Over inferieur volk zul je mij niet horen, alleen over tuig.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef waht het volgende:
Ach ja, het inferieure volk heeft ook z'n pleziertje nodig. Willekeurig mensen in elkaar meppen is blijkbaar zoiets wat ze willen doen.
Zolang de overheid daders in bescherming lijkt te nemen ten opzichte van slachtoffers en/of mensen die ingrijpen, kan ik me een dergelijk gevoel prima voorstellen. Juist of niet.quote:Bovendien gaat uiteraard niemand helpen zonder de garantie dat alles goed komt, zowel qua fysieke gesteldheid als juridisch. Voor de meeste mensen is dat gevoel er niet.
Wat een idioot ben je toch. Omdat iemand iets kwaadaardigs of een misdrijf pleegt zijn ze psychisch gestoord? Is dat jouw definitie dan van psychisch gestoord?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef Pietje28 het volgende:
Echt zulke mongolen daarvan hoop je toch dat ze dronken tegen een boom rijden en dood zijn.
De dood van zulke mensen is serieus beter voor de samenleving.
Waarom zou je zomaar op iemand insteken dan ben je psychisch toch gewoon gestoord.
Maar ja zolang we in NL zulke gasten 1 jaar cel geven dan komen we er nooit vanaf.
ja net als de blankertjes die aan kleine kindertjes vergrijpen, ik heb als ouder geen vertrouwen meer in, in een blanke agent/crechehouder/docent/rechter/zwemleraar/priester etc..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Woodsman het volgende:
[..]
De negatieve berichten komen tegenwoordig bijna dagelijks. Het meeste haalt het landelijk nieuws niet eens, maar regionaal zie ik de laatste weken bijvoorbeeld ook regelmatig nieuws van lichtgetinte jongeren die mensen met sneeuwballen lastig vallen en dan gaan dreigen, slaan of zelfs steken als iemand er iets van zegt. Dan wordt het moeilijk om te beweren dat het allemaal los staat van hun culturele achtergrond.
gewoon voor de nieuwsgierigheid, ben je zelf blank?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Xperia het volgende:
[..]
ja net als de blankertjes die aan kleine kindertjes vergrijpen, ik heb als ouder geen vertrouwen meer in, in een blanke agent/crechehouder/docent/rechter/zwemleraar/priester etc..
Vermakelijk altijd om te zien hoe bepaalde mensen hun wereldbeeld laten vormen door de mediaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Woodsman het volgende:
[..]
De negatieve berichten komen tegenwoordig bijna dagelijks. Het meeste haalt het landelijk nieuws niet eens, maar regionaal zie ik de laatste weken bijvoorbeeld ook regelmatig nieuws van lichtgetinte jongeren die mensen met sneeuwballen lastig vallen en dan gaan dreigen, slaan of zelfs steken als iemand er iets van zegt. Dan wordt het moeilijk om te beweren dat het allemaal los staat van hun culturele achtergrond.
Was het maar alleen de media. De meeste mensen hebben zelf meer dan genoeg negatieve ervaringen om die beelden uit de media te bevestigen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef boyv het volgende:
[..]
Vermakelijk altijd om te zien hoe bepaalde mensen hun wereldbeeld laten vormen door de media
Ik wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef boyv het volgende:
Doet me eerder denken aan de injectienaaldtheorie, dan aan de realiteit. Die negatieve ervaringen herken ik namelijk niet.
Achja, het is weer eens de schuld van de media.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:16 schreef boyv het volgende:
[..]
Vermakelijk altijd om te zien hoe bepaalde mensen hun wereldbeeld laten vormen door de media
Wat een grappenmaker ben je toch.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:23 schreef boyv het volgende:
Doet me eerder denken aan de injectienaaldtheorie, dan aan de realiteit. Die negatieve ervaringen herken ik namelijk niet.
Omdat jij er wel een probleem in ziet, moet er wel wat gebeuren?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat een grappenmaker ben je toch.
Dus omdat jij geen negatieve ervaringen herkent hoeven we er niks tegen te doen?
Begrijp ik dat zo goed?
Niet alleen voor mij is het een bestaand probleem, ook voor vrijwel iedereen die ik ken: direct en zelfs indirect.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:30 schreef boyv het volgende:
[..]
Omdat jij er wel een probleem in ziet, moet er wel wat gebeuren?
Gooi de oplossing maar op tafel.
En het echte probleem is?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef huhggh het volgende:
[..]
.....en nog geen antwoord op mijn vraag en wat vaag gebazel in de ruimte.
Ik zie al wel duidelijk waar jij je pijlen op richt, en dat is niet op het echte probleem.
Kun je lacherig over doen, maar feit is dat het proces van de self-fulfilling prophecy wel degelijk een rol speelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef huhggh het volgende:
[..]
Achja, het is weer eens de schuld van de media.![]()
en wat als de daders Nederlanders (van blanke afkomst) blijken te zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:18 schreef TrotsOpPim het volgende:
Nederlandse nationaliteit afpakken en enkeltje zandbak geven
Voor de mediaberichtgevin bestond dit probleem ook al, alleen dat velen dat zij alleen daarin stonden en dat het inderdaad maar "incidenten" waren.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kun je lacherig over doen, maar feit is dat het proces van de self-fulfilling prophecy wel degelijk een rol speelt.
Natuurlijk, allemaal hun schuld.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Voor de mediaberichtgevin bestond dit probleem ook al, alleen dat velen dat zij alleen daarin stonden en dat het inderdaad maar "incidenten" waren.
Nu, vele jaren verder, weten we beter.
Welk probleem? Welke etters? Welke groep linkse schreeuwers? Wie is we? Wie is die mensen?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef huhggh het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij is het een bestaand probleem, ook voor vrijwel iedereen die ik ken: direct en zelfs indirect.
En de samenleving heeft het ook helemaal gehad met die etters.
Probleem is daarnaast ook de groep linkse schreeuwers die elke aangereikte oplossing op voorhand al afdoen.
Zo kommen we dus nergens.
Het zou ook beter zijn voor een gezonde samenleving om die mensen eens wat meer te negeren.
"Ik grijp maar niet in want met die Marokkanen kan je er van op aan dat je dan de hele familie op je nek hebt".quote:Op donderdag 23 december 2010 14:50 schreef huhggh het volgende:
[..]
En waar passen "angst en vooroordelen" precies in de context van het onderwerp van de OP?
Inderdaad, want als al die mensen die klaagden ingrepen had je een zware meerderheid ten opzichte van de mensen waar ze over klagen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:46 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Dus omdat het gros van de mensen uit lijfsbehoud, wat instinctief wordt ingegeven, niet durft in te grijpen mogen ze niet klagen over de trieste gang van zaken?
Het feit dat niet iedereen een held is, maakt hun klachten niet minder valide lijkt me.
Dank voor het aanhalen van mijn eerdere post, dat is een antworod waar ik naar zoch maar niet kreeg.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik wil niet respectloos overkomen, maar dit nieuwsbericht (en vooral de reacties) doet me echt goed. Het bevestigt namelijk een gedachte waar ik al een tijd mee rond loop. Wel willen kankeren op lichtgetinte messentrekkers en ze allemaal het land uit willen donderen, maar als het er op aan komt niks durven te doen.
Ondertussen maar afvragen waarom ze zich niet gaan gedragen, aangezien iedereen een hekel aan ze heeft. Nou nou, dat is erg, ze hebben een hekel aan je maar geven wel toe aan je "straatterreur". Ik zou me ook direct netjes gaan gedragen hoor.
Vooral wat ik las over rassenrellen vond ik leuk. Marokkanen zijn toch altijd die laffe mensen die alleen met een overmacht en wapens wat durven? Toch zijn er blijkbaar ook wat Nederlanders die pas iets durven als ze met zijn allen tegenover de Marokkanen staan.
[..]
"Ik grijp maar niet in want met die Marokkanen kan je er van op aan dat je dan de hele familie op je nek hebt".
[..]
Inderdaad, want als al die mensen die klaagden ingrepen had je een zware meerderheid ten opzichte van de mensen waar ze over klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |