Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel heel gezellig en leuk dat je het doet
Ja dat is ook zo hoor. Ik dwing mezelf om iets meer georganiseerd te zijn maar zo als mijn moeder gaat het me nooit lukkenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je voor veel kookt moet je een schema hebben, sommige recepten zijn zo bewerkelijk
Samenquote:
Tis altijd al druk, dus vast vanavond ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ikea, zou dat nou vanavond druk zijn?
Tof, al die oude Sega spelletjes die je kunt spelenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SamenWe wisten verder beide toch niks, en dit is ook wel leuk met feestjes en om gewoon samen beetje mee te geinen
Dat ken toch niet op een Wii? Je bedoelt Mario Kart enzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, al die oude Sega spelletjes die je kunt spelen
Op de een of andere manier ben ik bang van wel. Ik ging op 5 december, vast rustig dacht ik...maar nee hoor onwijs druk!! Niet iedereen was net zo caught op in Sinterklaas als Raffaellaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ikea, zou dat nou vanavond druk zijn?
Het laat je niet los héquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik bang van wel. Ik ging op 5 december, vast rustig dacht ik...maar nee hoor onwijs druk!! Niet iedereen was net zo caught op in Sinterklaas als Raffaella
Wij hadden vroeger ook een Segaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, al die oude Sega spelletjes die je kunt spelen
Dan is juist opschrijven erg handigquote:Op donderdag 23 december 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo hoor. Ik dwing mezelf om iets meer georganiseerd te zijn maar zo als mijn moeder gaat het me nooit lukken
Pure jaloezie Llquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het laat je niet los hé
Hebbie al een spandex-jurkje gevonden?
wii is ook van Nintendoquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ken toch niet op een Wii? Je bedoelt Mario Kart enzo?Das van Nintendo
Ja da bedoel ik dus. Sega is niet van Nintendo. Al had je op een gegeven moment wel gewoon Sonic voor de (S)NES en Mario voor de Sega volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef omearos het volgende:
[..]
wii is ook van Nintendo
Ik heb ook van die oude spelletjes, moet je alleen wel zo'n "classic controller" van de Wii erbij halen. Gister nog Donkey Kong aangeschaft via het winkelkanaal, Drizzt helemaal blij
Donkey Kong voor de Wiiquote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn idd veel cross-overs. Kan zo wel voor je spieken of er Sega-dingen tussen zitten. Nog verzoekjes?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja da bedoel ik dus. Sega is niet van Nintendo. Al had je op een gegeven moment wel gewoon Sonic voor de (S)NES en Mario voor de Sega volgens mij
Oh dat is ook leukquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan is juist opschrijven erg handigen recepten maken die je al kent en niet te ingewikkeld zijn. Ik maak dan vaak iets uit de oven, vooraf al klaarmaken, op de dag zelf alleen nog afbakken of opwarmen. En met heel veel volk: ieder een deel van het menu.
Zo heb ik ooit met vrienden toevallig een soort lente-menu gehad met oud&nieuw (paasmenu noemden we het) omdat iedereen iets mee had wat meer bij de lente hoorde, en iemand zelfs paas-hagelslag had voor over het toetje
![]()
Oh ja voor de Snes ja, excuusquote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja da bedoel ik dus. Sega is niet van Nintendo. Al had je op een gegeven moment wel gewoon Sonic voor de (S)NES en Mario voor de Sega volgens mij
Das het enige spel dat ik niet leuk vondquote:Op donderdag 23 december 2010 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook een SegaWas zo'n fan van dat ding
![]()
Vooral Sonic
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zijn idd aparte dingen. Als je gelijk spellen aanschaft kan je kijken naar versies waar een extra controller bijzit, scheelt vaak toch iets in totaalprijs. Voor spellen met meer personen heb je vaak ook evenveel controllers nodig. Op het doosje staat op de achterkant welke je nodig hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh ik heb geen speciale wensen
Maar wat moet je nou eigenlijk allemaal hebben om een beetje leuk basispakket te hebben voor 2p
Zo'n controller, en zo'n nunchuck? Want dat zijn 2 verschillende dingen toch?
Dat sportpack, dan kun je samen tennissen en honkballenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh ik heb geen speciale wensen
Maar wat moet je nou eigenlijk allemaal hebben om een beetje leuk basispakket te hebben voor 2p
Zo'n controller, en zo'n nunchuck? Want dat zijn 2 verschillende dingen toch?
Ik moet teruglezen denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pure jaloezie Ll![]()
Nee, ik moest gewoon zo lachen...Sinterklaas als zwak excuus. Die kerel bestaat niet eens!
Ik heb net Donkey Kong 1 erop gezet, wat een maf spelquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 23 december 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das het enige spel dat ik niet leuk vondWant je doet maar 1 ding; rollen rollen rollen.
Ja je hebt nu diverse uitvoeringen. Geen enkele overigens met 2 of meer controllersquote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat sportpack, dan kun je samen tennissen en honkballen
Oh ik was haar Sint excuus alweer vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ging gewoon over Raffa en dr Sinterklaasverhaal.
Van dat boksen kun je echt goed spierpijn krijgen trouwensquote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat sportpack, dan kun je samen tennissen en honkballen
Donkey Kong is zo leuk om samen te spelen, dan dat kleintje op de rug van die grotequote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb net Donkey Kong 1 erop gezet, wat een maf spelhad het nog nooit gespeeld, en heb gisteren toegekeken toen Drizzt meteen begon te spelen.
Ik heb het nog nooit gespeeld, nog niks op de Wii gedaan, wil dat ding wel kopen, maar kom ik toch niet aan toe nuquote:Op donderdag 23 december 2010 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van dat boksen kun je echt goed spierpijn krijgen trouwens
kan beide. En je kan prima spelen zonder stuurtjequote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je dus Mario Kart doet, dan moet je eigenlijk ook 2 van die stuurtjes nemen natuurlijk? Of niet? Kan je alleen omstebeurt racen en niet splitscreen?
van bowlen ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Van dat boksen kun je echt goed spierpijn krijgen trouwens
Oh echt leukquote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld, nog niks op de Wii gedaan, wil dat ding wel kopen, maar kom ik toch niet aan toe nu
Doe maar na de kerstquote:
ik deed vooral die trainingen, dan kon je bij bowlen doorgaan met steeds meer kegels, tot je er bijna 100 op de baan had staan ofzoquote:
Ik heb nog oude controllers zonder zo'n extra grip dingquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Meh die zwarte uitvoering is wel mooi, maar dan hebben ze weer niet zo'n losse motion+ controller in het zwartalleen een nunchuck. En eigenlijk wil ik gewoon al dat als ik het koop het die motion+ ellende is. En niet die 'oude' controller waar je dan opzetstukje voor kan kopen ofzo
Pak je to-do list erbijquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een briefje op de bank ga plakken
Heet dat ding echt een nunchuck? Het lijkt wel een Japans koekjequote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Meh die zwarte uitvoering is wel mooi, maar dan hebben ze weer niet zo'n losse motion+ controller in het zwartalleen een nunchuck. En eigenlijk wil ik gewoon al dat als ik het koop het die motion+ ellende is. En niet die 'oude' controller waar je dan opzetstukje voor kan kopen ofzo
Ja het is geen grip ding geloof ik, het is dat het dan stukken nauwkeuriger zou zijn ofzo. Staat er iig bijquote:Op donderdag 23 december 2010 12:28 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb nog oude controllers zonder zo'n extra grip dingmijn Wii is alweer bijna 4 jaar oud
Oh dat ken ik nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:27 schreef omearos het volgende:
[..]
ik deed vooral die trainingen, dan kon je bij bowlen doorgaan met steeds meer kegels, tot je er bijna 100 op de baan had staan ofzolekker blij
Dus ipv bij de kerstboodschappen hysterisch te doen, doe jij het bij het bowlenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat ken ik nietIk deed altijd wedstrijdje met een vriendin, nogal fanatiek en competitief
Oh jaquote:
Ja, die zijn extra precies. Maar die oude controllers waren heel glad en vlogen in tv'squote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is geen grip ding geloof ik, het is dat het dan stukken nauwkeuriger zou zijn ofzo. Staat er iig bij
Ohhh dat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:30 schreef omearos het volgende:
[..]
Ja, die zijn extra precies. Maar die oude controllers waren heel glad en vlogen in tv'sdus toen kregen ze ineens allemaal een rubberen hoesje.
Ooit een keer gedaan met een groep dames van Fok! Eentje had haar zoontje mee, die kon bowlen door met de controller te schuddenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat ken ik nietIk deed altijd wedstrijdje met een vriendin, nogal fanatiek en competitief
Ik ga straks de hele middag aan de poets, eerst ff bakkie doenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Mijn to-do-list is dat ik zo verder ga met het opruimen van de kast. Eerst even lunchen.
Tja, ze moeten ergens winst makenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus, een zo'n extra controller kost 55 euroTerwijl je in een aantal uitvoeringen voor zo'n pakket met console + controller + nunchuck + game + nog wat troep 189 betaald
Ik ook! Best lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks de hele middag aan de poets, eerst ff bakkie doen
Ja maar volgens mij krijg je dus bij geen enkele game echt zo Wii remote? En die pakketten zijn wel met shitloads games of stuurtje of Wii Sports crap extra, maar ook niet met een 'normale' controllerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, ze moeten ergens winst maken
Vandaar ook: zoek games waar je een controller bijkrijgt
Volgens mij bij de Wii Play, maar weet het zo niet uit mijn hoofd. Of het zijn aanbiedingen. Heb het iig wel eens voorbij zien komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij krijg je dus bij geen enkele game echt zo Wii remote? En die pakketten zijn wel met shitloads games of stuurtje of Wii Sports crap extra, maar ook niet met een 'normale' controller
Ja dat is ook lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Best lekkerHet is een beetje symbolisch maar ik wil het jaar toch graag fris en opgeruimd beginnen
Ik heb jouw nunchuck wel eens gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...).html#product_images
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is ook lekker![]()
Dit is nu de kerstpoets, voor alle visite, op 1 Januari zit ik aan de Januari-poets
sssshttttquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nunchuck wel eens gezien [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier steeds aan denken![]()
Ja dat is idd erg frisquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
Erg onprettige gedachte om niet schoon te maken voor een verjaardag of feestje
Jij hosselt en chuckt heel wat afquote:
Succesquote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is idd erg frisAl heb je natuurlijk mensen die het echt al schoon hebben en die dan overdreven gaan poetsen.
Hier moet ik echt genoeg dweilen met een hond en kind in huis, en alle sneeuw-bagger op de vloer.
Maar morgenochtend vind ik het best![]()
En nu is de koffie op en ga ik maar eens wat doen
Ik denk dat je dan voor alle kerstdagen een man hebt voor onder je boomquote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hihi...denk je dat ik dan korting krijg bij de kassa?
Alssie kort is of je flinke jetsers hebt (niet maatje leeggezogen ala Raf) dan vast welquote:Op donderdag 23 december 2010 13:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hihi...denk je dat ik dan korting krijg bij de kassa?
Ingepakt?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan voor alle kerstdagen een man hebt voor onder je boomOf op je bank, als je geen boom hebt.
Partij billen zit al goedquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alssie kort is of je flinke jetsers hebt (niet maatje leeggezogen ala Raf) dan vast wel
Met een rood lintjequote:
Een kerstmutsquote:
De mannen in deze buurt zetten waarschijnlijk meteen een hoofddoek op mijn kop. Ik ga wel in mijn huispak naar de AHquote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan voor alle kerstdagen een man hebt voor onder je boomOf op je bank, als je geen boom hebt.
Jammer dat we niet 200 halen voor het nieuwe jaarquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alssie kort is of je flinke jetsers hebt (niet maatje leeggezogen ala Raf) dan vast wel
Dan mep je ze maar hard met je bloknotequote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De mannen in deze buurt zetten waarschijnlijk meteen een hoofddoek op mijn kop. Ik ga wel in mijn huispak naar de AH
Je weet wat ze zeggen over mannen die zeiken over slanke vrouwenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
alsof alle moeders leeggezogen boops hebben. Raf was volgens mij altijd al zo
Oh dat ken ook natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
alsof alle moeders leeggezogen boops hebben. Raf was volgens mij altijd al zo
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mep je ze maar hard met je bloknote
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen die zeiken over slanke vrouwen
Dat is wel lekker als je er een paar keer van kunt opscheppenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
denk dat ze dat niet gewend zijn idd
![]()
Ben nu idd een lijstje aan het maken. Ga de stoofpot nog een keer proberenHeb de vorige keer opgeschreven wat er beter kon
Morgen krijg ik een grote eter dus ik vraag het me afquote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je er een paar keer van kunt opscheppen
miauw hij zit aan je hunnebillenquote:
Echt culinair opscheppen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen krijg ik een grote eter dus ik vraag het me af
Oh, ik dacht dat hij zichzelf aan het afstraffen wasquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
miauw hij zit aan je hunnebillen
Kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij zichzelf aan het afstraffen was
Haha oh vreselijkquote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt culinair opscheppen.
Je weet wel, 1 doperwt en een aardappelen 3 drupjes saus
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh vreselijkJa en dan heel interessant gaan doen....
Ik kijk nog wel eens naar die kookprgramma's en ik erger me altijd aan de manier waarop ze spreken. "Ja goed gemaakt. Doordat je dit en dat hebt toegevoegd, proef ik een zoetje en dat is een fijne tegenhanger voor het zuurtje in je gerecht"
Oh god ja hahaha. Hij komt morgen tegen een uur of 7. Ik kan om 7 uur 's ochtends de boel wel opstarten toch? Had de vorige keer 4 uur laten pruttelen, toch te kort denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Als je stoofpotje in de smaak valt vertel je dat hij 3 dagen heeft staan pruttelen
Ik kook echt zo'n beetje alles, maar een stoofpotje heb ik nog niet gemaakt, dus ik durf het niet te zeggen, maar tijd lijkt me wel handig. Volg je een recept of eigen dingetje?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god ja hahaha. Hij komt morgen tegen een uur of 7. Ik kan om 7 uur 's ochtends de boel wel opstarten toch? Had de vorige keer 4 uur laten pruttelen, toch te kort denk ik.
Oja, jij bent natuurlijk vegetarischquote:Op donderdag 23 december 2010 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kook echt zo'n beetje alles, maar een stoofpotje heb ik nog niet gemaakt, dus ik durf het niet te zeggen, maar tijd lijkt me wel handig. Volg je een recept of eigen dingetje?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
2 uur alweer, ff verder de boel aan de kant schuppen
Vorige keer vond je visite het toch al lekker en geslaagd?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, jij bent natuurlijk vegetarisch![]()
Nou ik volg 3 recepten door elkaar eigenlijk![]()
Nou ja komt wel goed
Sega geeft zijn klassiekers ook uit via het Wii-shopkanaal.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik schrok ook! Al twee uur![]()
Tot later![]()
Ik zag het idd net staan op Nintendo.nlquote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sega geeft zijn klassiekers ook uit via het Wii-shopkanaal.
1 euro voor 100 punten, te koop per 1000quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag het idd net staan op Nintendo.nlGeinig
Hoeveel kosten die Wiipoints?
Oooh koopjequote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef omearos het volgende:
[..]
1 euro voor 100 punten, te koop per 1000
Ja maar ik was zelf nog niet zo tevreden. Het kan altijd beterquote:Op donderdag 23 december 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige keer vond je visite het toch al lekker en geslaagd?
En wat zegt dit jou? Dat het rustig is als jij de winkel in komt, en druk wordt als je weggaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar ik was zelf nog niet zo tevreden. Het kan altijd beter![]()
Zo, dat viel reuze mee in de supermarktToen ik mijn tas stond vol te proppen bij de kassa werd het druk in de winkel
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat zegt dit jou? Dat het rustig is als jij de winkel in komt, en druk wordt als je weggaat?
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Voortaan maar gewoon in huispak ipv spandex-jurkje naar de super dus
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
Kinderkamp Drenthe 1992... Ik had een vlieger, en jij ging het wel even voordoen... Na 2 zuchtjes wind stortte mijn vlieger als een stervende zwaan tussen zo'n hunebed. Nooit meer teruggezien. Ik kan nog steeds in de zomer niet naar het strand, als ik daar al die vliegers zie. Die blije mensen. Lachende gezichten. Kirrende kinderen. It just hurts too much.
Ik heb al deze tijd gewacht tot het juiste moment om je dit te zeggen. 93-94 gingen voorbij... de jaren daarna ook... vriendjes kwamen en gaan bij je. Véél vriendjes... ik wachtte rustig in de luwte... en vandaag is het dan eindelijk zover...
Ik weet niet, ik vond hem net pas terug tussen de hune-je-weet-welquote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, dat is 'mArme Victor de Vlieger
![]()
Al die jaren alleen...
Heb je goed voor hem gezorgd?
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vond hem net pas terug tussen de hune-je-weet-wel
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al die jaren in je hunedingus, al die mannen die er op hebben gemept, alle lange treinritten, alle uitglijders in de sneeuw plat op je hunedingus![]()
arme Vic
Wat dacht je van chemisch reinigen en stomen?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
En dat is nog meer een kleine greep uit de gebeurtenissen![]()
Ik zal hem wassen en strijken voor je, goed
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat dacht je van chemisch reinigen en stomen?
Toen was jij 7, je was er vroeg bij met de hunebillenquote:
Ewww en ik was 13quote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen was jij 7, je was er vroeg bij met de hunebillen
Maar je bent nu toch 32, dan ben je toen toch 14 geweest?quote:
Ja maar pas in het laatste kwartaal. Ik ga er maar even vanuit dat het een zomerkamp wasquote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch 32, dan ben je toen toch 14 geweest?
En 13 maakt het een tikkeltje minder erg dan 14. Dan was ik namelijk twee keer zo oud als Ll.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch 32, dan ben je toen toch 14 geweest?
13 en 7, das wel eh... ja... eh...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar pas in het laatste kwartaal. Ik ga er maar even vanuit dat het een zomerkamp was
Ik kwam gewoon vliegeren daar, en zij was leidingquote:Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen was jij 7, je was er vroeg bij met de hunebillen
Hij zei dat hij 12 wasquote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
13 en 7, das wel eh... ja... eh...
Ik las even iets andersquote:Op donderdag 23 december 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon vliegeren daar, en zij was leiding
Hahahahaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon vliegeren daar, en zij was leiding
Nou moet je niet liegen Ll.quote:
Als jij denkt dat een tweeling ontstaat door 2 keer krikken, dan verbaas ik me daar niet over hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof ik wist wat dat was toen ik 7 was
Hoe staat het met je kast?quote:
Alsof niet iedereen zoiets op een zeker moment heeft gedachtquote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een tweeling ontstaat door 2 keer krikken, dan verbaas ik me daar niet over hoor
dacht ie dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een tweeling ontstaat door 2 keer krikken, dan verbaas ik me daar niet over hoor
Nee, ik heb me erover verbaasd dat je dat dachtquote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof niet iedereen zoiets op een zeker moment heeft gedacht![]()
Of werd jij meteen alwetend geboren
Redelijk, redelijk.quote:
Ohquote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk.
Ik had de boeken ooit op kleur geselecteerd maar dat ziet er niet uit eigenlijk
Jááá ik vroeg me net af welke reclame dat wasquote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ze op alfabet en op categorie, maar toch word ik warm van die reclame waar ze op kleur staan, Andrelon
Dat was denk ik wel wat later dan die leeftijd hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb me erover verbaasd dat je dat dacht
Ik dacht niet zoveel aan krikken op die leeftijd![]()
Gewoon 1 kind of 2 kinderen (of een drieling), geen verdere gedachtes erbij
En wauwquote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh
Ik heb ze op alfabet en op categorie
Hahahahaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel wat later dan die leeftijd hoormaarja, als je dan zo half/half een beetje doorkrijgt dat kinderen niet echt van de ooievaar komen dan vind ik het serieus niet zo heel raar dat je denkt dat je van 1x 1 kind krijgt, en als je het dan nog een keer doet 2.
Maar lach me maar uit. I dont careIk ga naar de IKEA
![]()
So long bitchessssssssssssssss
Hahaha ook een manier ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
mijn boeken zijn gesorteerd op het prop-en-duw principe
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
jaar of 111 was
Hoe oud ben je nu dan wel niet
Dat geeft niet, als je maar een kast hebt met boekjesquote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá ik vroeg me net af welke reclame dat was![]()
Ja, dat is een grote, mooie boekenkast.
Mijn kast is een ex-meterkast in de woonkamer waar nu planken inzitten
quote:
Jááá lijkt me ook gaaf!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, als je maar een kast hebt met boekjes
Ik wil ooit zo'n mega boekenwand![]()
Dan had je dat moeten postenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was denk ik wel wat later dan die leeftijd hoor![]()
Ik kom er ook te vaak niet meer aan toe, ik heb altijd een stapel die nog gelezen moet worden, nieuw, 2e handsquote:Op donderdag 23 december 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá lijkt me ook gaaf!Moet ik wel meer boeken aanschaffen trouwens
![]()
Ik lees bijna niet meer
Ik ook! Ik ben al 10 jaar bezig in een boek van Salman Rushdiequote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom er ook te vaak niet meer aan toe, ik heb altijd een stapel die nog gelezen moet worden, nieuw, 2e hands
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
een mahoniehouten boekenmuur, met engels bureau en minibar-in-een-globe
Daar word ik altijd zo wild vanquote:Op donderdag 23 december 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
én heb ik nog 4 boekenbonnen ofzo.
Does een fotoquote:Op donderdag 23 december 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Met zo'n groen glazen lampje met messing koordje.
Ja, gek hè. Een vriendin van mij vind een boekenkast zelfs lelijk. "Ja, ik heb wel een boekenkast maar daar stop ik andere dingen in"quote:Op donderdag 23 december 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Veel mensen hebben geen boeken in de woonkamer, ik blijf het iets aparts vinden
Ja lelijk hoor ik ook vaak.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, gek hè. Een vriendin van mij vind een boekenkast zelfs lelijk. "Ja, ik heb wel een boekenkast maar daar stop ik andere dingen in"Ik heb alleen in de badkamer en de gang geen boeken.
Deze vind ik helemaal bij Zwabber's boekenkast/bureau/globe-mini-bar passen.quote:
Echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lelijk hoor ik ook vaak.![]()
Of "hey wow, jij hebt echt veel boeken staan/boekenkasten"
Ja zo eentjequote:Op donderdag 23 december 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze vind ik helemaal bij Zwabber's boekenkast/bureau/globe-mini-bar passen.
[ afbeelding ]
Al is de ene die ik bedoelde iets minder glimmend.
ik heb ze alleen helaas nietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deze vind ik helemaal bij Zwabber's boekenkast/bureau/globe-mini-bar passen.
[ afbeelding ]
Al is de ene die ik bedoelde iets minder glimmend.
Niet te gelovenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Of niet eens veel boeken, maar "hey jij hebt boeken in je woonkamer"
Hoi pgrquote:
Ja, zelfs mensen die wél boeken hebben, die proppen het dan ergens anders in huisquote:Op donderdag 23 december 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt?Zij is de enige die ik ooit heb gehoord over boeken en lelijk
![]()
Een andere vriendin heeft van die gave salontafelboekenEn ze is zelf ook erg creatief dus het is altijd weer een verrassing wat je treft als je bij haar thuis komt. Zo leuk
Jij zekerquote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ze alleen helaas niet![]()
maar ooit![]()
en een chesterfield
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
en het zegt ook wel iets over de eigenaar, vind ik.
Zonde eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zelfs mensen die wél boeken hebben, die proppen het dan ergens anders in huis
Maar ja vaak ook simpele mensen, om het even lullig te zeggen, die op school zelfs al nooit een boek zonder dwang hebben gelezen, laat staan later...
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook een boekenkast in de woonkamer
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook een boekenkast in de woonkamer
Ik wil geld verdienenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet te gelovenIk vind het leuk staan en het zegt ook wel iets over de eigenaar, vind ik.
[..]
Hoi pgr
Gaafquote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu alles strak, maar ik hou ook wel van Chesterfield
M'n ouders hebben er heel lang een paar gehad.
Is het al lang geleden, heb je brieven geschreven?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil geld verdienen
Maar ik hoor niks van mijn sollicitaties
Hahaha ja erg is dat hè! En ik vind zoveel dingen leukquote:Op donderdag 23 december 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word altijd zo hebberig van die tafels bij de boekenwinkels, dan zie ik die tafels en nieuwe aanwinsten en dan zou ik er zo in een minuutje weer 10 titels bij willen graaien
Gewoon bellen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 15:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil geld verdienen
Maar ik hoor niks van mijn sollicitaties
Ja ik vind ook zoveel leuk.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja erg is dat hè! En ik vind zoveel dingen leuk![]()
Ik ga binnenkort die bonnen maar eens uitgeven
Via internet.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het al lang geleden, heb je brieven geschreven?
Cd's verberg ik wél graag trouwens. Ik heb zo'n hekel aan cd-torensquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind ook zoveel leuk.
Wel leuk, zo raak je niet snel verveeld
Ik heb alle cd's in m'n woonkamer ook in boekenkasten. Ik ben ook geen torenfanquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cd's verberg ik wél graag trouwens. Ik heb zo'n hekel aan cd-torens
Hornbach opbellen en de situatie uitleggen. Als jij je cv ook hebt opgestuurd en zij zeggen van niet, is hun administratie misschien niet zo op orde. Misschien lig je wel ergens onderop een stapel. Gewoon even bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Via internet.
Bij Leenbakker stond geen telnr. en is 4 weken geleden.
En bij Hornbach kreeg ik gelijk de dag erna antwoord dat mijn werkervaring niet duidelijk was omdat ik geen cv gestuurd zou hebben. Terwijl dat wel gwn was.
Dus nog maar een keer gestuurd en ook nooit meer wat van gehoord
Ja, doe ik ff morgen de bedrijfsleider bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hornbach opbellen en de situatie uitleggen. Als jij je cv ook hebt opgestuurd en zij zeggen van niet, is hun administratie misschien niet zo op orde. Misschien lig je wel ergens onderop een stapel. Gewoon even bellen![]()
Welke Leen Bakker was het?
Morgen kan wel, maar is wel de 24e hè, dus reken op wat gedoequote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, doe ik ff morgen de bedrijfsleider bellen![]()
En Leenbakker woonboulevard Breda.
Ik heb ze in speciale bakjes. Ik vind die 'alfabetische dingen' die je in die bakjes kunt doen gaaf. Waar zag ik dat nou laatst...Ik heb alleen niet zoveel cd's meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's in m'n woonkamer ook in boekenkasten. Ik ben ook geen torenfan
Ik zie nu van die Bieb-tabbladen voor me, maar ik denk niet dat je dat bedoelt toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ze in speciale bakjes. Ik vind die 'alfabetische dingen' die je in die bakjes kunt doen gaaf. Waar zag ik dat nou laatst...Ik heb alleen niet zoveel cd's meer.
Ja, wtf.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen kan wel, maar is wel de 24e hè, dus reken op wat gedoe
Is het deze?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, doe ik ff morgen de bedrijfsleider bellen![]()
En Leenbakker woonboulevard Breda.
Ja zoiets maar ze waren wel kekquote:Op donderdag 23 december 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu van die Bieb-tabbladen voor me, maar ik denk niet dat je dat bedoelt toch?
Sommige bedrijven laten niks weten, altijd gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, wtf.
Moeten ze maar reageren hoor.
Oh dat is wel een tof systeem ja, kan je lekker snel doorheen kletteren danquote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja zoiets maar ze waren wel kek
Ja jouw muurtje is tofquote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al m'n CD's en platen tegen de muur![]()
maar geen ruimte voor een echte boekenkast helaas
Foto van je muurquote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al m'n CD's en platen tegen de muur![]()
maar geen ruimte voor een echte boekenkast helaas
Ja, het valt mij ook net op. Bah, een snerpende wind vind ik het ergste in de winter. Zelfs gladheid kan daar niet tegenopquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Het begint ineens keihard te waaien, krijgen we nu ook nog ff zo'n snerpend windje voor de kerst?
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het deze?
Leen Bakker
Kruisvoort 90
4814 RZ Breda
076 5300060
En wat Pisces zegtik denk dat ze volgende week iets meer tijd voor je hebben.
Oh vooral die platen zijn gaaf zegquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oude foto, heb nu nog twee rekken voor cd's / dvd's er bij hangen en 2x zoveel platen
[ afbeelding ]
ja, ik moet nog even een nieuw systeem voor die platen vinden, het zijn er inmiddels te veel en ze staan drie lagen dik, en het is zonde dat je ze dan niet kan zienquote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vooral die platen zijn gaaf zegKunstwerkjes aan je muur
Heb je nog meer ruimte voor zulke richels? Kun je anders niet een rolodexsysteem bedenken? Hoewel dat ook wel weer ruimte in zal nemen...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik moet nog even een nieuw systeem voor die platen vinden, het zijn er inmiddels te veel en ze staan drie lagen dik, en het is zonde dat je ze dan niet kan zien
Leesboeken, studieboeken, foto-albums, vanallesquote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hurray voor de boekenkast
![]()
Wat heb jij er in staan?
Ik heb ook een soort boekenkast voor mijn cd's, dvd's en Wii-spellen. Heb er gelukkig niet zoveelquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alle cd's in m'n woonkamer ook in boekenkasten. Ik ben ook geen torenfan
mooiquote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oude foto, heb nu nog twee rekken voor cd's / dvd's er bij hangen en 2x zoveel platen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zo de CV ketel is ook weer bijgevuld, nu maar eens aan de macaroni beginnen
Hey Phenoquote:
Ah, ik heb hier alles al in huis, dus op mij hoef je niet te rekenenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wordt nog druk, alle eters extra
Zal ik ze voor het toetje doorsturen naar jou?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik heb hier alles al in huis, dus op mij hoef je niet te rekenen
Ze glijden hier toch uitquote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik ze voor het toetje doorsturen naar jou?
Hønneballen voor Llquote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ll wilt niets liever dan een stel ballen in z'n bek
Die ijsjes zijn lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik prefereer Ikea hotdogs en softijsjes.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En het ijs eraf likken, en dan weer bijvullen
Alleen dat kartonquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
en die boekenkasteneen beetje splinterig in je mond, maar wel erg lekker
Ik zou er wel een paar willen hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er zes van de Ikea, ze raken volquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er 4, en ook hier vol, toe aan nieuwequote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er zes van de Ikea, ze raken vol
Oh, die hotdogs vind ik zo plastic en zoutquote:Op donderdag 23 december 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik prefereer Ikea hotdogs en softijsjes.
Plastic en zoutquote:Op donderdag 23 december 2010 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, die hotdogs vind ik zo plastic en zout![]()
Ik ben wel van van het mierzoete Lingonberrysapen die crispy chocolaatjes van Daim
![]()
Je moet ze ook niet in één keer naar binnenschuiven!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Plastic en zout![]()
Merk ik niks van
Zijn die net zo hard als die Daim-reep?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
en die crispy chocolaatjes van Daim![]()
Ik heb zo'n kast met vierkante vakken, 25 vakken, en in sommige vakken staat het al 2 rijen dikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er 4, en ook hier vol, toe aan nieuwe
Expedit?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:08 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kast met vierkante vakken, 25 vakken, en in sommige vakken staat het al 2 rijen dik
Idd, expeditquote:Op donderdag 23 december 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Expedit?
Ik heb de Besta's, een stuk of zes. Die staan boven, daarnaast hebben we nog een grote boekenkast beneden.
Hoe kan datquote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Plastic en zout![]()
Merk ik niks van
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet in één keer naar binnenschuiven!
Die grote eet ik eigenlijk nooit maar die kleine zijn redelijk hard ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die net zo hard als die Daim-reep?
Ik krijg al kiespijn als ik eraan denk
Oh ik doe mijn best om suiker nog een beetje te mijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n trek in een dame blanche
Ja als je je warm aankleedt is het heerlijk, die koude lucht tegen je wangenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik doe mijn best om suiker nog een beetje te mijdenHet werkt wel, heb er al niet zoveel trek meer in.
En balen dat die sneeuw er nog steeds ligt! Heb echt zin om morgen een stuk te lopen
Ja, wilde eigenlijk langs een iets landelijker stukje van A. Oost richting A. Noord lopen maar ik heb het vermoeden dat de fiets- en voetpaden nog niet sneeuwvrij zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je je warm aankleedt is het heerlijk, die koude lucht tegen je wangen
Maar tis wel érg glad op de stoepjes
Ja ik snap niet waar die wind nou ineens vandaan komtquote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, wilde eigenlijk langs een iets landelijker stukje van A. Oost richting A. Noord lopen maar ik heb het vermoeden dat de fiets- en voetpaden nog niet sneeuwvrij zijn![]()
Trouwens, met die ijzige wind is er niets aan buiten. Dat wordt toch echt weer terug naar de sportschool deze winter
Chocoquote:Op donderdag 23 december 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
De toko is schoon![]()
Dat is wel heerlijk in de winter, áltijd een lekker koud getapt watertje uit de kraan
Ik heb net een uur staan dweilen, strijken en poetsen, dan wil ik een koud glaasjequote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
De toko is schoon![]()
Dat is wel heerlijk in de winter, áltijd een lekker koud getapt watertje uit de kraan
Ik ging Kip Hawaii eten, vergat ik de ananasquote:Op donderdag 23 december 2010 17:17 schreef -Miauw- het volgende:
toch dingen van het lijstje vergeten
You got ya chicknuggie?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, hier de boel ook aan kant, IKEA geweest, 95% van alle boodschappen voor komende 3 dagen in huis
Heb je nog hønneballen gegeten?quote:
Ik moet ook nog wat laatste dingen opruimen zo, ff drinkpauzequote:Op donderdag 23 december 2010 19:34 schreef omearos het volgende:
[..]![]()
ik ben nog bezig met opruimen, schoonmaken volgt later
ik ben eerst flink aan het opruimen. Bureau leeg, tafel leeg, enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat laatste dingen opruimen zo, ff drinkpauze
Piscesquote:
Ik weet niet wat je bedoelt?quote:
Nee ik heb gewoon thuis gegeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog hønneballen gegeten?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ging Kip Hawaii eten, vergat ik de ananas
Je nunchickie, chickiehun, voor in je handquote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt?
Same herequote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ben eerst flink aan het opruimen. Bureau leeg, tafel leeg, enz.
Schoonmaken wordt morgen gok ik.
Yes, gelukkig alles in huisquote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PiscesKerstinkopen overleefd?
Nee dat verkopen ze niet bij de IKEA of Jumboquote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je nunchickie, chickiehun, voor in je hand
Geen SOG, studeer niet meerquote:
Schoonmaak-Ontwijkend-Gedragdquote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Geen SOG, studeer niet meeris meer uit verveling en dat ik me begin te ergeren aan de zooi (als ik ziek ben gooi ik alles overal neer)
Wie dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk zo'n kerstavatar-stemtopic, waar er mensen bij zitten die voor het zoveelste jaar mee doen en straks nog een prijs winnen ook
Daar kan ik wel mee levenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Tis toch sowieso altijd beetje hetzelfde ploegje wat met al die thema avatarwedstrijden meedoet? Het gekste vind ik nog dat er lui meedoen die 'm niet eens zelf gemaakt hebben
Nou ja, je mag met alle wedstrijden in de wereld vaker mee doen, maar toch niet keer op keer met je zelfde winnende plaatje.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Tis toch sowieso altijd beetje hetzelfde ploegje wat met al die thema avatarwedstrijden meedoet?
Arcee met die grijze kat waar sneeuw op het koppie valt. Daar heb ik 2 of 3 jaar geleden al eens op gestemd.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie dan?![]()
Ik moet ook nog stemmen.
quote:
Nou ja ik vind het wel een beetje raar, dan win je een 'ontwerp' wedstrijd met iets wat je niet zelf gemaakt hebtquote:
Ja maar veel mensen kunnen het zelf niet maken...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het wel een beetje raar, dan win je een 'ontwerp' wedstrijd met iets wat je niet zelf gemaakt hebt
eerder Schoonmaak-Voorbereidend-Gedragquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |