Biiiiirdmaaaaan!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
De pre-roadburn trashcanman chillheid is iig weer als vanouds.
Zeker. Was een stuk beter geregeld dan vorig jaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Trashcanman het volgende:
De polsbandjes halen ging dit keer lekker snel. Zin in!
Daar lijkt wel op. Vandaag ben ik ook weer voornamelijk in Midi aangezien ik Circle, Incredible Hog en Voivod wil zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, het Midi theater heeft de green room vervangen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:36 schreef xpompompomx het volgende:
SH*t, wat was Voivod Winter tof net!!!![]()
Dat weet ik niet zeker. Ruk was het wel. Ben alsnog erg benieuwd naar Pharaoh Overlord op zichzelf.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:35 schreef arucard het volgende:
Vandaag Circle samen met Pharoah Overlord, maar dat zijn toch gewoon dezelfde mensen?
Niet helemaal wat ik verwacht had maar vond het opzich wel tof.quote:Op zaterdag 16 april 2011 03:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Ruk was het wel. Ben alsnog erg benieuwd naar Pharaoh Overlord op zichzelf.
Circle was echt ontzettend tof ja, ik wist niet wat ik moest verwachten, maar het was gaaf!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:38 schreef arucard het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik verwacht had maar vond het opzich wel tof.
Beste nummer was met de zanger van Circle:
Best mooi album hebben die uitgebracht. Ben zelf niet wezen kijken want ik was nog bij Earth binnen. Earth was erg relaxerend weer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Jesse Sykes & the Sweet Hereafter was een meevaller, vond het zelfs leuk klinken.
Emo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef ranja het volgende:
Daarna Dead Meadow. Wat is dat nou weer... soort pschedelische emo ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |