Ik zeg lobbyenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ook goed, kan ik alsnog op de fiets heen
Oja gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik zeg lobbyenOp zondag zwarte kousen jagen
Zondag morgen om 0800 Black Metal over het kerkplein denderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:19 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik zeg lobbyenOp zondag zwarte kousen jagen
naaaah zeg....elke ochtend beginnen met lees je bijbel bid elke dag en psalm 43 ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oja gezelligdan toch maar Amersfoort
Ja, daar lopen minder zwarte kousen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Oja gezelligdan toch maar Amersfoort
uhuh en jovink en de voederbietels met gvdquote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zondag morgen om 0800 Black Metal over het kerkplein denderen.
Ehm..ja! daar is de verhouding in ieder geval beterquote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, daar lopen minder zwarte kousen.
Sja daar heb je ook nog grote kolonies met asocialen e.d.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ehm..ja! daar is de verhouding in ieder geval beter
En iedereen aan het bier.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef dasorakel het volgende:
[..]
uhuh en jovink en de voederbietels met gvd
Ja dat is zeker zo! Uit ervaring..quote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Sja daar heb je ook nog grote kolonies met asocialen e.d.
Vraag dat maar aan de zwarte kousen. Bier en zondag schijnen ze problemen mee te hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef dasorakel het volgende:
[..]
uhuh... en wat is daar mis mee?
ja, vaak zat er gevoetbald... en heul af en toe de stad in daarquote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo! Uit ervaring..
Wel natuurlijk.quote:
Februari...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachten, komt waarschijnlijk binnenkort nieuwe.
Ik woon in de stad en het is elk weekend weer raakquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ja, vaak zat er gevoetbald... en heul af en toe de stad in daar
Bij maar een beetje zon zitten de terrassen vol hoor, ook op de dag des heresquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de zwarte kousen. Bier en zondag schijnen ze problemen mee te hebben.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef dasorakel het volgende:
[..]
die heb ik gisteren al bekend gemaakt. t word scherpenzeel
Welke?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat er goedkopere alternatieve zijn.
wat is het verschil met die van nu dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Februari...
Maar daarna komt er ook weer een nieuwe en daarna...
Nee. Dat zijn geen volwaardige alternatieven.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat er goedkopere alternatieve zijn.
hmmz ja.. ik moet wel zeggen.. bij mij zijn van de week mn ruiten onder de eieren gegooid,, en dat hier in t dorp :Squote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik woon in de stad en het is elk weekend weer raak![]()
Misschien toch niet zo'n goed idee dat glazen huis hier midden in de stad
Geen idee welke precies, maar bijna elke computer fabrikant heeft wel een tablet tegenwoordig. Hadden ze al, maar ja.quote:
Oei...stiekem op zondag bier gedronken toevallig?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:27 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hmmz ja.. ik moet wel zeggen.. bij mij zijn van de week mn ruiten onder de eieren gegooid,, en dat hier in t dorp :S
Nee, maar die 3FM karikatuur op canvas is wel erg vetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:28 schreef Roguee het volgende:
Doet iemand hier mee aan de 3FM veiling? Ergens op geboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |