Kan je het niet komen brengen? gemeente katwijkquote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom het maar halen, heb er genoeg van
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef braddofiel het volgende:
IK WIL -10, EEN METER SNEEUW EN EEN SNEEUWSCOOTER.
ZO DAT IS ER OOK WEER UIT
Dan kan ie ook best even langs Pijnacker komen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Kan je het niet komen brengen? gemeente katwijk
alleen afhalenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Kan je het niet komen brengen? gemeente katwijk
Mah ik moet toch minstens een -10 hebben bij 10bft en 1 meter sneeuw, dit uiteraard zonder sneeuwduinen mee gerekendquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwe pluim voor Leeuwarden is nog best goed![]()
Die voor NO is dus nog ietsje kouder:
[ afbeelding ]
Gek genoeg wel, ik woon zoals gezegd in Oldenzaal en hier waait het ook best flink. Onze deur tussen de gang en de kamer kleppert de hele tijd omdat het zo hard waait en dat doet hij niet vaakquote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
Zo hard waait het toch niet in het oosten?
Donderstraal een eind op, gemeente Dinkelland. Rijden door verse sneeuwduinen is het mooiste wat er is!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:12 schreef MaLo het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=119657
donderdag 23 december 2010 | 21:54 uur
De gemeente Dinkelland roept automobilisten niet meer de straat op te gaan als dat niet noodzakelijk is. Door de harde wind zjn er op verschillende plaatsen sneeuwduinen ontstaan.
De gemeente zegt de problemen met sneeuwduienen niet te kunnen verhelpen. Daarom krijgen automobilisten het dringende verzoek niet te gaan rijden als het niet nodig is.
Zelfde hier... zit morgen alleen op kantoor en er moet echt wel iemand zijn...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef MaLo het volgende:
Ik hoop toch niet dat dat heel actieve gebied dat nu boven Limburg ligt nog naar ons komt. Volgens mij kom ik dan morgen écht niet op mijn werk en laat ik morgen nu net niet thuis kunnen werken.
Inderdaad. Volgens mij heeft de overheid een onzichtbare muur gebouwd om de randstad en het midden van het land.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het sneeuwgebied zit vast
Ja, of oud koud en nieuw een stuk minder koud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |