abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2010 @ 16:11:13 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_90346844
Het dooit wel den haag, maar de sneeuw verdwijnt niet heel snel gelukkig :D
The line is a dot to you!
pi_90346851
RTV oost had gezegd van niet, maar er is nu nog niets aan de hand, en ik weet niet of ze bij voorbaat niet zijn gaan rijden.
pi_90346992
Ja, niemand die het er verder over heeft, maar het sneeuw hier dus echt heel hard in midden/noord-limburg :D
  donderdag 23 december 2010 @ 16:17:01 #104
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_90347145
ja, sneeuwt hier idd behoorlijk, wel veel verschillende vlokken gezien al, van die dikke zachte en nu zijn het hele fijne, harde vlokjes
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 23 december 2010 @ 16:17:14 #105
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_90347154
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 23 december 2010 16:14 In vooral de oostelijke provincies inclusief Limburg valt vanaf deze middag tot morgenmiddag flink wat sneeuw. In de kustprovincies valt vrijwel geen neerslag. En daar kan morgen de zon doorbreken.
bron rtl klotezooi
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_90347299
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Klonk het volgende:
ja, sneeuwt hier idd behoorlijk, wel veel verschillende vlokken gezien al, van die dikke zachte en nu zijn het hele fijne, harde vlokjes
Bijna of het sneeuw regent inderdaad.
Een uur geleden waren het echt flinke grote vlokken vond ik.
  donderdag 23 december 2010 @ 16:21:36 #107
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_90347366
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef lezzer het volgende:

[..]

Bijna of het sneeuw regent inderdaad.
Een uur geleden waren het echt flinke grote vlokken vond ik.
ik wil ook sneeuw verdomme :(
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_90347701
Het waait wel redelijk hier in het westen.
What Would Goku Do
pi_90348402
Hier is sinds vannacht ongeveer 15cm bijgevallen op de 5cm die er al lag. Het begon vannacht met een soort ijsregen dus mijn auto zat behalve onder de sneeuw ook onder een 5mm dikke laag ijs. Dus ook de naden van de deur en kofferbak.

Op het moment sneeuwt het maar heel lichtjes, beetje korrelsneeuw. Strooien en schuiven doen ze nog volop, maar toen ik gister langs het zoutdepot reed lag daar niet meer heel veel zout.
pi_90348447
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

ik wil ook sneeuw verdomme :(
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_90348472
Wat een rotzooi is dat ijzel... Moest flink de voorruit krabben.
Maar heb op de weg er weinig van gemerkt
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_90348916
lezzer een kilometer of 20 verder naar het westen dan jij zit is het droog terwijl het in eindhoven zou sneeuwen. Buienradar zegt dat het hier sneeuwt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90349367
Het tweede gebied dat nu België binnentrekt lijkt wel landinwaarts voor sneeuw te gaan zorgen, laten we het hopen!
pi_90349661
Hmz gister was de 24u voorspelling nog dat de helft van NL hele dag sneeuw zou hebben... nu is het alleen limburg en ms uiterste oosten.

Wederom kleine deceptie
  donderdag 23 december 2010 @ 17:04:33 #115
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_90349725
en zelfs dat zie ik nog niet gebeuren, volgens mij komt er genoeg aan via de lopende band vanuit het zuiden maar ik zie geen gesloten buienfront, er zit telkens tijd tussen. het is hier op dit moment droog, en wat ik vanmorgen al riep, ik moet het allemaal nog zien gebeuren die 20 cm :')
pi_90349727
Het is hier opgehouden met sneeuwen, 1 cm erbij ofzo.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_90349793
Het verschil tussen 10 en 25 cm sneeuw is nou ook niet meteen enorm. Als er een meter ligt, dan ga ik klagen :D
pi_90349964
Zucht ook hier flinke vlokken sneeuw :P Ik was gelukkig net op tijd thuis.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:12:04 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_90350021
het ietst hier, zo noemen wij dat hier als er iets valt maar waarvan het niet duidelijk is wat het voor moet stellen, regens, sneeuw, achtig iets, heel fijn, klein...
  FOK!Fotograaf donderdag 23 december 2010 @ 17:13:17 #120
148247 taxibabe
pi_90350077
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Klonk het volgende:
het ietst hier, zo noemen wij dat hier als er iets valt maar waarvan het niet duidelijk is wat het voor moet stellen, regens, sneeuw, achtig iets, heel fijn, klein...
Hiero idem (Eibergen)
pi_90350688
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Klonk het volgende:
Zometeen maar eens kijken wat ze op L1 zeggen...

Vandaag
Het is vanmiddag vanuit het zuiden gaan sneeuwen met in het zuidoosten matige sneeuwval. In de kop van Noord-Limburg bleef het nog het langst droog. Het werd vanmiddag -2 à -1 graden.
Vanavond is het bewolkt en het blijft sneeuwen. Van tijd tot tijd sneeuwt het behoorlijk en er vallen nog enkele centimeters sneeuw. Er zijn ook perioden waarbij weinig sneeuw valt. De NNO wind is matig (3-4) en er is ook kans op overlast door sneeuwverstuivingen. Het blijft uiteraard glad. Het is vanavond -2 à -1 graden.

Vrijdag
Vannacht is het bewolkt en het blijft langdurig sneeuwen. De wind uit N-NO is matig, kracht 4, en er is kans op sneeuwverstuivingen. Bij -3 à -2 graden blijft het uiteraard glad.
Morgen wordt de laatste donkere dag voor kerst. Het is bewolkt en er zijn nog lange perioden met sneeuw; later voornamelijk lichte sneeuw en er zijn dan ook droge perioden mogelijk. Door een matige (4) N-NO wind is er ook overlast door sneeuwverstuivingen. Het is 's middags -2 à -1 graden. Op kerstavond is het later ca. -5 graden. Bij minder wind valt er nog wat sneeuw.
Tot morgenavond wordt voor Limburg 5-15 cm verse sneeuw berekend.

Verdere vooruitzichten
In het weekeinde kunnen we een zeldzame koude witte kerst tegemoet zien waarbij het overwegend droog is met opklaringen en er is minder wind dan vandaag en morgen. Het blijft de hele dag vriezen; in de nacht van eerste op tweede kerstdag vriest het streng met boven een dik pak sneeuw minima tot ca. -12 graden en mogelijk nog lager

[ Bericht 58% gewijzigd door -CRASH- op 23-12-2010 17:41:17 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_90351465
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:28 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zometeen maar eens kijken wat ze op L1 zeggen...

Vandaag
Het is vanmiddag vanuit het zuiden gaan sneeuwen met in het zuidoosten matige sneeuwval. In de kop van Noord-Limburg bleef het nog het langst droog. Het werd vanmiddag -2 à -1 graden.
Vanavond is het bewolkt en het blijft sneeuwen. Van tijd tot tijd sneeuwt het behoorlijk en er vallen nog enkele centimeters sneeuw. Er zijn ook perioden waarbij weinig sneeuw valt. De NNO wind is matig (3-4) en er is ook kans op overlast door sneeuwverstuivingen. Het blijft uiteraard glad. Het is vanavond -2 à -1 graden.

Vrijdag
Vannacht is het bewolkt en het blijft langdurig sneeuwen. De wind uit N-NO is matig, kracht 4, en er is kans op sneeuwverstuivingen. Bij -3 à -2 graden blijft het uiteraard glad.
Morgen wordt de laatste donkere dag voor kerst. Het is bewolkt en er zijn nog lange perioden met sneeuw; later voornamelijk lichte sneeuw en er zijn dan ook droge perioden mogelijk. Door een matige (4) N-NO wind is er ook overlast door sneeuwverstuivingen. Het is 's middags -2 à -1 graden. Op kerstavond is het later ca. -5 graden. Bij minder wind valt er nog wat sneeuw.
Tot morgenavond wordt voor Limburg 5-15 cm verse sneeuw berekend.

Verdere vooruitzichten
In het weekeinde kunnen we een zeldzame koude witte kerst tegemoet zien waarbij het overwegend droog is met opklaringen en er is minder wind dan vandaag en morgen. Het blijft de hele dag vriezen; in de nacht van eerste op tweede kerstdag vriest het streng met boven een dik pak sneeuw minima tot ca. -12 graden en mogelijk nog lager
Klinkt leuk :D Had alleen hier in 033 nog wel wat extra sneeuw verwacht zo net voor de kerst... ;(
pi_90351818
Ik reed vanmorgen onder de Thoolse brug door, viel er opeens een klomp ijs op mijn raam.
Gelukkig geen schade, maar je schrikt je je wel rot.
Life is Music
pi_90352057
Godver, als die sneeuw nu eens opschuift :( Hemelsbreed rest er nog 15 kilometer voor het hier kan gaan sneeuwen..
pi_90352148
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef Fredo55 het volgende:
Ik reed vanmorgen onder de Thoolse brug door, viel er opeens een klomp ijs op mijn raam.
Gelukkig geen schade, maar je schrikt je je wel rot.
Ik vertrok vannochtend van me werk, stond er brandweer om het bedrijfspand omdat er ijspegels van het dak afvielen. Was echt link!!! Dus de brandweer was die netjes aan het verwijderen.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')