Bron?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Limburg kan 20 centimeter tegemoet zien
Voor mij ligt er nooit genoeg. De gaten in het sneeuwdek mogen wel weer even gedicht worden zodat we zeker zijn dat we een witte kerst krijgen.quote:
Oh ?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:22 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm het ziet er toch naar uit dat het echt gaat dooien na de kerst...
bah
Nou ja ... het is niet de keiharde vorst die belooft isquote:
En het is regio noordoost. In Amsterdam is het nu al vrolijk aan het dooien.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ... het is niet de keiharde vorst die belooft is
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
En het is regio noordoost. In Amsterdam is het nu al vrolijk aan het dooien.
Ik denk dat het over is.
Euh er wordt per run, per model bekeken toch? Dus beloftes maken over wat er komt kan je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ... het is niet de keiharde vorst die belooft is
Goed punt.. .misschien ben ik wat teleurgesteld na de mooie run van 2 dagen geleden... leven met de dagquote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Euh er wordt per run, per model bekeken toch? Dus beloftes maken over wat er komt kan je niet
Er is gewoon meer kans dat het over isquote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef horned_reaper het volgende:
[..]mijn hemel....
Het dooit ook een dagje een halve graad en mensen beginnen direct over dat het over is![]()
Morgen gaat het in Amsterdam ook gewoon weer vriezen hoor.
En de vorst in Amsterdam zal in ieder geval tot na de kerst nog aanhouden. Daarna is er net zoveel kans op siberische ijstijdse toestanden als dat het afgelopen kan zijn.
Haha lolquote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef horned_reaper het volgende:
Ik moest net wel lachenHet jury hokjes begon net door het ijs te zakken en moest in aller ijl verplaatst worden.
Je staat er op hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef IntenSiVuS het volgende:
[..]
Haha lol
Homed, had je mijn PM voor de userkaart gezien? if not dan graag mij plaatsen bij Malden aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |