door naar de volgende rondequote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een jaren 90 house nummer...
Jahhaaaa! Er schiet mij wat te binnen!
Is het van Yellow?
mooi, ook even een tip, kijk altijd even of één (of beide) nummers al toegevoegd zijn, scheelt een hoop werk. Dan hoef je namelijk alleen nog maar de connectie op te geven en niet al de info zelf in te typen, die haalt hij op uit de database.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef HAL9000S het volgende:
Toffe site! Gelijk wat toegevoegd:
van
Was al druk aan het googlen. Sax sample, sample palm spring. Geen hits of hints richting Yello.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Outlined het volgende:
[..]
door naar de volgende ronde
de beste remix die ik gevonden heb op het web, zet je speakers op maximaal volume en doe de ramen open
Ik moest lachen. Nederlandse hiphop die een Nederlandse artiest 'kuvvert'.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef HAL9000S het volgende:
Toffe site! Gelijk wat toegevoegd:
van
ach, origineel draait eigenlijk ook alleen maar om die sax loopquote:
nee, WS is in principe alleen voor officiele releases.quote:. Ff twee keer gedraaid op standje 8. Staat deze al op whosampled?
Ik schrok al. Jij met deze hiphopquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind er ook geen kut aan hoor, maar ben een groot liefhebber van legowelt en vond het schandalig jatwerk. Beetje credit where credit is due gevoel krijg ik ervan door deze toe te voegen.
Nice. Cypress Hill inderdaad. Met Lick a Shot. Na meer dan 10 jaar is voor mij dat mysterie ook opgelost.quote:
het gehinnik van een paard IMOquote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef devl1nsect het volgende:
Wat dacht je van deze op 0:04 seconden en dan de originele sample. Altijd gedacht dat het een stem zou zijn en niet een sax.
http://www.whosampled.com(...)Shoot%20Your%20Shot/
hahahaha! Altijd gedacht dat het James Brown of een andere soulzanger was die schreeuwde.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef Outlined het volgende:
[..]
het gehinnik van een paard IMO
Groot liefhebber hier van Prince en hij zou het kunnen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |