Welke progs tools synths gebruik je?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef Outlined het volgende:
ik maak trouwens zelf ook elektronische muziek en ik maak dus echt alles zelf, achteraf niet nodig geweest, ik had gewoon de platenkast van mij pa moeten plunderen als ik dit allemaal zo zie.
Anyway, als ik mijn eigen werk nou uit ga brengen wordt ik over 30 jaar misschien wel gesampledin een dan beroemd nummer
Is het de hele track, iets vanuit een track? Waar moeten we op letten? Is het de bass, vocalen etc.quote:
Vanaf 1:40, iets voor een Whiskas reclame? :-pquote:
Dan ken je het filmpje en de docu vast ook wel. Dat glitchalbum vind ik echt weird. Het nieuwe album heb ik net opgehaald bij de Free Record Shop. Moet het nog beluisteren.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar Girl Talk is dan ook een held, al klinkt zn album precies hetzelfde als al zijn livesets(laatste album) Dat glitchalbum van hem is ook wel grappig, maar een beetje kut om naar te luisteren
[edit] hij heeft een nieuw albumluisteren gaat
quote:"Insomnia" is a song recorded by British dance group Faithless.
...
Faithless have expressed their displeasure[1] with the fact that elements of this song were reused by Sash! for his single "Encore Une Fois". Ironically, Norwegian electronica artist Biosphere has claimed that Faithless sampled the bassline from his single "Novelty Waves", although the fact that they had changed one note meant that he never received royalties.[1]
Dat is echt bizar, soms heeft hij 9 tracks naast elkaar lopen.quote:Mooi overzicht. Heeft Richie Hawtin ook al eens gedaan op zijn DVD RE:9. Aanrader die DVD voor de (minimal) mix liefhebbers.
Die hebben gewoon dezelfde sytnh gebruikt.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:35 schreef Outlined het volgende:
Charly Lownoise and Mental Theo "Wonderfull Days" is een complete remake van:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 classics die veel op elkaar lijken maar toch geen sample zijn
"He can push the tempest by"quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Yorrit het volgende:
oke een snelle, wat smapled men hier
op 1.00quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Outlined het volgende:
Hier valt denk ik nog eer te behalen, ik kan er echter 0 info over vinden ondanks dat het Fatboy Slim is. Wat gaat er mis?
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef Outlined het volgende:
Check dit nummer out:
Rara wie samplede het nagenoeg volledig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |