Dat nummer van Fatboy Slim staat ook in de database. Alle andere nummers die je noemt staan er verder ook op. Dat nummer van Honey Drippers is wel opvallend: gruwelijk veel gesampled.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Fatboy slim heeft ook dit nummer gesampled:
Take yo' praise
Tevens is "the-breaks.com" al een vrij complete database met samples gebruikt in de hip-hop. Als die twee nou eens samen zouden gaan..
whosampled.com. Ik wacht nog op goedkeuring van de mods. Geen diee hoe lang dta gaat duren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef Outlined het volgende:
Ik kan je alleen maar aanmoedigen ze toe te voegen. Een account is zo aangemaakt. Managen van je account is verder heel simpel: username kan je bijvoorbeeld gewoon wijzigen en je logt in met je e-mail adres.
Op welke site heb je ze nu staan?
ongeveer 14 dagen, als je een goeie postgeschiedenis hebt komen ze er echter direct op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
whosampled.com. Ik wacht nog op goedkeuring van de mods. Geen diee hoe lang dta gaat duren.
De coupletten lijken hier op:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Even een kick, volgens mij heeft The Black Eyed Peas met Just Can`t Get Enough ook een sample op het eind die al ouder is, iemand een idee?
van youtube?quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Elusive het volgende:
vind het maar niks, telkens een reclame van 15sec moeten kijken voordat je ook maar 1 nummer kan afspelen...
ah ja zie het nu ook, toevallig net de nummers die ik opzochtquote:
quote:WhoSampled launches iOS app to let you discover remixes and covers of your favorite tunes
As we wrote way back in 2009, London-based startup WhoSampled answers music’s most frustrating question: Where do I recognize that song from?
As with any self-respecting tech startup, WhoSampled is finally rolling out a brand new iOS app today, which is excellent news for music fans around the world. Why? Well, it scans the music on your mobile device to tell you who has sampled, remixed and covered each song.
wat je sowieso kan doen is die remix toevoegen, of staat hij er al tussen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Whosampled maakt een foutje maar luistert niet naar mij. Ik heb al twee maal een wijziging proberen aantevragen maar ik krijg maar geen antwoord.
Main Source - Just Hanging Out -> Gwen McCrae - 90% Of Me Is You
Moet zijn:
Main Source - Just Hanging Out (Remix) -> Vanessa Kendrick - 90% Of Me Is You
:S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |