Dat nummer van Fatboy Slim staat ook in de database. Alle andere nummers die je noemt staan er verder ook op. Dat nummer van Honey Drippers is wel opvallend: gruwelijk veel gesampled.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Fatboy slim heeft ook dit nummer gesampled:
Take yo' praise
Tevens is "the-breaks.com" al een vrij complete database met samples gebruikt in de hip-hop. Als die twee nou eens samen zouden gaan..
whosampled.com. Ik wacht nog op goedkeuring van de mods. Geen diee hoe lang dta gaat duren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:38 schreef Outlined het volgende:
Ik kan je alleen maar aanmoedigen ze toe te voegen. Een account is zo aangemaakt. Managen van je account is verder heel simpel: username kan je bijvoorbeeld gewoon wijzigen en je logt in met je e-mail adres.
Op welke site heb je ze nu staan?
ongeveer 14 dagen, als je een goeie postgeschiedenis hebt komen ze er echter direct op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
whosampled.com. Ik wacht nog op goedkeuring van de mods. Geen diee hoe lang dta gaat duren.
De coupletten lijken hier op:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef Scorpie het volgende:
Even een kick, volgens mij heeft The Black Eyed Peas met Just Can`t Get Enough ook een sample op het eind die al ouder is, iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |