Helaas, zit niet er tussen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Xessive het volgende:
Misschien staat hij hiertussen?
http://www.blockbuster.com/browse/catalog/movie/similar/32978
Haha! De allerbeste onzinfilm ooit gemaakt: Top Secret!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Pino0 het volgende:
Een lach film met o.a een meneer die zegt; Souveniers, Partytricks en dan nog wat, als een soort codewoord.
Ook een scene waar een aantal mannen spelen, 1 heet Latrine en de andere Chocolademousse oid.
Lag helemaal plat.
Basic Instinct? Was net op tv toevallig..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik ben op zoek naar een romantische komedie als ik mij niet vergis. De film gaat om de strijd tussen een man en een vrouw die allebei een bisekuele vrouw willen veroveren/versieren en elkaar het leven proberen zuur te maken. Volgens mij eind jaren 90, weet niet echt zeker.
Vanwege nostalgische redenen probeer ik het hier maar ff. Ik heb geen idee wie er in speelde.
Kwamen ze toevallig in een hutje in een bos terecht en toen verstopten ze zich onder de tafel ofzo en werd een van hun vrienden vermoord op een tafel boven hen? En ze vonden in dat huis allemaal potten met ogen, oren etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Ciske- het volgende:
Ik zoek een film die ik een aantal jaar op tv gezien heb (gedeeltelijk, kwam er middenin vallen).
Veel weet ik er helaas niet meer van, alleen dat het om een jongen en een meisje ging en een professor oid (volgens mij) die in een bos probeerden te ontkomen aan een groep buitenaardse wezens die al meerdere mensen vermoord hadden. Op een gegeven moment klimmen ze de bomen in en proberen via de takken te ontsnappen, omdat de wezens op de grond zitten. Dat is eigenlijk de enige scene die ik me goed herinner.
Op het eind komt er ook iets van een vrachtwagen / grote auto in voor. Die ze dan bereiken en waar ze mee kunnen vluchten of iets dergelijks.
Nogal een vage beschrijving i know, maar meer weet ik er niet meer van. Misschien iemand die het herkent?
Ik dacht dat het die niet was aangezien Ciske het had over buitenaardse wezens en een professor, wat ik mij niet herinnerde, maar het is hem inderdaad.quote:
Klinkt als Wild Things deel zoveel.. of anders Cruel Intentions deel zoveel..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik ben op zoek naar een romantische komedie als ik mij niet vergis. De film gaat om de strijd tussen een man en een vrouw die allebei een bisekuele vrouw willen veroveren/versieren en elkaar het leven proberen zuur te maken. Volgens mij eind jaren 90, weet niet echt zeker.
Vanwege nostalgische redenen probeer ik het hier maar ff. Ik heb geen idee wie er in speelde.
Sorry ik las twee posts door elkaar, zit op mobiel.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Halve_Maen het volgende:
Nee het was echt een romantische komedie, geen thriller, geen moorden. Jongeman en vrouw proberen allebei dezelfde vrouw te versieren en dat leidt tot 'komische' gebeurtenissn.
Hij lijkt er inderdaad sterk op maar het waren zeker geen broer en zus want op het laatst wordt gehint dat zij een stelletje gaan vormen. Bedankt voor de titel, ze lijken wel enorm op elkaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sorry ik las twee posts door elkaar, zit op mobiel.
Ik ken wel een film waar broer en zus om dezelfde man 'vechten'.
Kan niet opzoeken maar probeer "grey matters" eens
Kan best wel. Heb de beschrijving gelezen maar bij die film blijft het een beetje vaag, bij die film die ik zag zag je hem wel duidelijk elke vrouw afmaken.quote:
Misschien bedoel je deze: Don't Answer the Phone!?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Kan best wel. Heb de beschrijving gelezen maar bij die film blijft het een beetje vaag, bij die film die ik zag zag je hem wel duidelijk elke vrouw afmaken.
Dit is Hard Candy.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Viktor het volgende:
Doet mij erg denken aan een film die ik niet al te lang geleden heb gezien, alleen was dit geen hele oude film, en is denk ik ook niet diegene die je bedoelt, want ging over een meisje dat een fotograaf verdenkt van het verkrachten van haar vriendinnetje, dus gaat ze de noten afsnijden van die vent etc, zal wel niet zijn wat je bedoelt he?
Ja klopt, ik heb geen idee hoe ik bij die professor en buitenaardse wezens kwam, maar ik zocht idd ook Wrong Turn. Heb al die tijd gezocht op 'buitenaardse wezens', geen wonder dat ik 'm niet vondquote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Viktor het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die niet was aangezien Ciske het had over buitenaardse wezens en een professor, wat ik mij niet herinnerde, maar het is hem inderdaad.
Toeval dat ik dit lees aangezien ik nog nooit eerder in dit topic had gekeken, en deze film al jaren weer wou zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |