abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 01:27:22 #151
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91446914
gezocht: soft erotische film uit de jaren 80 / begin jaren 90 uit de VS waarin een man vrouwen met plastic zakken wurgt.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_91451599
een tekenfilm serie van vroegah.. : Ik weet alleen nog dat er een hamerhaai in zat, hij was het soort hulpje van de slechterik, zij gingen achter iemand aan elke keer, het kan best een zeemeermin zijn geweest maar ik weet alleen nog maar zeker dat er een hamerhaai in zat, hij was best dom.
pi_91452125
quote:
een tekenfilm serie van vroegah.. : Ik weet alleen nog dat er een hamerhaai in zat, hij was het soort hulpje van de slechterik, zij gingen achter iemand aan elke keer, het kan best een zeemeermin zijn geweest maar ik weet alleen nog maar zeker dat er een hamerhaai in zat, hij was best dom.
Geen hamerhaai, maar misschien Misterjaw met zijn hulpje?

http://en.wikipedia.org/wiki/Misterjaw
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_91452489
Nee die is het niet, had het even op youtube nagekeken, en deze komt ook op land. Volgens mij komt in die in bedoel de haai helemaal niet op land. Hij is hulpje van een vrouw.

Toch bedankt in ieder geval!
pi_91453742
Ik zoek de titel van een film met de volgende kenmerken:

Plot:
De hele film draait eigenlijk om de moord op een president, in Spanje als ik het goed heb. Het speciale aan de film is dat je de moord iedere keer vanuit een ander oogpunt meemaakt.
Allereerst zie je vanuit de ogen van een zwarte amerikaan, die alles filmt met zijn camera, hoe de president vermoord wordt. Daarna wordt de tijd weer teruggedraaid naar 12 uur, en begint het hele proces opnieuw, maar dit maal vanuit de bodyguard van de president etc.
Op deze manier komen er verschillende personages aan bod, waarna gedurende de film duidelijk wordt wie er achter de aanslag zat.

Titel:
de titel begon met 'The' en het eerstvolgende woord begon volgens mij met een 'P'.

Jaar:
De film is nog niet zo oud, ik denk uit 2009

[ Bericht 4% gewijzigd door Stinus op 17-01-2011 10:59:16 ]
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_91453827
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:54 schreef Stinus het volgende:
Ik zoek de titel van een film met de volgende kenmerken:

Plot:
De hele film draait eigenlijk om de moord op een president, in Spanje als ik het goed heb. Het speciale aan de film is dat je de moord iedere keer vanuit een ander oogpunt meemaakt.
Allereerst zie je vanuit de ogen van een zwarte amerikaan, die alles filmt met zijn camera, hoe de president vermoord wordt. Daarna wordt de tijd weer teruggedraaid naar 12 uur, en begint het hele proces opnieuw, maar dit maal vanuit de bodyguard van de president etc.
Op deze manier komen er verschillende personages aan bod, waarna gedurende de film duidelijk wordt wie er achter de aanslag zat.

Titel:
de titel begon met 'The' en het eerstvolgende woord begon volgens mij met een 'P'.
Vantage Point.
pi_91453895
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch sterk dat er een film is die qua algemeen plot (en apotheose) zo gelijkaardig is aan Identity en ook nog eens een afgehakt hoofd in een wasmachine heeft.

Of het zou de Bollywood-remake moeten zijn, maar dat klinkt onwaarschijnlijk.
Ik begin nu ook sterk te twijfelen, maar speelt de laatste scene van Identity zich dan ook af op het platteland/plantage? Dat staat me ook nog bij van de film.
pi_91453904
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:56 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Vantage Point.
Yes, thanks!
Rise and rise again, until lambs become lions...
  maandag 17 januari 2011 @ 11:26:40 #159
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91454817
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik begin nu ook sterk te twijfelen, maar speelt de laatste scene van Identity zich dan ook af op het platteland/plantage? Dat staat me ook nog bij van de film.
Jazeker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91459015
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Foolproof misschien?
Nee ook niet Foolproof, hoewel die me wel leuk lijkt :P

ik heb me denk ik toch vergist, waarschijnlijk is het wel Office Space :P ik herinner het me denk ik verkeerd ;)
Gewoon, omdat het kan.
pi_91475144
Mijn huisgenoot zoekt al een jaar of wat naar een film die hij in het verleden heeft gezien, en die wil hij graag nog een keer zien. Hieronder een samenvatting van wat hij er nog weet:

Let me explain to you what I know:

The first thing that happens is one man (Caucasian) getting robbed by a few men in a car. The thing that's got robbed is a suitcase he needed very bad. He calls his friend to pick him up. His friend shows up (also Caucasian) and he starts whining about the car his friend stole (it's quite a bad car). They both wear suits (?).

They get a call from the robbers about how to get it back. They start swearing and trace the call back to visit the robbers to try to get the suitcase back. Two other men join them in their quest to get the suitcase back (1 Caucasian and 1 fat African-American). Two of them go around the back with a slight detour (a few stairs and all). The African American man isn't really fit at all and starts breathing heavier (one of the parts I can remember very good). They don't have a hard time getting the suitcase back (4? robbers died in the gunfight).

They got the suitcase back and they go to some jewel store to steal something (?) don't know what the suitcase was needed for.

A few scenes I don't know where they happened:

One scene is about the two first men going to meet an ex-girlfriend of one of them and he has sex with her. The other man is buying cigarettes and after he is done the other guy is done and they continue their mission.

One scene is in a dry-cleaner store where they (2 men) interrogate one man and shoot him. Also two customers who (unlucky) walked in to get their drycleaning get shot too.

One scene is in a alley where they (2 men) chase a man in a vivid colored training suit (red or blue?) and they manage to get to him and get the information they want. They let him walk away (?)

It is possibly an American movie and it all takes place in one city (don't know which city). It all takes place in a suburb like place. It was good weather (no rain).

One thing that stands out in this movie that the ASL (average shot length) is very high. It almost looks like the movie is filmed with one camera and in one take.

The movie was probably from between 1998 till 2007.

Hope you guys can help me out. Really want to watch this movie again :D

Ofcourse the question-marks explain the parts I'm not sure about!

Wel in het Engels (geript van een post op een Engels forum) maar staat alles in.

Iemand enig idee welke film dit kan zijn geweest?
  maandag 17 januari 2011 @ 19:15:56 #162
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91477072
remake van de Saint?

Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:19:23 #163
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_91497462
Ik wil de volgende film nog wel een keer zien omdat ik er erg om moest lachen.

Ik weet alleen nog vaag dat het in een japanse hoorspelstudio afspeelde. Ik herinner me wel nog heel erg dat 1 mannetje alle geluidseffecten moest doen, dat was al hilarisch om te zien. Verder was er ook iets met een visser en een zeemeermin maar dat is het vage gedeelte.

Hij is ooit (5 jaar of langer geleden) eens uitgezonden op een zondagmiddag op Nederland 3.

Ben benieuwd ;)
2019: The Great Awakening
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:48:29 #164
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_91500729
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Herinner je deze zin nog?
quote:
"Whores don't get a second chance."
pi_91503875
still searching : een tekenfilm serie van vroegah.. : Ik weet alleen nog dat er een hamerhaai in zat, hij was het soort hulpje van de slechterik, zij gingen achter iemand aan elke keer, het kan best een zeemeermin zijn geweest maar ik weet alleen nog maar zeker dat er een hamerhaai in zat, hij was best dom.

het is niet MisterJaw.
pi_91506023
Ik denk dat het Saban's Adventures of the Little Mermaid is:

http://www.toonarific.com/show.php?show_id=3121

(zie o.a. 2:05)

Net als Disney's versie gebaseerd op het verhaal van Hans Christan Andersen, waar ook een hamerhaai genaamd Duhdlee in zit:

http://en.wikipedia.org/w(...)_Mermaid#Antagonists
pi_91550444
Die is het volgens mij ja!
Wat vreemd, ik kan me dus echt niet herrinderen dat er ook gewoon hele stukken op land waren.
Thanks in ieder geval! (y)
pi_91551024
Np, altijd leuk om even een vrij momentje op werk te vullen met speurwerk, :P.
pi_91569638
Nou, nog een poging. Het lijkt wel of de film niet bestaat. Niemand op fora weet het, op Wikipedia kan ik het niet vinden. Maar toch.

Ik zoek al jaren een film waarvan ik alleen nog zeer vage omschrijvingen weet (geen verhaallijn, maar alleen nog actiescènes).

Een aantal eigenschappen van de film:

- De film is waarschijnlijk tussen 1970 en 2000 uitgekomen.
- Het genre is drama/misdaad.
- De film lijkt een beetje op de film State of Grace, maar het is hem niet.
- Hij is in de afgelopen tien jaar op een standaard Nederlandse TV-zender geweest. (RTL5, SBS6, RTL7, etc.)

De actiescènes die ik nog herinner:

- Je ziet drie mannen met SMG's, in slow-motion door een straat lopen. Op een gegeven moment is één van de mannen in zijn eentje en gaat naar een begraafplaats waar plotseling een vrouw in het zwart (een weduwe) op hem begint te schieten.

- Als de drie mannen en een vrouw door een straat lopen om naar hun auto te lopen, worden ze beschoten door een sluipschutter met bivakmuts die ergens aan het einde van de straat boven uit een raam hangt te knallen. De vrouw wordt doodgeschoten als ze naar de auto rennen.

- De hoofdpersoon en zijn vrienden worden terwijl ze in hun auto vluchten beschoten door een man met een Russische hoed die hen al een tijdje in de gaten hield. Die man stond bij een kiosk te wachten.

- De hoofdpersoon en een vriend worden met AK's beschoten vanaf een patrouilleboot, terwijl ze zelf op zo'n tourboot door 'n meer/kanaal varen.

Misschien dat iemand 'm nu weet. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 17:26:17 ]
pi_91601455
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Xessive het volgende:
Misschien staat hij hiertussen?

http://www.blockbuster.com/browse/catalog/movie/similar/32978
Grappig tooltje. Niet echt betrouwbaar altijd, maar wie weet idd.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:57:12 #172
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_91618722
Een lach film met o.a een meneer die zegt; Souveniers, Partytricks en dan nog wat, als een soort codewoord.

Ook een scene waar een aantal mannen spelen, 1 heet Latrine en de andere Chocolademousse oid.

Lag helemaal plat.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:01:57 #173
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91618936
Hoe is het landschap? Welke taal?

Leeftijd/huidskleur van karakters?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91619350
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Pino0 het volgende:
Een lach film met o.a een meneer die zegt; Souveniers, Partytricks en dan nog wat, als een soort codewoord.

Ook een scene waar een aantal mannen spelen, 1 heet Latrine en de andere Chocolademousse oid.

Lag helemaal plat.
Latrine is een karakter in Robin Hood: Men in Tights, maar daar is het een vrouw.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_91619433
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')