There's Something About Mary?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef Anatool het volgende:
Ik zoek een film waar een collegepuber zijn klokkenspel vastgulpt op een feest van zijn geliefde en uiteindelijkkomen ze elkaar na vele jaren opnieuw tegen
Van het programma Repo Menquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Mark94 het volgende:
Alhoewel dit niet echt een serie, film of programma is, probeer ik het toch maar.
Een hele tijd geleden lieten ze bij DWDD een filmpje zien waarin een neger en een blanke man ruzie hadden bij een auto. Die neger wordt zo boos en gaat op een gegeven moment raar dansen en trapt volgens mij die andere man vervolgens in z'n noten. Dat zag er wel droog uit. xD
Weet iemand welk filmpje dit is? YouTube link graag als je 't weet.
Wat een figuurquote:
The Killing Room misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:50 schreef Flibble het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar de titel van een film waar een collega laatst over vertelde.. het is een thriller achtige film over een groepje mensen die door een vent worden gedwongen om allemaal nare dingen bij elkaar te doen. En iets met een vrachtwagen kwam er geloof ik in voor... zegt iemand dit toevallig iets?
Bij voorbaat dank!
Hm weet niet of de omschrijving precies klopt... als ik het me goed herinner gaat het om 4 mensen die een vrachtwagen in gaan of misschien wel jatten, ik weet het niet precies, en de eigenaar van die vrachtwagen neemt ze dan gevangen en laat ze allemaal rare dingen bij elkaar doen, dat ze elkaar pijn moeten doen en dat soort dingen.. maar ik zal het nog 's aan mn collega vragen hoe het precies zat.quote:
Ja, dat is 'm, dank u. Focking grappig.quote:
Lijkt op Joyride 2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef Flibble het volgende:
[..]
Hm weet niet of de omschrijving precies klopt... als ik het me goed herinner gaat het om 4 mensen die een vrachtwagen in gaan of misschien wel jatten, ik weet het niet precies, en de eigenaar van die vrachtwagen neemt ze dan gevangen en laat ze allemaal rare dingen bij elkaar doen, dat ze elkaar pijn moeten doen en dat soort dingen.. maar ik zal het nog 's aan mn collega vragen hoe het precies zat.
Daar dacht ik meteen aan, maar misschien deze dan: The Last Stop http://www.imdb.com/title/tt0191242/ .quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een thriller/horrorfilm die al meerdere keren op RTL5 is uitgezonden. De film speelt zich af in een ongezellig motel, en het regent gedurende heel de film. Het gaat om een groepje mensen, waar er steeds eentje van wordt vermoord. Uiteindelijk blijkt het kind de dader te zijn.
Staat me ook nog iets bij van een hoofd dat in een draaiende wasmachine zit.
Het is overigens niet Identity.
klinkt als een film van stephen king. Volgens mij heb ik die gezien. Ik ga straks eens rondsnuffelen op IMDB of ik wat zie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een thriller/horrorfilm die al meerdere keren op RTL5 is uitgezonden. De film speelt zich af in een ongezellig motel, en het regent gedurende heel de film. Het gaat om een groepje mensen, waar er steeds eentje van wordt vermoord. Uiteindelijk blijkt het kind de dader te zijn.
Office Spacequote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef -AnneX- het volgende:
Hey fok!ers ik zoek een film waarin bankrovers dmv een computervirus/worm van elke transacrie die gemaakt wordt een paar cent jatten en op eigen rekening gooien..
Iemand?
Helaas is het niet deze film. Het was iets meer crime conspiracy-achtig.quote:
Klopt, maar het lijkt wel erg veel op die film met Cusackquote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
klinkt als een film van stephen king. Volgens mij heb ik die gezien. Ik ga straks eens rondsnuffelen op IMDB of ik wat zie.
edit: kan het niet vinden. het is idd niet die met cusack.
Foolproof misschien?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Helaas is het niet deze film. Het was iets meer crime conspiracy-achtig.
jah, ik zie hem zo voor mij. Het grote verschil tussen beide films is de overstromingen enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt wel erg veel op die film met Cusack
Is het niet gewoon "I still know what you did last summer"?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt wel erg veel op die film met Cusack
Dus toch...ik dacht dat ze misschien twee films door elkaar haalden...ik kan me dat hoofd in de wasmachine niet meer herinneren.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch sterk dat er een film is die qua algemeen plot (en apotheose) zo gelijkaardig is aan Identity en ook nog eens een afgehakt hoofd in een wasmachine heeft.
Of het zou de Bollywood-remake moeten zijn, maar dat klinkt onwaarschijnlijk.
Het is wel precies het plot van Identity (inclusief het hoofd in de wasmachine wasdroger), vaagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Maar daar was de dader geen kindquote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef Xessive het volgende:
[..]
Is het niet gewoon "I still know what you did last summer"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |