abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91168999
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef Anatool het volgende:
Ik zoek een film waar een collegepuber zijn klokkenspel vastgulpt op een feest van zijn geliefde en uiteindelijkkomen ze elkaar na vele jaren opnieuw tegen
There's Something About Mary?
pi_91170663
Alhoewel dit niet echt een serie, film of programma is, probeer ik het toch maar.

Een hele tijd geleden lieten ze bij DWDD een filmpje zien waarin een neger en een blanke man ruzie hadden bij een auto. Die neger wordt zo boos en gaat op een gegeven moment raar dansen en trapt volgens mij die andere man vervolgens in z'n noten. Dat zag er wel droog uit. xD

Weet iemand welk filmpje dit is? YouTube link graag als je 't weet. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 17:58:11 ]
pi_91171311
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Mark94 het volgende:
Alhoewel dit niet echt een serie, film of programma is, probeer ik het toch maar.

Een hele tijd geleden lieten ze bij DWDD een filmpje zien waarin een neger en een blanke man ruzie hadden bij een auto. Die neger wordt zo boos en gaat op een gegeven moment raar dansen en trapt volgens mij die andere man vervolgens in z'n noten. Dat zag er wel droog uit. xD

Weet iemand welk filmpje dit is? YouTube link graag als je 't weet. :D
Van het programma Repo Men
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_91171935
quote:
Wat een figuur _O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:50:59 #130
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_91175922
Hallo!
Ik ben op zoek naar de titel van een film waar een collega laatst over vertelde.. het is een thriller achtige film over een groepje mensen die door een vent worden gedwongen om allemaal nare dingen bij elkaar te doen. En iets met een vrachtwagen kwam er geloof ik in voor... zegt iemand dit toevallig iets?
Bij voorbaat dank!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_91176369
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 19:50 schreef Flibble het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar de titel van een film waar een collega laatst over vertelde.. het is een thriller achtige film over een groepje mensen die door een vent worden gedwongen om allemaal nare dingen bij elkaar te doen. En iets met een vrachtwagen kwam er geloof ik in voor... zegt iemand dit toevallig iets?
Bij voorbaat dank!
The Killing Room misschien?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:03:28 #132
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_91176631
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Killing Room misschien?
Hm weet niet of de omschrijving precies klopt... als ik het me goed herinner gaat het om 4 mensen die een vrachtwagen in gaan of misschien wel jatten, ik weet het niet precies, en de eigenaar van die vrachtwagen neemt ze dan gevangen en laat ze allemaal rare dingen bij elkaar doen, dat ze elkaar pijn moeten doen en dat soort dingen.. maar ik zal het nog 's aan mn collega vragen hoe het precies zat.
pi_91177526
quote:
Ja, dat is 'm, dank u. Focking grappig. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 21:09:52 ]
pi_91228568
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef Flibble het volgende:

[..]

Hm weet niet of de omschrijving precies klopt... als ik het me goed herinner gaat het om 4 mensen die een vrachtwagen in gaan of misschien wel jatten, ik weet het niet precies, en de eigenaar van die vrachtwagen neemt ze dan gevangen en laat ze allemaal rare dingen bij elkaar doen, dat ze elkaar pijn moeten doen en dat soort dingen.. maar ik zal het nog 's aan mn collega vragen hoe het precies zat.
Lijkt op Joyride 2
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 07:10:37 #135
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_91301530
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Asap het volgende:

[..]

Lijkt op Joyride 2
Ja die was het! Dank je wel!! ^O^
pi_91331716
Ik zoek een kinderserie dat in de jaren '90 op televisie kwam. Waarschijnlijk op zondagmiddag op rtl 4. Er was een meisje en dat ging naar een pleeggezin (?) op een boerderij wonen en leerde daar paardrijden en beleefde (saaie) avonturen. Ze was een rotkind dankzij een nare jeugd en kwam daar tot zichzelf. (ofzoiets) Weet iemand toevallig hoe hij heet?
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_91377760
Ik zoek een thriller/horrorfilm die al meerdere keren op RTL5 is uitgezonden. De film speelt zich af in een ongezellig motel, en het regent gedurende heel de film. Het gaat om een groepje mensen, waar er steeds eentje van wordt vermoord. Uiteindelijk blijkt het kind de dader te zijn.
Staat me ook nog iets bij van een hoofd dat in een draaiende wasmachine zit.

Het is overigens niet Identity.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:41:33 #138
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_91380890
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een thriller/horrorfilm die al meerdere keren op RTL5 is uitgezonden. De film speelt zich af in een ongezellig motel, en het regent gedurende heel de film. Het gaat om een groepje mensen, waar er steeds eentje van wordt vermoord. Uiteindelijk blijkt het kind de dader te zijn.

Daar dacht ik meteen aan, maar misschien deze dan: The Last Stop http://www.imdb.com/title/tt0191242/ .

Edit: Laat maar, is met sneeuw :N
pi_91405814
Hoi, ik zoek geen titel ofzo, maar een filmpje van een onderzoek dat ik ooit heb gezien.
Ik heb geen idee waar ik t moet vragen (heb t in F&F geprobeerd, maar nu doe ik het maar hier. Wie weet kunnen jullie het wel vinden...

Een hele tijd geleden heb ik een filmpje gezien dat over kanaries ging en de voorkeur van de vrouwtjes (pop) voor een mannetje.
Er waren drie kooien, in het midden een pop, in de twee ernaast een man.
Bij een van de mannen werd iets veranderd. Ik weet nog zeker dat er een veer op de kop werd geplakt en dat de vrouwtjes dat verkozen boven een man met niets.
Er werden verschillende kleuren veren gebruikt.
Volgens mij (maar dat weet ik dus niet zeker) werden er ook kanaries helemaal gekleurd en de staarten verlengd om te zien wat de vrouwtjes ervan vonden.

Help! (alsjeblieft :+ )
compact en kleverig.
pi_91409791
Hey fok!ers ik zoek een film waarin bankrovers dmv een computervirus/worm van elke transacrie die gemaakt wordt een paar cent jatten en op eigen rekening gooien..

Iemand? :s)
Gewoon, omdat het kan.
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 14:27:25 #141
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91409950
quote:

klinkt als een film van stephen king. Volgens mij heb ik die gezien. Ik ga straks eens rondsnuffelen op IMDB of ik wat zie.

edit: kan het niet vinden. het is idd niet die met cusack.

[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 16-01-2011 14:35:45 ]
lolwut
  zondag 16 januari 2011 @ 14:35:58 #142
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_91410432
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef -AnneX- het volgende:
Hey fok!ers ik zoek een film waarin bankrovers dmv een computervirus/worm van elke transacrie die gemaakt wordt een paar cent jatten en op eigen rekening gooien..

Iemand? :s)
Office Space
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_91411284
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef victorinox het volgende:

[..]

Office Space
Helaas is het niet deze film. Het was iets meer crime conspiracy-achtig.
Gewoon, omdat het kan.
pi_91412176
quote:
19s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef BrandX het volgende:

[..]

klinkt als een film van stephen king. Volgens mij heb ik die gezien. Ik ga straks eens rondsnuffelen op IMDB of ik wat zie.

edit: kan het niet vinden. het is idd niet die met cusack.
Klopt, maar het lijkt wel erg veel op die film met Cusack
pi_91416862
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Helaas is het niet deze film. Het was iets meer crime conspiracy-achtig.
Foolproof misschien?
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 16:52:27 #146
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91417232
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

jah, ik zie hem zo voor mij. Het grote verschil tussen beide films is de overstromingen enzo.
lolwut
pi_91434145
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Is het niet gewoon "I still know what you did last summer"?
  zondag 16 januari 2011 @ 21:46:47 #148
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91434904
Lijkt me toch sterk dat er een film is die qua algemeen plot (en apotheose) zo gelijkaardig is aan Identity en ook nog eens een afgehakt hoofd in een wasmachine heeft.

Of het zou de Bollywood-remake moeten zijn, maar dat klinkt onwaarschijnlijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_91437367
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch sterk dat er een film is die qua algemeen plot (en apotheose) zo gelijkaardig is aan Identity en ook nog eens een afgehakt hoofd in een wasmachine heeft.

Of het zou de Bollywood-remake moeten zijn, maar dat klinkt onwaarschijnlijk.
Dus toch...ik dacht dat ze misschien twee films door elkaar haalden...ik kan me dat hoofd in de wasmachine niet meer herinneren. :P
pi_91442167
quote:

Het is wel precies het plot van Identity (inclusief het hoofd in de wasmachine wasdroger), vaag :')

Misschien één van de verfilmingen van And Then There Were None?

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef Xessive het volgende:

[..]

Is het niet gewoon "I still know what you did last summer"?
Maar daar was de dader geen kind :P
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')