abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90415223
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Kingdom of Heaven
thnx
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_90419493
Hallo,

Ik zoek een film die over een burgeroorlog gaat. Ik heb deze film jaren geleden gezien. In de het begin van de film zie je in een dorp of stadje twee groeperen zich op elkaar inhakken of schieten (weet ik niet meer). Het zijn van die gasjes met van die hoge hoeden. Dus het speelt waarschijnlijk in de achtiende of negentiende eeuw af. Ik dacht eerst dat het Gods and Generals was, maar nee. Weet iemand de titel van deze film?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2010 00:30:55 ]
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:01:33 #28
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_90420842
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:25 schreef Mark94 het volgende:
Hallo,

Ik zoek een film die over een burgeroorlog gaat. Ik heb deze film jaren geleden gezien. In de het begin van de film zie je in een dorp of stadje twee groeperen zich op elkaar inhakken of schieten (weet ik niet meer). Het zijn van die gasjes met van die hoge hoeden. Dus het speelt waarschijnlijk in de achtiende of negentiende eeuw af. Ik dacht eerst dat het Gods and Generals was, maar nee. Weet iemand de titel van deze film?
Gangs of New York?

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_90421531
Ja, dat is 'm. Dank u. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2010 01:19:55 ]
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:05:05 #30
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_90428940
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:11 schreef Muzzie het volgende:

[..]

Bedoel je misschien Spetters
of Andy, Bloed en Blond Haar?
nee dat zijn ze niet, is echt een jeugdfilm met kinderen erin.
pi_90429351
Ik ben op zoek naar een franse film die vorige week vrijdag of zaterdag werd uitgezonden op ned 2 of 3, ging over een man en vrouw die getrouwd waren, met 1 kind, en de film gaat steeds terug in de tijd, tot het moment waar ze elkaar ontmoeten terwijl hij op vakantie is met zijn toenmalige vriendin..
No. I'm not part of the show.
pi_90444916
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef Cylvia het volgende:
Ik ben op zoek naar een franse film die vorige week vrijdag of zaterdag werd uitgezonden op ned 2 of 3, ging over een man en vrouw die getrouwd waren, met 1 kind, en de film gaat steeds terug in de tijd, tot het moment waar ze elkaar ontmoeten terwijl hij op vakantie is met zijn toenmalige vriendin..
5x2
http://www.tv2day.nl/prog(...)derland+2/23:455+x+2

edit -- zie net dat je hem al gevonden hebt
pi_90478621
hey, ik zoek dus een tekenfilm van toen ik klein was, ben nu 21 jaar dus de film is al enkele jaren oud en ik kan totaal niet herinneren hoe hij noemt, en ik kan er voor de rest ook niet meer zoveel van herinneren.

Ik herinner me dat een mannetje een steen of iets dergelijks moest zoeken, en er waren er verschillende dat hij moest verzamelen (zo beetje als die elementen uit Harry Potter)

De vijand van die persoon had zo'n soort piratenboot, die leek op een groot geraamte en de voorkant was dan in feite de mond, en die persoon werd ene keer gevangen genomen en hij werd opgeslorpt door die mond met zijn klein bootje en kwam zo op dat schip terecht. Het is dus vooral die boot die ik me nog herinner maar voor de rest eigenlijk echt niets meer, misschien iemand van mijn leeftijd die deze tekenfilm ooit nog gezien zou hebben?
pi_90485202
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nope, Anna Drijver had ik wel geweten.
Het is een dikke blonde vrouw. Volgens mij speelt ze in meerdere VPRO-producties.
Kleine rol hooguit 10 minuten.
Volgens mij speelt ze ook in de Plus reclame, maar dat weet ik niet zeker...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_90486912
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Volgens mij speelt ze ook in de Plus reclame, maar dat weet ik niet zeker...
dit is de reclame
pi_90488489
Ik weet niet zeker of ze dat is....
pi_90488729
het grappige is dat ik wel aan jou vraag moest denken toen ik dit weekend de reclame voor de eerste keer zag. Maar goed, heb al gezocht, kan zowel voor Loft als deze reclame geen naam vinden voor je. Misschien mailen naar Plus, vragen om de naam van de actrice en dat zoeken op google of ze inderdaad aan Loft meedoet?
pi_90488930
Kutte is, ik heb haar naam op de aftiteling gezien, maar vergeten.
Kan niks terugvinden. het was iets van Eefke van Kampen volgens mij..
pi_90489202
dan is het dezelfde, Esmee van Kampen (naam staat in de tags van het youtube filmpje). Zij heeft oa in hairspray gespeeld. Haar naam icm Loft levert me nog niks op.
En die jongen uit hte filmpje (natuurlijk niet Robin ;) ) blijft haar vriend te zijn, daar ben ik dan wel weer achter hahaha.

Maar goed, naam is dus gevonden, Esmee van Kampen
pi_90490517
Thanx!
Dus die neger is haar vriend?
Lana van Spanga's speelt ook al in die reclame.
pi_90491039
dit is haar vriend (tenminste, was hij in februari van dit jaar, is een collega van haar), en hij lijkt wel veel op die jongen uit de reclame.
http://www.telegraaf.nl/j(...)696908d.jpg&caption= ©right=© Frank de Ruiter &artid=6023331&artsec=prive&artparsec=prive&arttit=Esmee van Kampen valt voor collega
pi_90508279
Welk waals kinderprogramma op La Deux werd van gedurende 16 jaar gepresenteerd door een marionet?
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:23:36 #43
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90531759
quote:
De eerste film van POPCORN! staat in het teken staan van de popmuziek. Een bescheiden, breekbare en sterke film laat het leven zien van een bijzondere man die ten onder gaat aan het succes en een sober leven.
Welke film is dit? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90531858
hee!
ik zoek een tekenfilm, volgens mij is hij redelijk oud!
het gaat over een jongen en meisje die bij familie gaan logeren of op vakantie gaan.
en op hun kamer is een kist en daar slaapt een vreemd mannetje in.
het huis waarin ze logeren staat dicht bij een bos en in dat bos gaan ze tikkertje doen.
in dat bos is ook zo'n vreemd mannetje.
1 van de twee kinderen die komt via een boom in 1 of andere elfen wereld.
de ander moet dan zijn/haar broer/zus gaan redden.
meer weet ik niet meer
kan iemand mij helpen? alvast bedankt
pi_90531918
het grootste deel van de film speelt zich trouwens af in die elfenwereld volgens mij
pi_90556436

welk film is dit?
pi_90562470
Oké, Ik heb iets dat je gezien moet hebben om te weten wat het is denk ik, Ik heb gegoogled maar ik kan echt helemaal niks vinden. Misschien zoek ik op de verkeerde dingen,maar ik heb het zelf niet gezien.

Iemand had het over een programma of film, met een huis, met verborgen camera's waarschijnlijk, waar ze mensen uitnodigden, mannen, die sex zouden gaan hebben met meisjes van 13 (Amerika?) en als die mensen dan aankwamen lieten ze die begroeten door zo'n meisje, dan ging zij weg en kwam er iemand die dan vroeg "hoezo sprak je af" blabla en kwam er een heel verhaal over "ja het was dom, en ja ik heb er spijt van" en daarna , als ze dachten er makkelijk vanaf te komen, dan stond buiten de politie te wachten. Ik weet niet of het een film is , een tv programma, welke zender, dit is echt alles wat ik weet.Maar wil graag weten wat het is (Dan kan ik terugzoeken om te kijken)

Alvast bedankt!!
  woensdag 29 december 2010 @ 00:15:10 #48
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_90564848
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Alei het volgende:
[ afbeelding ]

welk film is dit?
Volgens mij is dat een foto van Pete Postlethwaite uit de vrij matige SF-actie-film Ultraviolet.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:23:55 #49
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_90569098
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef Tammymara het volgende:
Oké, Ik heb iets dat je gezien moet hebben om te weten wat het is denk ik, Ik heb gegoogled maar ik kan echt helemaal niks vinden. Misschien zoek ik op de verkeerde dingen,maar ik heb het zelf niet gezien.

Iemand had het over een programma of film, met een huis, met verborgen camera's waarschijnlijk, waar ze mensen uitnodigden, mannen, die sex zouden gaan hebben met meisjes van 13 (Amerika?) en als die mensen dan aankwamen lieten ze die begroeten door zo'n meisje, dan ging zij weg en kwam er iemand die dan vroeg "hoezo sprak je af" blabla en kwam er een heel verhaal over "ja het was dom, en ja ik heb er spijt van" en daarna , als ze dachten er makkelijk vanaf te komen, dan stond buiten de politie te wachten. Ik weet niet of het een film is , een tv programma, welke zender, dit is echt alles wat ik weet.Maar wil graag weten wat het is (Dan kan ik terugzoeken om te kijken)

Alvast bedankt!!
To Catch a Predator

[ Bericht 13% gewijzigd door victorinox op 29-12-2010 02:31:06 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 29 december 2010 @ 21:19:10 #50
320954 ruudblack
Verander uw goud dus in geld!
pi_90600733
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef Alei het volgende:
[ afbeelding ]

welk film is dit?
http://www.imdb.com/title/tt0402022/ Aeon Flux?
Pedobear is under your bed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')