quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef Helenamus het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een film die ik een tijdje terug op tv heb gezien, het was in de nacht, en ik geloof op NL1 ?
ik zal even vertellen waar het over gaat, en ik zou het fijn vinden als iemand mij kan vertellen hoe die film heet.
Een meisje loopt weg van haar moeder nadat ze met de vriend van haar moeder heeft gekust,
ze vertrekt naar een dorpje, en daar leert ze een jongen kennen, in een café? en ik dacht bij een pooltafel.
Hij brengt het meisje onder in in Hotel? of iets dergelijke waar ze blijven overnachten.
daarna blijven zei elkaar zien,
De eigenaresse van het hotel bied het meisje aan om in het huis te logeren, naast het hotel,
de jongen en meisje blijven elkaar opzoeken, tot dat er iets gebeurd, (weet niet meer wat) waardoor de jongen vertrekt, het meisje gaat op een avond naar een café/disco? waar ze dronken raakt, en 2 jongens leert kennen, ze vertrekken met z'n 3e'n naar het huis van het meisje, waar ze seks met haar willen hebben maar dit gaat allemaal niet zoals geplanned.
De jongen, (waar ze eigenlijk verliefd op is, komt toevallig langs, en ziet dit gebeuren.
hij mept 1 van de jongens, waarop de jongens vertrekken, en de jongen boos word, en vertrekt, het meisje rent hem achterna, zo in haar nakie de straat op.
de volgende dag word de eigenaresse boos, omdat ze dat heeft gedaan, (ze had dit gehoord van de hotel gasten)
uiteindelijk komt de jongen toch weer bij haar terug, maar de moeder van het meisje, is aangekomen om haar op te halen..
en zo was het geloof ik het einde ook ongeveer.
weet iemand, welke film dit is?? ik hoor het graag!! het liefst PM,
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek een actrice.
Wie is de actrice die Anna speelt in Loft? (kort stukje maar, de scharrel van Jeroen Koningsbrugge)
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:47 schreef picodealion het volgende:
Ha volk,
Ik zoek de titel van een film die ik (denk ik) een jaar of 5/6 geleden in het filmhuis heb gezien. Ik weet er niet veel meer van, maar het ging over een westers jongetje dat om de een of andere reden naar Marokko gaat. Hij wordt daar vrienden met een Marokkaans jochie dat onder andere super mario naspeelt door koffers neer te zetten en er overheen te springen, en op een bepaald moment zijn been breekt waarbij je het bot echt door z'n vlees ziet steken.
Iemand die weet waar ik het over heb?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Laura_ het volgende:
hoi!
ik zoek een film wat ik echt jaaaaren geleden tijdens kerst denk ik een keer op tv had gezien
ik kan er niet heel veel meer van herinneren, maar het ging om een school die ijsvrij wordt verklaard, er zit een meisje op school waarop elke jongen verliefd is, zo ook de hoofdpersoon. de hoofdpersoon gaat dan op deze dag haar proberen hem leuk te gaan vinden.
wat ik nog aan scene kan herinneren is dat de hoofdpersoon een vriendin heeft die een sneeuwengel gaat maken in de sneeuw. dan zegt ze dat je nooit een perfecte sneeuwengel kan maken omdat je altijd je handen in de sneeuw moet zetten om op te staan.
iemand enig idee wat ik bedoel?
Nope, Anna Drijver had ik wel geweten.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef wise het volgende:
Op woensdag 22 december 2010 19:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek een actrice.
Wie is de actrice die Anna speelt in Loft? (kort stukje maar, de scharrel van Jeroen Koningsbrugge)
Anna Drijver: Ann Marai
die?
hier aan het eind komen wat namen van dames voorbij.
Top bedanktquote:Op woensdag 22 december 2010 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
(National Lampoon's) Christmas Vacation
Wild Zero?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:21 schreef picodealion het volgende:
Nog een film die ik zoek: een absurde Japanse film over een stel gasten dat een rockband begint en rond tourt (op motoren?), en iedereen verandert in zombies.
Thoughtcrimes?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:29 schreef picodealion het volgende:
Oeh, en een slechte over een meisje dat gedachten kan lezen. Eerst wordt ze gek en leest ze non-stop boeken om het te blokkeren, maar op een bepaald moment leert ze het te beheersen en wordt ze ingezet door de politie ofzo?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef zyx1981 het volgende:
Goed, het gaat om een drama. De film was 1-3 jaar terug in de bios en speelt zich af in het nu.
Een vrouw wordt in haar jonge jaren gebruikt als een soort slaaf. Rijke mannen kunnen vanuit een duister hoekje (je ziet ze niet, je hoort ze alleen) een vrouw uitkiezen om voor hun een kind te krijgen, een keuze gebaseerd op de intelligentie, mentale sterkte, conditie, uiterlijk, etc. Tot 8 maal toe wordt ze zwanger.. en wordt haar kind afgepakt. Nadat ze ontsnapt/is vrijgelaten (weet niet meer?!) gaat ze op zoek naar haar laatste kind.
Na enkele jaren zoeken vind ze aanwijzingen waar dat laatste kind kan zijn. Via via wint ze het vertrouwen van de ouders en wordt ze de nanny van dat kind. Daarna gaat ze op zoek naar de adoptie/geboorte papieren. Gaanderweg krijgt ze een goede band met het kind. Ze leert het kind onder meer om hard te worden, door haar steeds om te duwen, onder meer met vastgebonden handen. Eerst vind het kind dit erg vervelend, maar mal genoeg ziet ze er later wel het nut van in.
Enfin, ze komt in haar zoektocht naar de waarheid achter wie haar al die jaren zo vreselijk heeft misbruikt. De organisator achter de zwangerschappen ontmoet ze op een afgelegen plek. Met een schep slaat ze de smeerlap dood. Na een aantal jaren te hebben vastgezeten komt ze vrij. Hoewel het kind niet van haar bleek te zijn, haalt ze haar nanny wel op bij de gevangenis. De goede band is namelijk overeind gebleven.
Je mag me suf noemen, maar ik vond het een toffe filmAlleen heb ik geen idee meer hoe hij heet?!
Edit: ze was een oost Europese vrouw. Ze kon echt niet voorkomen dat de eerste zeven kinderen werden afgenomen. Bij de 8e echter, dacht ze de naam van de koper gehoord te hebben oid.. zodat ze een aanknopingspunt had voor een zoektocht...
Black Knight is de enige die ik ken met een neger in de hoofdrol, maar dat is maar één person die teruggaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef picodealion het volgende:
Ja, weer een. Flauwe comedy over 2 gasten die terug in de tijd reizen en bij ridders en shit komen. Sowieso een zwarte in de hoofdrol.
Die 2e is Extremitiesquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef penny-wise het volgende:
Ik zoek aleen tijdje naar 2 titels die in mijn hoofd ronddwalen maar kom er niet op;
1ste film is een Nederlandse jeugdfilm? uit de eind 70 begin 80.
Gaat over jongeren uit de stad die naar het platteland willen en vice versa
2de film gaat over een stel vrouwen die aangevallen worden in hun huis.Enige wat me bij bleef is dat ze hem gevangen nemen en opsluiten in de open haard
wie oh wie
Bedoel je misschien Spettersquote:1ste film is een Nederlandse jeugdfilm? uit de eind 70 begin 80.
Gaat over jongeren uit de stad die naar het platteland willen en vice versa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |