abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 08:40:51 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86889704
Vervolg van Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 31

quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:02 schreef fokmetme het volgende:
Eyh..
Ik herinner een film over een oude man die terug gaat naar z'n dorpjes om een kind mee te nemen het speelt ook beetje af in de kerk hij is wel keer op tv geweest maar ik viel steeds in slaap dus kon die film nooit af kijken.. weet iemand welke film ik bedoel?
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef Mark94 het volgende:
Hallo,

Ik zoek al jaren een film waarvan ik alleen nog zeer vage omschrijvingen weet (geen verhaallijn, maar alleen nog schietscènes). Ik heb al op diverse filmfora gepost of iemand het wist, maar dat leverde geen resultaat op. Dus ik dacht laat ik het hier proberen.

Een aantal eigenschappen van de film:

- De film is waarschijnlijk tussen 1980 en 2000 uitgekomen.
- Het genre is drama/misdaad/oorlog.
- De film lijkt een beetje op State of Grace, maar het is hem niet.
- Hij is in de afgelopen tien jaar op een standaard Nederlandse TV-zender geweest.

Schietscènes die ik alleen nog herinner:

- Je ziet drie mannen met geweren door een straat lopen. Op een gegeven moment is één van de mannen in zijn eentje en gaat naar een begraafplaats waar plotseling een vrouw in het zwart op hem begint te schieten.

- Als de drie mannen en een vrouw van één van hun door een straat lopen om naar de auto te gaan, worden ze beschoten door een sluipschutter met bivakmuts die ergens aan het einde van de straat boven uit een raam hangt. De vrouw wordt doodgeschoten als ze proberen te ontsnappen.

- De drie mannen worden beschoten door een man met zo'n Russische hoed die hun al een tijdje in de gaten hield. Hij staat naast een kiosk. Na een tijdje gaat deze man met een granaatwerper op ze schieten als ze 'm smeren in hun auto.

- Eén van de mannen wordt met AK's beschoten vanaf een patrouilleboot.

Dat is alles wat ik nog herinner, maar het was een superfilm en ik heb hem maar deels gekeken dus ik wil die titel weten zodat ik hem nog een keer kan zien! _O_

Mark94
Die stonden (onder meer) nog open
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 27 september 2010 @ 13:32:09 #2
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_86897687
quote:
Eyh..
Ik herinner een film over een oude man die terug gaat naar z'n dorpjes om een kind mee te nemen het speelt ook beetje af in de kerk hij is wel keer op tv geweest maar ik viel steeds in slaap dus kon die film nooit af kijken.. weet iemand welke film ik bedoel?
Bij deze schoot me ineens Storm of the Century te binnen... 1 van de mindere verfilmingen van een boek van Stephen King.
pi_86925857
Beste mensen van het Fok!forum,

Jaaaren geleden kwam er op tv een geanimeerde serie over een jongen in een blauw pakje, met een puntige neus en puntig haar (redelijk slecht getekend) die allemaal 'saaie' dingen meemaakte op z'n school. Ik weet nog dat ie een baseball trainer had die volgens mij iets met zijn moeder had ofzo. De stemmen waren heel traag en laag ingesproken, een beetje fluisterend als ik het me goed herinner. Het was allemaal heel vaag en sowieso niet bedoelt voor jonge kinderen.

Weet iemand waar ik het over heb? Alvast bedankt!
pi_86926115
Wie herkent deze? Er is een man alleen op een eiland, hij denkt dat het een onbewoond eiland is, maar uiteindelijk blijkt dat het een real life soap is, en hij wordt gefilmd... En dan wilt ie weg

Beetje vage uitleg:P Maar wie kent deze film? Zoek er al een tijdje naar
pi_86926360
The Truman Show :) Alleen geen onbewoond eiland :P
pi_86928209
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:25 schreef Noiseflux het volgende:
Beste mensen van het Fok!forum,

Jaaaren geleden kwam er op tv een geanimeerde serie over een jongen in een blauw pakje, met een puntige neus en puntig haar (redelijk slecht getekend) die allemaal 'saaie' dingen meemaakte op z'n school. Ik weet nog dat ie een baseball trainer had die volgens mij iets met zijn moeder had ofzo. De stemmen waren heel traag en laag ingesproken, een beetje fluisterend als ik het me goed herinner. Het was allemaal heel vaag en sowieso niet bedoelt voor jonge kinderen.

Weet iemand waar ik het over heb? Alvast bedankt!
Kheb m, Home Movies :)
pi_86928580
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Noiseflux het volgende:
The Truman Show :) Alleen geen onbewoond eiland :P
Ja misschien is dat het wel! Bedankt!
  dinsdag 28 september 2010 @ 01:33:12 #8
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_86929235
Ik ken alleen een fragment van de volgende film, verhaallijn weet ik helaas niet.

Het is een Duitse zwart-witfilm. Je ziet 2 mannen in de auto. Een daarvan heeft een snor en baard. De bestuurder stopt aan de kant van de weg en de passagier (de man met snor en baard) loopt naar een stuk veld of stuk grond met zand toe. Hij trekt zijn broek uit en gaat daar zitten poepen. Dit (dus ook de stront die je uit hem ziet komen) wordt gewoon in beeld gebracht.

Het fragment is ooit in een programma op de publieke omroep uitgezonden en ik kan me herinneren dat ze zeiden dat het een roadmovie is.

Wie weet welke film ik bedoel?
pi_86931521
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:33 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik ken alleen een fragment van de volgende film, verhaallijn weet ik helaas niet.

Het is een Duitse zwart-witfilm. Je ziet 2 mannen in de auto. Een daarvan heeft een snor en baard. De bestuurder stopt aan de kant van de weg en de passagier (de man met snor en baard) loopt naar een stuk veld of stuk grond met zand toe. Hij trekt zijn broek uit en gaat daar zitten poepen. Dit (dus ook de stront die je uit hem ziet komen) wordt gewoon in beeld gebracht.

Het fragment is ooit in een programma op de publieke omroep uitgezonden en ik kan me herinneren dat ze zeiden dat het een roadmovie is.

Wie weet welke film ik bedoel?
Kings of the Road (Im Lauf der Zeit)

quote:
You'll also see something in this movie you've never seen in another; not something I would recommend, but still one of a kind: you will actually see a man defecate, literally pull his trousers down, squat and wipe.
:P
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:13:42 #10
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_86945109
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:06 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Kings of the Road (Im Lauf der Zeit)

[..]

:P
Dat is 'm! Vielen Dank! _O_
pi_86945725
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Dat is 'm! Vielen Dank! _O_
Graag gedaan :)
pi_87001697
ik zoek de volledige titel van een film
black .... whisper(er)
er moet nog iets op de puntjes.
het kan ook iets zijn dat er op lijkt en dat ik het niet helemaal goed heb hoor!
dankjewel alvast.
x
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:00:34 #13
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_87104330
Ik zoek een maffia film met daarin een scene die zich waarschijnlijk afspeelt in een kelder van huis. Hier worden een aantal rivalen vermoord moet o.a. een hamer en worden de lijken in stukken gezaagd. Het volgende weet ik niet zeker: een undercover agent krijgt de taak om te gaan zagen. Meer weet ik niet.
pi_87127325
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:00 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een maffia film met daarin een scene die zich waarschijnlijk afspeelt in een kelder van huis. Hier worden een aantal rivalen vermoord moet o.a. een hamer en worden de lijken in stukken gezaagd. Het volgende weet ik niet zeker: een undercover agent krijgt de taak om te gaan zagen. Meer weet ik niet.
Donnie Brasco
pi_87132331
ik zoek de naam van een serie die op zondagavond op sbs6 was ongeveer een jaar geleden tegen 12 uur en de begintune is de zelfde als van het zesde zintuig. Het ging over onverklaarbare dingen Weet iemand het toevallig.
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:49:09 #16
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_87132606
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:40 schreef ganjelina het volgende:
ik zoek de naam van een serie die op zondagavond op sbs6 was ongeveer een jaar geleden tegen 12 uur en de begintune is de zelfde als van het zesde zintuig. Het ging over onverklaarbare dingen Weet iemand het toevallig.
Ik gok:
edit :@ Oeps een jaar geleden. Dan moet het wat anders zijn.

Ik denk dat je Fringe bedoelt
Welke eigenlijk van het zesde zintuig want er zijn er meerdere?
http://www.moviesense.nl/2009/01/het-tv-seizoen-van-2009/

[ Bericht 9% gewijzigd door Rucky op 03-10-2010 15:19:26 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_87133768
de eerste. volgens mij heette het helse gebeurtenissen maar ik zoek de engsle titel
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
pi_87183586
Dit is wat ik zover kan herinneren van de film die ik zoek (ik zag hem ongeveer vanaf de helft):

Gaat over een 'jong' vrouw (in de 30 dacht ik) die een zoon heeft. Verder is zij stripper (als bijbaan). Af en toe gaat zij naar een boot/yacht, waar een wat oudere man zit. Daar stript ze. Of ze een vriend had weet ik niet meer, maar ik herinner me wel dat er nog een jongeman was die soms op haar zoon oplette.
pi_87184212
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:27 schreef ganjelina het volgende:
de eerste. volgens mij heette het helse gebeurtenissen maar ik zoek de engsle titel
google is hopefully your best friend, de wikipagina:
http://nl.wikipedia.org/w(...)lijke_Gebeurtenissen

quote:
De afleveringen van Helse Bovennatuurlijke Gebeurtenissen zijn vertaald van Extreme Ghost Stories (van Granada) en A Haunting (van New Dominion Pictures). De eerste 4 afleveringen zijn van de eerst genoemde serie, de anderen van de laatstgenoemde. Beide series worden dus onder dezelfde naam op SBS6 uitgezonden. De leader van de Extreme Ghost Stories versie is hetzelfde gebleven.
pi_87186311
In de film Taxi (1, 2, 3 of 4) zit een stuk dat de acteur meefluit/neuriet met de achtergrondmuziek. Iemand enig idee welke film dit is en welke scene?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:17:56 #21
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_87199608
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:51 schreef TheOnion het volgende:
Dit is wat ik zover kan herinneren van de film die ik zoek (ik zag hem ongeveer vanaf de helft):

Gaat over een 'jong' vrouw (in de 30 dacht ik) die een zoon heeft. Verder is zij stripper (als bijbaan). Af en toe gaat zij naar een boot/yacht, waar een wat oudere man zit. Daar stript ze. Of ze een vriend had weet ik niet meer, maar ik herinner me wel dat er nog een jongeman was die soms op haar zoon oplette.
Als je 'zoon' in 'dochter' veranderd, dan krijg je "Striptease"...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_87200440
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:17 schreef Patch het volgende:

[..]

Als je 'zoon' in 'dochter' veranderd, dan krijg je "Striptease"...
ja dat is hem, Thanks!
pi_87321778
hallo
ik zoek een serie die jaren geleden op de buis was volgens mij op een van de rtl zenders.\

het gaat over een man die naakt is aangespoeld.
hij weet verder niks meer van wat er is gebeurd waarom die is aangespoeld of wie hij zelf is.
wel is hij super slim geworden en kan de moeilijkste dingen oplossen hij weet echt gewoon bijna alles!
hij heeft alleen een rare tatoo op zijn arm waar die niks van af weet en gaat op onderzoek uit wat zijn tatoo nou betekend, het was een soort rondje als ik me goed herinner met daarin 3balkjes ofzo.....

kan iemand me helpen naar de naam van die serie

alvast vriendelijk bedankt!!!
greetz
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:28:52 #24
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_87322786
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef mistersd het volgende:
hallo
ik zoek een serie die jaren geleden op de buis was volgens mij op een van de rtl zenders.\

het gaat over een man die naakt is aangespoeld.
hij weet verder niks meer van wat er is gebeurd waarom die is aangespoeld of wie hij zelf is.
wel is hij super slim geworden en kan de moeilijkste dingen oplossen hij weet echt gewoon bijna alles!
hij heeft alleen een rare tatoo op zijn arm waar die niks van af weet en gaat op onderzoek uit wat zijn tatoo nou betekend, het was een soort rondje als ik me goed herinner met daarin 3balkjes ofzo.....

kan iemand me helpen naar de naam van die serie

alvast vriendelijk bedankt!!!
greetz
John Doe
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_87330140
ik zoek een film. het gaat over dat een paar mensen van de straat worden geplukt volgens mij ( dat stuk heb ik net gemist ) :@
en die worden in een huis geplaatst. een heel groot huis.
en wie het laatst overblijft krijgt een miljoen, en mag het huis uit.
op een gegeven moment gaan ze elkaar dus proberen te vermoorden en blijft er nog 1 over, volgens mij een vrouw maar dat weet ik niet zeker.
en dan gaan er groten deuren open en loopt ze weg met een tas met een miljoen er in en komt ze in een kamer met mensen die allemaal ook zo'n tas hebben, alles begint dus weer van voor af aan.
en dat is dan het einde.
weet iemand de titel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')