abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90357000
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef miss-bakvis het volgende:
Nah zou k niet doen.
dan is het spannende er al van af voordat het begonnen is.. -O-
Is het met jou maar één keer spannend dan?
pi_90357347
Een man heeft wel andere manieren om een vrouw duidelijk te maken dat hij haar relatie-materiaal vindt.
Ik denk niet dat een man geen sex wil op de eerste date, maar ik denk dat een man vrouwen die op een eerste date zich al laten uitwonen, toch niet zijn ding zijn.
Het is dus eigenlijk niet dat de man niet wil, maar dat de man het signaal krijgt dat hij wel even zal moeten wachten als hij een stuk van die date wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 24-12-2010 01:23:55 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_90363685
Tja, ik weiger de sex niet natuurlijk,(niet het feit dat we sex gehad hebben dat het minder relatiemateriaal is-maar het feit dat ze er (te)makkelijk in is)

Blijkblaar toch nog iets met jagersinstinct te maken, dat ik iets veroverd heb voor langere termijn;wat moeilijker te krijgen is dan twee uur daten
dit vul ik later wel eens in, yo!
pi_90365799
Ik kies er toch liever voor om elkaar rustig beter te leren kennen en zo langzaam een relatie op te bouwen. Mocht het door omstandigheden toch zo uitkomen dat je bij elkaar in bed beland, dan zou ik er geen probleem van maken, maar het moet niet zo zijn dat ik het idee krijg dat ze té makkelijk is, wat mij het idee geeft dat ik gewoon de zoveelste ben op een lange lijst.
pi_90366370
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Matel het volgende:
Ik kies er toch liever voor om elkaar rustig beter te leren kennen en zo langzaam een relatie op te bouwen. Mocht het door omstandigheden toch zo uitkomen dat je bij elkaar in bed beland, dan zou ik er geen probleem van maken, maar het moet niet zo zijn dat ik het idee krijg dat ze té makkelijk is, wat mij het idee geeft dat ik gewoon de zoveelste ben op een lange lijst.
Dit, precies zoals ik er tegenaan kijk.
Ik doe mijn best.
pi_90366746
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan was je voor hem in de eerste instantie al geen relatie materiaal maar was je hoe dan ook nooit meer dan een neukertje (dat was dus ook mijn punt)
Ik vind dat eigenlijk het meest logisch. Bij sommige dates draait het alleen om de seks, maar dan is er niet de causale connectie "seks gehad => daardoor nu geen relatiemateriaal meer".

Al hoor ik hier toch een hoop mensen zeggen dat ze niet het idee willen hebben dat de vrouw 'te makkelijk' is. Maar... why? Iemand die altijd op de eerste date seks heeft als ze de man in kwestie leuk vindt, kan nog steeds enorm kieskeurig zijn in wélke mannen dan leuk genoeg zijn. En als ie dat niet is, komt er geen seks én geen volgende date (of wel seks én geen volgende date).

En dat t spannende er meteen af is... dat heb ik nou helemaal niet. Het was een eerste date, je weet nog helemaal niet hoe het gaat lopen, bent elkaar nog aan het aftasten... Spanning genoeg. Als je na een maand pas sekst, dan is het toch ook niet zo dat na die 1e keer de spanning eraf is?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_90366989
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk het meest logisch. Bij sommige dates draait het alleen om de seks, maar dan is er niet de causale connectie "seks gehad => daardoor nu geen relatiemateriaal meer".

Al hoor ik hier toch een hoop mensen zeggen dat ze niet het idee willen hebben dat de vrouw 'te makkelijk' is. Maar... why? Iemand die altijd op de eerste date seks heeft als ze de man in kwestie leuk vindt, kan nog steeds enorm kieskeurig zijn in wélke mannen dan leuk genoeg zijn. En als ie dat niet is, komt er geen seks én geen volgende date (of wel seks én geen volgende date).

En dat t spannende er meteen af is... dat heb ik nou helemaal niet. Het was een eerste date, je weet nog helemaal niet hoe het gaat lopen, bent elkaar nog aan het aftasten... Spanning genoeg. Als je na een maand pas sekst, dan is het toch ook niet zo dat na die 1e keer de spanning eraf is?
^O^
pi_90368178
quote:

[..]

Persoonlijk bedoel ik er ook (OOK ja; vind het stukken erger als ze dit bij veel merdere was)mee dat ze te makkelijk tegenover MIJ is->ik wil het gevoel hebben dat ik iets veroverd heb hoe achterhaald dat ook mag zijn.

Ze kan idd kieskeurig zijn met welke mannen ze dan date en dat doet, maar het geeft wel meer een indicatie van''te makkelijk'' dan als ze het niet gedaan had..

Spannende tja, teasen is leuk en vind zelf sex toch blijvend specialer als er eerst een poos vooraf heeft gespeeld, vind de vertrouwenskwestie(het gevoel dat ze jou vertrouwt wat ze niet zomaar bij een ander zou doen) erg belangrijk
dit vul ik later wel eens in, yo!
  donderdag 23 december 2010 @ 23:22:02 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90368591
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Woutjeh het volgende:
Dit, precies zoals ik er tegenaan kijk.
Idem. Het is ook niet onlogisch denk ik. Je hebt toch meestal de beste match met iemand die seks een beetje op dezelfde manier beleeft. Hoewel je natuurlijk ook wel eens verrast kan worden. Ik zelf stuur op een eerste date niet op seks aan, samen slapen vind ik al behoorlijk intiem en een goede tryout terwijl de spanning opbouwt, maar het is ook wel eens wel gebeurd, ook prima.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90369040
quote:

[..]

Dit.

Al had m'n vriend wel zo even z'n twijfels na onze eerste date. Vooral omdat vriendinnen hem vertelden dat ik dan wel erg makkelijk zou zijn en voor Jan en alleman m'n benen wel uit elkaar zou doen. Maargoed, gelukkig zag hij ook wel in dat het onzin was. Nu zijn we drie jaar verder en volgend jaar gaan we trouwen.

Ligt wat mij betreft ook helemaal aan de situatie en de rest van de persoonlijkheid.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90380703
quote:
Op donderdag 23 december 2010 22:52 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Precies. Ik ben uiteindelijk zelfs getrouwd met iemand met wie ik alleen een one night stand had. Althans, het was de bedoeling dat we alleen een keertje zouden vrijen, maar een relatie hadden we alleibei geen zin in. Dat was 10 jaar terug.
pi_90381390
Een man die met mij na de 1e date al naar bed wilt, kan ik niet serieus nemen, want dan ga ik ervan uit dat ie dat bij iedereen doet en jou niet goed genoeg wilt leren kennen. Voor een man kan ik niet spreken, maar hoewel mannen evolutionair gezien graag veel sex hebben met meerdere vrouwen, denk ik niet dat ze een meisje dat meteen na de eerste date met hun naar bed gaat als relatiemateriaal kunnen zien, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Maar je moet bij jezelf eens nagaan wat je na die 1e date wilt, een relatie? of een scharrel? Natuurlijk is er met beiden niks mis, maar het is altijd wel fijn als er een balans is tussen de verwachtingen van beide partijen.

Toen ik mijn vriend 2 jaar terug leerde kennen was ik nog maagd. Maar tijdens het proces van elkaar leren kennen, was hij altijd oprecht en serieus in zijn bedoelingen, hij wilde MIJ leren kennen en was bang dat hij iets verkeerds zou doen waardoor ik op hem afknapte, omdat hij op een gegeven moment ook erachter kwam dat ik nog maagd was. Wat hij zeker op mijn leeftijd toentertijd ontzettend waardeerde. :)
Zo hebben we (nadat we een relatie hadden) gewacht totdat ik het gevoel had dat ik er klaar genoeg voor was ( 2 maanden) en hem voldoende vertrouwde.
  vrijdag 24 december 2010 @ 08:57:17 #38
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90381464
Dus nadat je in 500 topics hebt lopen verkondigen dat je al jaren geen vriend hebt, heb je er nu al een voor 2 jaar? :D

Als de vrouw een maagd is kan ik mij overigens sowieso niet indenken dat het zou leiden tot seks op de eerste date maar de gemiddelde man heeft er niet zo heel veel problemen mee hoor :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90381482
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 08:57 schreef Frag_adder het volgende:
Dus nadat je in 500 topics hebt lopen verkondigen dat je al jaren geen vriend hebt, heb je er nu al een voor 2 jaar? :D
Dát is de kunst van een goede trol zijn :Y)
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:01:21 #40
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90381513
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 08:59 schreef Grapefruitthee het volgende:

[..]

Dát is de kunst van een goede trol zijn :Y)
goed :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90382302
quote:

[..]

Nee, dan krijg je dat "nummer zoveel" effect weer.
Ik doe mijn best.
pi_90382723
Interessant dit topic. De meeste vrouwen zeggen "Wat is het probleem?" en een aantal mannen hebben er wél een probleem mee.

Veel stumperds lopen in meerdere of mindere mate rond met een madonna-whore complex. Dat betekent dat ze liefde en seks afzonderlijk zien. Hun vriendin moet 'goed' zijn, en braaf en netjes. Maar ze neuken graag met 'sletjes', die heel seksueel, sletterig en dirty zijn (want is geil). Deze mannen zien dus niet in dat zelfs het braafste meisje soms lekker stout wil zijn in bed. Er zijn goede meiden en er zijn sletten, en goede meiden zijn voor relaties en sletten voor geile seks.

Mannen die ik respecteer hebben echter wel gezegd dat je beter niet de eerste nacht seks kan hebben als je een relatie wil, in verband met wederzijds respect. Weet niet of ik het ermee eens ben, maar je kan sowieso al heel veel leuks doen zonder 'het' te doen de eerste nacht. ;)
pi_90385861
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef PMK111 het volgende:
Interessant dit topic. De meeste vrouwen zeggen "Wat is het probleem?" en een aantal mannen hebben er wél een probleem mee.

Veel stumperds lopen in meerdere of mindere mate rond met een madonna-whore complex. Dat betekent dat ze liefde en seks afzonderlijk zien. Hun vriendin moet 'goed' zijn, en braaf en netjes. Maar ze neuken graag met 'sletjes', die heel seksueel, sletterig en dirty zijn (want is geil). Deze mannen zien dus niet in dat zelfs het braafste meisje soms lekker stout wil zijn in bed. Er zijn goede meiden en er zijn sletten, en goede meiden zijn voor relaties en sletten voor geile seks.

Mannen die ik respecteer hebben echter wel gezegd dat je beter niet de eerste nacht seks kan hebben als je een relatie wil, in verband met wederzijds respect. Weet niet of ik het ermee eens ben, maar je kan sowieso al heel veel leuks doen zonder 'het' te doen de eerste nacht. ;)
Echt een onzin mentaliteit vind ik dat van kerels.
Een vrouw heeft net zoveel recht op een divers sex leven buiten een relatie als een man, en heeft net zoveel recht om er van te genieten als een man.

Van mij mag een vrouw zijn zoals ze wilt, maar verwacht wel loyaliteit in een relatie, daar ik het zelf ook geef, maar als ze lekker dirty willen doen, zou dat geen probleem moeten zijn.

Ik vind ook dat het hele gedoe rond, een vrouw met veel mannen is een hoer, afgelopen moet zijn.
Als het voor een man positief word ervaren om veel sexuele ervaring te hebben, dan moet dat voor een vrouw ook als positief worden gezien.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:38:42 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90387692
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Echt een onzin mentaliteit vind ik dat van kerels.
Een vrouw heeft net zoveel recht op een divers sex leven buiten een relatie als een man, en heeft net zoveel recht om er van te genieten als een man.

Van mij mag een vrouw zijn zoals ze wilt, maar verwacht wel loyaliteit in een relatie, daar ik het zelf ook geef, maar als ze lekker dirty willen doen, zou dat geen probleem moeten zijn.

Ik vind ook dat het hele gedoe rond, een vrouw met veel mannen is een hoer, afgelopen moet zijn.
Als het voor een man positief word ervaren om veel sexuele ervaring te hebben, dan moet dat voor een vrouw ook als positief worden gezien.
Zo werkt het nou eenmaal. 'Hoereren' heeft nou eenmaal een prijs.
pi_90388937
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zo werkt het nou eenmaal. 'Hoereren' heeft nou eenmaal een prijs.
Tis pas hoereren als je er geld voor vraagt :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:14:28 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389001
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:12 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Tis pas hoereren als je er geld voor vraagt :P
Das maar een technisch gegeven, aangezien alle vrouwen op enig moment 'hoeren' zijn.
De vraag is, voor wie en hoe vaak willen ze de hoer spelen. :P
pi_90389072
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Das maar een technisch gegeven, aangezien alle vrouwen op enig moment 'hoeren' zijn.
De vraag is, voor wie en hoe vaak willen ze de hoer spelen. :P
Mischien moeten vrouwen, het soort mannen dat begint over hoeren, maar lekker links laten liggen....
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:19:20 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389243
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:16 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Mischien moeten vrouwen, het soort mannen dat begint over hoeren, maar lekker links laten liggen....
Lukt ze niet, vrouwen willen uiteindelijk toch 'honden'. Gecultiveerde dan wel, beetje aangepast.
pi_90389290
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Lukt ze niet, vrouwen willen uiteindelijk toch 'honden'. Gecultiveerde dan wel, beetje aangepast.
Ik kan een hond zijn, maar dan alleen een prive hond, niet in het openbaar.
Dat soort mannen moeten de voorkeur krijgen, niet de 24/7 honden.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:20:43 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90389315
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Ik kan een hond zijn, maar dan alleen een prive hond, niet in het openbaar.
Braaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')