Zijn de Beatles uit elkaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
je hebt je Alphastatus al verloren toen de Beatles nog bij elkaar waren
Je zit toch niet op de bovenste verdiepingquote:Op donderdag 23 december 2010 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn oude werk was het al in november.
Maar maar goed dat het nu al is, moet voor 1 januari 1000 euro overmaken naar de VVE als extra bijdrage ivm de staat van ons dak. Beetje jammer..
voor jou is er geen verschil dus tussen jonge jongetjes en vrouwen?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je valt op jonge jongetjes wat is het verschil?
Welke kant ik het lijf op moet draaien. Duh!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je valt op jonge jongetjes wat is het verschil?
we gaan Techno toch echt niet wegsturen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef Sanchos het volgende:
Ik ben 23, ik voel me een beetje te jong nu in deze sc
weer iets waar ik het mee eens ben. Ik blijf welquote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat kutkerstlied van Borsato![]()
![]()
Bijna erger dan dat van Train
![]()
![]()
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat kutkerstlied van Borsato![]()
![]()
Bijna erger dan dat van Train
![]()
![]()
Tussen Sinterklaas en Kerst kun je idd beter geen radio luisteren,quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelen
Dat sowieso. Je bespaart daarmee duizenden hersencellen per dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
nauwelijks radio luisteren heeft zo zijn voordelen
Dat getik van water in emmers bij mijn bovenbuurman gaat ook irriteren op een gegeven moment.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zit toch niet op de bovenste verdieping
Ik dus ookquote:Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
En ik denk steeds dat het vrijdag is
Dan krijg je een incassobureau voor je deur.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat als je even geen duizend euro kunt ophoesten?
Ik zal vanmiddag en vanavond weer een paar keer naar je zwaaien.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dus ookgelukkig niet, moet nog teveel doen voor de kerst
Die mensen hebben pech.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan denk ik, hallo, dat heeft toch niet iedereen even op de rekening staan
Kom dan gewoon een kop koffie, biertje, prosecco of iets anders halenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag en vanavond weer een paar keer naar je zwaaien.
Thee..?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom dan gewoon een kop koffie, biertje, prosecco of iets anders halen
Eeeuh, dat schijnt ook wel in huis te zijnquote:
Echt helemaal niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
/mietje dat geen drank of koffie drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |