Ligt er aan wat voor een wodka.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wodka is smaakloos naar mijn idee.
Om dronken te worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Als het toch nergens naar smaakt, waarom drink je het dan
inderdaad,quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een wodka.
Verklaar mij maar voor gek, maar die lol heb ik dus echt nooit gesnapt. Wat heb je er nou aan om strontlazerus te worden en de volgende dag totaal afgeschreven te zijn?quote:
inderdaad, vind ik ook weinig aan..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verklaar mij maar voor gek, maar die lol heb ik dus echt nooit gesnapt. Wat heb je er nou aan om strontlazerus te worden en de volgende dag totaal afgeschreven te zijn?
Niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verklaar mij maar voor gek, maar die lol heb ik dus echt nooit gesnapt. Wat heb je er nou aan om strontlazerus te worden en de volgende dag totaal afgeschreven te zijn?
Malibu Colaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef Purdey het volgende:
Deze vraag moeten we eigenlijk aan de expert vragen, dus House, kom er maar in!
Ik heb vanavond nog een klein beetje Malibu op, kokos
Ik heb in de afgelopen 3 maanden ook hooguit 3 glazen gedronken.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ben ik heeeeeeeeeeeel gay als ik zeg dat ik zweer bij cola-safari? Als ik überhaupt wat drink?
That was not the pointquote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 3 maanden ook hooguit 3 glazen gedronken.
Cola-safari was het puntquote:
Bacardi-colaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Malibu
Bacardi Lemon 7-up
Bacardi Razz
Ik hoor de deur van een kast klemmenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ben ik heeeeeeeeeeeel gay als ik zeg dat ik zweer bij cola-safari? Als ik überhaupt wat drink?
boeieh, gisteravond nog een cosmopolitan gehad...quote:
Batty Boy!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
boeieh, gisteravond nog een cosmopolitan gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |