Dat zou 50% van de vrouwelijke populatie zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je bent iig veilig gearriveerddat is het belangrijkste imho...
Ik zou het erg jammer vinden als we opeens 1 van de (maar liefst) 2 meiden in dit topic-reeksje kwijt raken...
Ja, alleen was ik cherrylips nog vergeten..quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou 50% van de vrouwelijke populatie zijn.
In één klap 1/3 van de vrouwelijke populatie verliezen dankzij de Poolse spoorwegen is nog steeds ernstig. Stel je voor hoe je plaatselijke kroeg eruit zou zien als er opeens 1/3 minder vrouwen zouden zijn, of gewoon het straatbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik cherrylips nog vergeten..![]()
Tja, volgens de Finnen zijn alle zweden homo's... Volgens mij is hun verhouding beetje hetzelfde als Nederland/duitsland of NL/BE...quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, eerder Noorwegen.
Heb eens een bruiloft van een Zweeds / Noors echtpaar gehad, en daarbij is Finland ook ter sprake gekomen. De andere Scandinavische landen zien Finland als een soort van verstandelijk gehandicapt broertje, dat meer bij Rusland hoort dan bij de andere Scandinavische landen.
Had bij mijn studie trouwens wel eens een erg knap fins meisje, echt helemaal mijn type. Na een tijdje had ik eens de moed verzameld om met haar te gaan praten, maar toen ze antwoord gaf sloeg me de schrik om het hart. Ze bleek de stem van een havenwerker te hebben, en had je mij op dat moment verteld dat ze een omgebouwde man was dan zou ik dat zonder meer hebben geloofd. Sindsdien ligt mijn beeld van Finse meisjes wel een beetje aan diggelen.
Ieder zijn smaak tochquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien kan je van buiten niet zien waarvoor je vriendin is gevallen.
Bedankt voor het aandikken van de al zo zware taak om monsterd thuis te brengen over 3 wekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In één klap 1/3 van de vrouwelijke populatie verliezen dankzij de Poolse spoorwegen is nog steeds ernstig. Stel je voor hoe je plaatselijke kroeg eruit zou zien als er opeens 1/3 minder vrouwen zouden zijn, of gewoon het straatbeeld.
Hopelijk kwijt u zich van de verantwoording er op uw schouders rust. Dit topic rekent erop dat u uw taak naar eer en geweten uitvoert, ondanks de grote gevaren voor lijf en leven die rust op de Duitse Autobahn en Poolse binnnenwegen,vol met dat Audi-moffentuig op de linkerbaan en dronken poolse wegbandieten op uw weghelft! Volbregt u uw missie naar eer en gewetem, voor volk en vadertopic!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Bedankt voor het aandikken van de al zo zware taak om monsterd thuis te brengen over 3 weken
Ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:53 schreef Goddelijker het volgende:
Zo, kerstontbijt achter de kiezen.
Ik wil bij jou komen etenquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Kerststol, afbakbroodjes, kruidbroodjesEn net een stukje chocoladetaart. Doen we eigenlijk nog iets anders dan eten en drinken de hele dag
Net m'n toetje gemaakt, kan het opstijven in de koelkast
En dan de hele dag maar in m'n mooie jurkje een beetje relaxen
Sir Yes Sirquote:Op zaterdag 25 december 2010 08:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk kwijt u zich van de verantwoording er op uw schouders rust. Dit topic rekent erop dat u uw taak naar eer en geweten uitvoert, ondanks de grote gevaren voor lijf en leven die rust op de Duitse Autobahn en Poolse binnnenwegen,vol met dat Audi-moffentuig op de linkerbaan en dronken poolse wegbandieten op uw weghelft! Volbregt u uw missie naar eer en gewetem, voor volk en vadertopic!
Om één en ander nog dramatischer te laten klinken, gaarne deze muziek opzetten tijdens het lezen van mijn bericht:
Nah, dit weer schiet niet op zo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:00 schreef FlowMaster het volgende:
eeeh House, auto al gewassen dan?:P
Dat zeker niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nah, dit weer schiet niet op zo.
Hele week van 8-5/6 gewerkt.. Nu lekker 4 dagen vrijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |