HELE goede vraag (al sliep ik officieel al..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef GSbrder het volgende:
OP
waarom opende niemand een nieuwe?
Eigenlijk had Berlitz een nieuwe moeten openen, maar ik wist nog een leuk islamitisch spreekwoord, so I don't mind.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HELE goede vraag (al sliep ik officieel al..)!
Toen ik klein was vroeg ik mij altijd af wanneer iets officieel is.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HELE goede vraag (al sliep ik officieel al..)!
Waarschijnlijk kent Berlitz de "regels" nog niet en is Arglist gaan tukken.. Of ze zijn beiden tukken natuurlijk
Zie edit van mijn post..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk had Berlitz een nieuwe moeten openen, maar ik wist nog een leuk islamitisch spreekwoord, so I don't mind.
Ik zei niks over "officieel"en zette regels niet voor niks tussen " "...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Toen ik klein was vroeg ik mij altijd af wanneer iets officieel is.
Ligt eraan hoe lang en hoe he??quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef remlof het volgende:
Laat Dion het maar niet horen dat er kamelen worden vastgebonden
Geert raakt wel vaker overstuur...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:41 schreef GSbrder het volgende:
Laat Geert maar niet horen dat er op Allah wordt vertrouwd.
Heb ik iets gemist??quote:Op donderdag 23 december 2010 00:44 schreef GSbrder het volgende:
Dion ook, als z'n biertje te duur is bijvoorbeeld.
Officieus?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist??
Neuh, je bent vast melig.. Maar dat ik er over na ga denken zegt genoeg: ga nu (ook onofficieel) eens rap naar mijn mandje toe.. Morgen wacht het werk weer..![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 meldt de Limburgse regionale omroep L1 dat "Dion Graus heeft gepleit voor een lagere bierprijs". Volgens Graus zou de consument jarenlang te veel hebben betaald voor zijn biertje. De grote brouwerijen hebben volgens de Europese Commissie verboden prijsafspraken gemaakt. De boetes die ze daarvoor hebben gekregen moeten nu rechtstreeks terug naar de bierdrinker, vindt het Kamerlid. Graus zei bereid te zijn over het onderwerp een spoeddebat aan te vragen.
Ik dacht ik maak het je makkelijk, en noem de twee bekendste, maar zelfs die zijn blijkbaar niet aan jou besteed. Averroes niet kennen en dan je in een discussie over de Islam storten.....Dat maakt je er niet geloofwaardiger op wat mij betreft. Ik krijg toch echt het gevoel dat ik met iemand discussieer die zich op geen enkele wijze in de Islam verdiept heeft. Daarnaast ga je er ten onrechte vanuit dat ik de Islam aan het verdedigen ben. Ik verzet met alleen tegen onnozele gedachtegangen dat 'de Islam' ons niets goeds zou hebben gebracht, als socioloog en als jurist. Want niets, is nogal een concreet, absoluut en definitief begrip, niets is dan ook echt niets. Absolutisten zijn dan ook degenen die als eerst hun mening zullen moeten herzien als het zover komt. Vaak komt het niet zover en nemen ze hun absolute gedachten mee het graf in. Daarnaast heb je mijn vorige post niet gelezen;quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De oude grieken waren dus de eerste alchemisten lees maar is wat over grieks vuur.
Welk islamitisch land was dan seculier?Andalusië was dat niet daar werden niet moslims als 2de rangs mensen behandeld.
Er was inderdaad een arabische beschaving maar die is beëindigd door de islam er bestaat geen gelijk naast de koran.
Er zijn duizenden uitvindingen gedaan door christenen daar hoor ik jou niet over, maar dat er maar liefst 2 islamitische filosofen waren daarom mag een heel geloof worden geroemd.
Rechtstreeks terug naar de bierdrinker? Prima, maar kan het ook met vier kratten per maand?quote:
Onofficieel bestaat gewoon hoorquote:
Overrated bier.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtstreeks terug naar de bierdrinker? Prima, maar kan het ook met vier kratten per maand?
Grolsch graag, Graus!
Exact; terugbetaling in natura. Of hoe gaan ze de bierdrinker bereiken? Prijsverlagingen in de supermarkt, het café of andere bierverkooppunten. Dit punt stamt echter uit 2007 en als bierdrinker kan ik mij niet heugen dat het spoeddebat tot concrete voordelen voor mij als bierdrinker heeft geleidt. Geeft wel aan dat de PVV toch een hart heeft.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtstreeks terug naar de bierdrinker? Prima, maar kan het ook met vier kratten per maand?
Grolsch graag, Graus!
Waarom vind je het toch zo moeilijk toe te geven dat je iets niet weet, lieve Whiskers?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onofficieel bestaat gewoon hoorMaar als jij liever officieus hebt: prima.
Die heb ik niet gemist, maar ik was het tijdelijk vergeten.
NU ECHT:
En vooral een lever.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact; terugbetaling in natura. Of hoe gaan ze de bierdrinker bereiken? Prijsverlagingen in de supermarkt, het café of andere bierverkooppunten. Dit punt stamt echter uit 2007 en als bierdrinker kan ik mij niet heugen dat het spoeddebat tot concrete voordelen voor mij als bierdrinker heeft geleidt. Geeft wel aan dat de PVV toch een hart heeft.
Och, niemand is perfect, ook een volmaakt all-round politicus als Dion *kuch* Graus niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En vooral een lever.
En galstenen in de onderbuik
U doelt op de Laatste Limburgse Ridder?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, niemand is perfect, ook een volmaakt all-round politicus als Dion *kuch* Graus niet.
Juist. Parel van de Provincie.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
U doelt op de Laatste Limburgse Ridder?
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |