Trusten!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jah, de teennageltjes zitten strak in de lak, ik ga even snel een klein wodkaatje naar binnen hakken en dan hard slapen!
Welterusten, liefjes! Tot in 2011!
Nee sorry...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
Voordat ik ga lopen panieken: heeft iemand hier nog die link naar Lein haar lamsbout? Ik dacht hem te hebben gebookmarked, maar mijn PC is een andere mening toegedaan helaas
Nou. Het bleek Lein's recept helemaal niet te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee sorry...
Maar je zou ook een Pm kunnen sturen. Cullers kunnen dat wel hebben.
Oh! Vakantie! Weg.................quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee sorry...
Maar je zou ook een Pm kunnen sturen. Cullers kunnen dat wel hebben.
Hier ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Het bleek Lein's recept helemaal niet te zijnSun had een linkje gepost
Gevonden alweer
Paniek om niks hier
Werk-ze, Bloessiequote:Op donderdag 23 december 2010 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Krak![]()
* Bluezz gooit zichzelf na die lekkere diablo chardonnay's naar bed, morgen gewoon werkie![]()
![]()
Misschien die serie eens bekijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
*zwaait*
naar vakantiegangers.
Gordon Ramsay, z'n beste Chinees Restaurant bekijken was wel weer leuk, qua Steer-gedoe-familie bedenken.
Leuke site waar je wat kan opzoeken:quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Golfer, jij eet weliswaar geen varkensvlees heMaar enig idee voor een beetje goeie wijn die ik daar bij kan kan serveren?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke site waar je wat kan opzoeken:
http://wijn.nl/site/weten(...)chten_bij_wijnen.php
Kruip zequote:
Checkquote:
Succes, DEquote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef DarkElf het volgende:
Zij die naar de nefroloog moeten groeten u.
gelukkig wrs morgen al de uitslagen, daar zijn ze altijd rap mee
Vanavond concertje in Paard fotograferen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wat ga je in Den Haag doen P?
hehe lekker mens erger je nieten ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef Bluezz het volgende:
HoiOp het werk
Rustig
met 3 vrouw sterk
succes DE'tje! tot straksquote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef DarkElf het volgende:
Zij die naar de nefroloog moeten groeten u.
gelukkig wrs morgen al de uitslagen, daar zijn ze altijd rap mee
wat is het thema vnv? omdat x-large x-mas al geweest is vorige week..quote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond concertje in Paard fotograferen.
Drie vrouwen en geen werk? Dat wordt veel ouwehoerenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef Bluezz het volgende:
HoiOp het werk
Rustig
met 3 vrouw sterk
Weet ik veel? Thema's? Ik fotografeer CONCERTEN! Geen party. Ik heb maar een "thema". Artiestquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is het thema vnv? omdat x-large x-mas al geweest is vorige week..
2e bak koffie is een feitquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Drie vrouwen en geen werk? Dat wordt veel ouwehoerenEn koffiedrinken
Leuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet ik veel? Thema's? Ik fotografeer CONCERTEN! Geen party. Ik heb maar een "thema". ArtiestIn dit geval Stevie Ann.
balen dat ie een noodstop gemaakt heeft. hopelijk niet een grap van een passagier.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dubbelkut
1: trein heeft net een noodstop gemaakt
2: op een plek zonder 3G dekking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
denk dat ie na 5 dec te weinig bezoekers meer kreeg..quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Wilde ik nog met vrienden naar Sint....draait ie niet meer![]()
En dan hangen er wel reclameborden met " Sint, de kerstfilm van dit jaar"
Hmm
Shit. Alweer aan het rijden?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dubbelkut
1: trein heeft net een noodstop gemaakt
2: op een plek zonder 3G dekking
Dat zal dan wel, daarvoor kwamen er genoeg bezoekersquote:Op donderdag 23 december 2010 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk dat ie na 5 dec te weinig bezoekers meer kreeg..
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
picca van vorige week in de EscapeStrike a pose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
nah, ligt eraan hoeveel bout eraanzitquote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Lamsbout
1.7 kg
Ik zeg...dat krijgt mijn familie nooit op
Zonder botquote:Op donderdag 23 december 2010 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah, ligt eraan hoeveel bout eraanzit
propjequote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
oooo ze zien er prachtig uitmet vruchtjes en chocoladeblaadjes- en besjes, mooi bestreken
Ja, nu wel gelukkig... 3G is supersnel draadloos internet. Eerste levensbehoefte.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit. Alweer aan het rijden?
En wat is 3G ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
picca van vorige week in de Escapedoe je die vaker aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag altijd nog wat brengen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Lamsbout
1.7 kg
Sodejuquote:Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef PdeHoog het volgende:Lamsbout
1.7 kg
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodeju
Die runderfiletrollade die we in de vriezert hebben liggen is ook een flinke jongen trouwens... lekker voor maandag meteen vleesch
quote:
Dan blijf je toch lekker liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:05 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ik zag het!!
En ze gingen weer lekker dansen op het nummer
![]()
![]()
![]()
Zo, het maakt dus echt niet uit hoe vroeg-laat ik naar bed ga en of ik daar voor nog iets drink of niet.Man, ik kon er dus echt niet uit komen weer..
Vind ik zonde van de dag. Want als ik mezelf echt laat gaan dan lig ik dus iedere dag tot een uur of 2 's middags te slapen vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker liggenJe hebt ferkansie!
lekker hoor! rollade vind ik altijd erg lekker, nou ja.. ligt wel aan de slager..quote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodeju
Die runderfiletrollade die we in de vriezert hebben liggen is ook een flinke jongen trouwens... lekker voor maandag meteen vleesch
zal de party-agenda in de gaten houdenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha moet je eens naar een optreden komen
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Isabeau het volgende:
HalloHet is hier heel erg rustig op het werk
Dus ik ben al klaar. Maar ik moet tot 17:00 blijven
![]()
Het pastinaak probleem is ook opgelost, er is hier vlakbij een biologische groentewinkel en daar ga ik straks na mijn werk nog even langs.
En maar goed dat ik mijn vader gisteren om 30 cent voor de trein heb gevraagd (dat kwam ik tekort) want mijn salaris is nog niet gestort! (en mijn vader's idee van 30 cent lag ook net wat anders dan het mijne
)
neem je dan je vriendinnetje mee?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal de party-agenda in de gaten houden
We gaan hem nog oppimpen met eekhoorntjesbrood, knoflook en prosciutto hequote:Op donderdag 23 december 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker hoor! rollade vind ik altijd erg lekker, nou ja.. ligt wel aan de slager..
nieuwsgierig?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neem je dan je vriendinnetje mee?
Ik sta al roodquote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef Bluezz het volgende:
We gaan hem nog oppimpen met eekhoorntjesbrood, knoflook en prosciutto he
Ik snap het Sun
Isa, jeetje balen... kan je bij je bank niet vragen of je in het rood kan staan? Als is het maar 100 euro?
Heb je met dit soort maanden ff lucht
lekker! wij doen alleen saus erbij, meestal champignon.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan hem nog oppimpen met eekhoorntjesbrood, knoflook en prosciutto he
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sta al roodEn mijn collega heeft de ING bank en heeft wel al salaris
Vastquote:Op donderdag 23 december 2010 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dan heb je het vast vandaag binnen
wat lief van emquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
VastMaar zoals ik al zei, mijn vader kan niet rekenen en gaf een biljet van 30 cent
handig zo'n pappaquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
VastMaar zoals ik al zei, mijn vader kan niet rekenen en gaf een biljet van 30 cent
Liefquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ie goed want je verdiend hetquote:Op donderdag 23 december 2010 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens het laatste rondje boodschappen halen en dan aan de semifreddo beginnenIk hoop dat mijn experiment gaat lukken. Ik wil er niet 1 grote klomp van maken maar aparte rondjes in een muffinvorm. Zou moeten lukken, maar toch even spannend. Maak er wel gewoon 6, dan kunnen er nog 2 mislukken
QFTquote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doet ie goed want je verdiend het
Semifreddo..... ik ga even googlenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens het laatste rondje boodschappen halen en dan aan de semifreddo beginnenIk hoop dat mijn experiment gaat lukken. Ik wil er niet 1 grote klomp van maken maar aparte rondjes in een muffinvorm. Zou moeten lukken, maar toch even spannend. Maak er wel gewoon 6, dan kunnen er nog 2 mislukken
nepijsquote:Op donderdag 23 december 2010 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Semifreddo..... ik ga even googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |