Trusten!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Jah, de teennageltjes zitten strak in de lak, ik ga even snel een klein wodkaatje naar binnen hakken en dan hard slapen!
Welterusten, liefjes! Tot in 2011!
Nee sorry...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
Voordat ik ga lopen panieken: heeft iemand hier nog die link naar Lein haar lamsbout? Ik dacht hem te hebben gebookmarked, maar mijn PC is een andere mening toegedaan helaas
Nou. Het bleek Lein's recept helemaal niet te zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee sorry...
Maar je zou ook een Pm kunnen sturen. Cullers kunnen dat wel hebben.
Oh! Vakantie! Weg.................quote:Op donderdag 23 december 2010 00:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee sorry...
Maar je zou ook een Pm kunnen sturen. Cullers kunnen dat wel hebben.
Hier ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Het bleek Lein's recept helemaal niet te zijnSun had een linkje gepost
Gevonden alweer
Paniek om niks hier
Werk-ze, Bloessiequote:Op donderdag 23 december 2010 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Krak![]()
* Bluezz gooit zichzelf na die lekkere diablo chardonnay's naar bed, morgen gewoon werkie![]()
![]()
Misschien die serie eens bekijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
*zwaait*
naar vakantiegangers.
Gordon Ramsay, z'n beste Chinees Restaurant bekijken was wel weer leuk, qua Steer-gedoe-familie bedenken.
Leuke site waar je wat kan opzoeken:quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Golfer, jij eet weliswaar geen varkensvlees heMaar enig idee voor een beetje goeie wijn die ik daar bij kan kan serveren?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke site waar je wat kan opzoeken:
http://wijn.nl/site/weten(...)chten_bij_wijnen.php
Kruip zequote:
Checkquote:
Succes, DEquote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef DarkElf het volgende:
Zij die naar de nefroloog moeten groeten u.
gelukkig wrs morgen al de uitslagen, daar zijn ze altijd rap mee
Vanavond concertje in Paard fotograferen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wat ga je in Den Haag doen P?
hehe lekker mens erger je nieten ofzoquote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef Bluezz het volgende:
HoiOp het werk
Rustig
met 3 vrouw sterk
succes DE'tje! tot straksquote:Op donderdag 23 december 2010 09:01 schreef DarkElf het volgende:
Zij die naar de nefroloog moeten groeten u.
gelukkig wrs morgen al de uitslagen, daar zijn ze altijd rap mee
wat is het thema vnv? omdat x-large x-mas al geweest is vorige week..quote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond concertje in Paard fotograferen.
Drie vrouwen en geen werk? Dat wordt veel ouwehoerenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef Bluezz het volgende:
HoiOp het werk
Rustig
met 3 vrouw sterk
Weet ik veel? Thema's? Ik fotografeer CONCERTEN! Geen party. Ik heb maar een "thema". Artiestquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is het thema vnv? omdat x-large x-mas al geweest is vorige week..
2e bak koffie is een feitquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Drie vrouwen en geen werk? Dat wordt veel ouwehoerenEn koffiedrinken
Leuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet ik veel? Thema's? Ik fotografeer CONCERTEN! Geen party. Ik heb maar een "thema". ArtiestIn dit geval Stevie Ann.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |