Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wie wint![]()
Maar heul nie keer 4 hoor
Dat is helemaal geen Dirty job!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
maar iemand moet het doen.
Joehoe
Ja jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide setjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
Joehoe
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, om dat goed en eerlijk te kunnen beoordelen,. zou ik beide sletjes nog een keer goed moeten onderzoekenA dirty job
Joehoe
En jij hebt toch tiet genoeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joehoe
Heej Piesmanquote:
Neen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Owja, kan ik ook eens laat opblijven omdat ik morgen vrij ben, gaan jullie allemaal slapen
Nou, dan ga ik maar even aan het werk
Valt tegen qua tetten hequote:
Ja, al is de lijst een stuk slechter geworden..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej Piesman![]()
Bijna weer Top2000
Najaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |