die heb ik ook gemist...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:13 schreef becky27 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist![]()
Die van showkloon niet trouwens
volgens mij Reinhilde niet, die had ook echt een zoontje (Thomas) en een man die ook op Fok was (Nixx was dat volgens mij) maar ze had meerdere accounts en met die accounts maakte ze een boek ofzo naar aanleiding van posts (reacties van Fokkers)... toen dat uitkwam was Reinhilde ook meteen verdwenen... ik dacht dat het zo ongeveer zat.... ik kan er iets naast zitten hoor...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef becky27 het volgende:
Was Reinhilde fake? Ben er ff uit geweest dus dat heb ik maar weer mooi gemist.
Showkloon heb ik niet gemist haha, die postte per ongeluk onder haar verkeerde nick ergens....
vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef mijsje het volgende:
wil je met ons delen wie je dan dacht?
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef DommeSanta het volgende:
Op de koffie!? dat zou wel gezellig zijn!
Maar nee, ik werk daar.
Je weet het hè?wie ik ben.... mijn laatste hint was zoooooo goed.
ik neem in ieder geval de pakjes mee naar boven zometeen, zodat ik kan uitpakken als ik 12uur wel ga halen...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef mrien het volgende:
Ik zit zwaar in overweging toch maar wakker te blijven ipv te gaan slapen
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef showkloon het volgende:
Mijsje is je pakje al uitgepakt??
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:50 schreef mrien het volgende:
Wat een leuke kado"s mijsje!
Ik had de kloon ook net geraden maar dat kwam meer door het tijdstip van de posts
BeessieJen gefeliciteerd!!
Absoluut!! Ben er ook erg blij mee !quote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef mijsje het volgende:
[..]dank je! ik ben er ook heel blij mee! en als ik bij jou kijk, jemig, wat een hoop! ook ontzettend leuk bij jou!
jouw SS is ook ontzetten lief en heeft er heel veel werk van gemaakt!
Ik heb vannacht al uitgepaktquote:Op donderdag 23 december 2010 07:47 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Goede morgen Mrien,
Gisteravond weinig tijd meer gehad helaas om terug te reageren.
Maar van wat ik op de foto's zag heb je alles compleet
Maak straks alles maar open, en misschien heb je de stille hint snel door.
Het zit in of op een kadootje verstopt.... en denk een klein beetje cryptisch
Heb een zoontje uit 2009 ;-)
Ik snapte hem dus even nietquote:Op donderdag 23 december 2010 09:23 schreef trui het volgende:
nou ja, ik dacht door deeven dat ze 't toch was mrien?
Verdorie tochquote:Op donderdag 23 december 2010 09:18 schreef Nijna het volgende:
Leonieke, iedereen woont voor jou in het noorden toch.... Tenminste bij jou vandaan gezien...
.
Maar ik ben niet jouw SS.
Ja daarom, ik ga nog even zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef trui het volgende:
ik ook niet hoor mrien. maar als er staat een 2009 zoontje dan is 't misschien toch iemand met 1 zoon, niet 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |