En ik heb de Servaas tuners schoon gemaakt, ge-WD40t en ga ze op de Edenhals schroeven. Ze passen toch beter dan de Wilkinsons, dus die bewaar ik voor een toekomstig projectquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard! Wat dacht je van 75?
Heb hier nu een Cort Zenox Z22 liggen, maar daar ga ik lekker zelf mee bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, denk dat dat wel weer komt op het moment dat we nummers hebben waar een 2e gitarist mee mag spelen...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ja had ik eerst ook. Je kan het de preamp helemaal uitzetten en alleen de effecten gebruiken.. Ik heb clean gebruik ik maar 20 % me gt 8 en de rest versterker. Distortion andersom.
beetje tweaken en uitproberen boekje lezen en youtube filmpjes kijken
Veel plezier.quote:
Opzich animo voor die bovenste als het niet te duur wordtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik het ouder en verroterEn liever geen strat
De onderste gitaar hier:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt prachtig. Maar de verkoper verkoopt alleen alle 4 de gitaren in 1x en als ik alleen die éne wil kopen gaat hij waarschijnlijk boven de 100 euro zitten
Oh, is goed man, geen haast. Bedenk me namelijk net dat die voor jou nog in de woonkamer thuis staat, terwijl ik een weekje in Kerkrade zitquote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean je pakket gaat morgen op de post, ik ben steeds de deur uit voor het postkantoor open is en weer thuis als die weer dicht is
Dean heeft eventueel ook animo. Misschien kunnen we op z'n Fok!s nog wel wat regelenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Opzich animo voor die bovenste als het niet te duur wordt
Kun je heel veel van vinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
een Valvestate? waar heb je die vandaan??
Inderdaad. Ik vraag me ook af wat ik met mijn valvestate combo moet gaan doen...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vraag het toch alleen maar maar at heb ik ook met m'n buizen maar niet echt handig, altijd op de zachtste stand zowat.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb hier nog een gibson lp uit 1959 liggen, mag je komen ophalen...
Doet niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:57 schreef blckbb het volgende:
Wehhe, ook nog een aanbieding gezien voor een oude Sovjet gitaar:
[ afbeelding ]
Ben je maar 1 dagje in londen geweestquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, trouwens:
I'M BACK!
Londen was best leuk. Harrods had zelfs een muziekafdeling met gitaren/wat versterkers, piano's/vleugels etc. En een jukebox met iPod aansluiting e.d. voor iets van 7000 pond.![]()
Als er interesse is in foto's van die afdeling/gitaren kan ik ze wel ff plaatsen.
Jep. Lijkt erop dat de prijzen van gitaren niet aan Harrods referenen, ik kan me herinneren dat er een Fender Standard HSS hing voor dezelfde prijs als hier.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ben je maar 1 dagje in londen geweest
Ik ben niet in Harrods geweest in Londen, schijnt er wel enorm duur te zijn idd.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jep. Lijkt erop dat de prijzen van gitaren niet aan Harrods referenen, ik kan me herinneren dat er een Fender Standard HSS hing voor dezelfde prijs als hier.
Aha.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
TVP
En braddie als je je asio drivers checkt zul jr zien dat je altijd een paar ms latency hebt. Maar als jij eefje verschil van 2 ms kan horen zou ik eens langs de dierenarts gaan
om de legende die er om de gitaren hangt...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:06 schreef genakt het volgende:
waarom zijn die gibsons lp uit 1959 zo duur ? niet alleen omdat ze oud zijn lijkt mij ?
als je de dots in trapezoides veranderd heb ik precies die gitaar op mijn kamer staanquote:Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Iemand91 het volgende:
GAS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar geen kundigheid...
Vet ding!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard! Wat dacht je van 75?
Heb hier nu een Cort Zenox Z22 liggen, maar daar ga ik lekker zelf mee bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dealquote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vet ding!![]()
Maak er maar een vet scheur ijzer van met .011 en dan koop ik em misschien wel van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |