Meejeens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Ga weg nare letterlijkerd!
Het draagt stukken makkelijker als het gewicht op de goeie plek zit ipv aan je armen hangt.
Scheelt natuurlijk ook als je altijd rechtstreeks naar de plaats van bestemming gaat. Dat is/was niet altijd helemaal ons ding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef lezzer het volgende:
Doe mij maar gewoon een samsonite op wieltjes hoor
Mrs is op zoek naar mijn zonnebril. Die ik maar niet gevonden krijg, en ik raak lichtelijk in paniek
Pff, ben ik allemaal veel te moe voor, voor avontuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk ook als je altijd rechtstreeks naar de plaats van bestemming gaat. Dat is/was niet altijd helemaal ons ding.
Wat ben je toch een popje hequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang het niet in het gezicht is, merkt niemand het.
Dat schiet lekker op..quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef wonderer het volgende:
En zoals verwacht geen vuiltje aan de lucht
Die rugzak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zo'n debiel die opeens wakker is en niet meer kan slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die rugzak?
Ik vind een rugzak leuk voor als je een voettocht doet. Nou, dat doen wij al nooit.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |