quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Qwea het volgende:
kabinet halveert opbrengst serious request
Ik moet de twee baasdozen nog uitpakken, maar ik wil ook steeds meelezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog douchen, maar ik wil steeds meelezen
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tissertochoptiet, dus wat rot dat nou
echt welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het hele SeSa gebeuren toch zoooo gezellig!![]()
Meneer I. heeft hier mijn SeSa-snoepjes gevonden....en ik geloof dat ze zijn goedgekeurdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet de twee baasdozen nog uitpakken, maar ik wil ook steeds meelezen.![]()
Toffifee is trouwens opperdeop.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft hier mijn SeSa-snoepjes gevonden....en ik geloof dat ze zijn goedgekeurd
Ik heb ook pas maandag verzonden, omdat Cat zo zat te vissen steedsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was ook laat met mijn pakketje versturen hoor. JJH stuurde dinsdag, ik maandag en ze waren er beiden op woensdag.
Ik had teveel last van mijn rug om het voor het weekend af te ronden
Jij boefje!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook pas maandag verzonden, omdat Cat zo zat te vissen steeds
Ja hoor, per snoepje wilde ik 2 kusjes hebben, dus hij heeft 2 meegenomen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor, per snoepje wilde ik 2 kusjes hebben, dus hij heeft 2 meegenomen.
Meer durfde die niet
Loopt ze toch zomaar bijna honderdduzend euro mis.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
DIENSTMEDEDELING VOOR MAES!!! Van je SeSa![]()
Er zit nog iets in de enveloppe dat je bent vergeten!
Say whut?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meer durfde die niet
En omdat ik maandag toch in Steenwijk moest zijn met de autoquote:
Ja he?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat een ontzettend leuke dingen hebben jullie allemaal gekregen (en uitgezocht voor elkaar)
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meer durfde die niet
Man man wat woon jij toch in een achtergesteld gebiedquote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En omdat ik maandag toch in Steenwijk moest zijn met de auto![]()
Moest wel poepievroeg op, omdat het postkantoor al om 9 uur weer dichtgaat (op station)
En dat deed je allemaal voor mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moest wel poepievroeg op, omdat het postkantoor al om 9 uur weer dichtgaat (op station)
wat een stomme tijdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van 7 tot 9.quote:
die kon ik niet laten schietenquote:
Jullie hebben daar tenminste nog een postkantoor, Zwolle heeft er geen meer....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van 7 tot 9.
Er zat nog wel 1, maar die ging pas om 13 uur open.
Dus ik moest wel.![]()
Ik had nog overwogen om het pakje aan paps mee te geven, die werkt in Grunn.
Maar ik vertrouwde hem niet genoeg
Aankomende winter zij DML.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ynske had het ook super snel verzonden.
Ik had het braaf de 10 op de post gedaan. Want he dat moest toch?
@ing wat een stomme tijden zeg.
@JJH ik stond laatst in de winkel ook te klooien met die maten hoor. Hoe oud is het ongeveer als het dit aan kan? Ik vind het juist super tof dat je zoiets gekocht hebt.
Ik ga off ben gisteren gevallen en heb nu nogal last van mijn ribben en rug.
WHUT?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie hebben daar tenminste nog een postkantoor, Zwolle heeft er geen meer....
Ook geen officiele heur.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
klopt, k was bang t te vergeten aangezien ik moeilijk de datum aan een dag kan koppelen op t momentquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Wehehehe.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van 7 tot 9.
Er zat nog wel 1, maar die ging pas om 13 uur open.
Dus ik moest wel.![]()
Ik had nog overwogen om het pakje aan paps mee te geven, die werkt in Grunn.
Maar ik vertrouwde hem niet genoeg
Meer informatie!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, kan iemand degene die de bonbons heeft gemaakt die ik heb gekregen een gouden medaille geven?
Zij weerquote:
in heel zwolle niet één postkantoor meer ?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, kan iemand degene die de bonbons heeft gemaakt die ik heb gekregen een gouden medaille geven?
Het idee was om het voor de 10 gepost te hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had het braaf de 10 op de post gedaan. Want he dat moest toch?
@ing wat een stomme tijden zeg.
@JJH ik stond laatst in de winkel ook te klooien met die maten hoor. Hoe oud is het ongeveer als het dit aan kan? Ik vind het juist super tof dat je zoiets gekocht hebt.
Ik ga off ben gisteren gevallen en heb nu nogal last van mijn ribben en rug.
Lekker, hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. heeft hier mijn SeSa-snoepjes gevonden....en ik geloof dat ze zijn goedgekeurd
Jaquote:
ech welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het idee was om het voor de 10 gepost te hebben.Maar volgens mij si dat niemand gelukt, ik heb het ook het weekend erna gedaan.
![]()
Beterschap met de pijnlijke onderdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |