Uiteraard.quote:
Dat recente was me bekend! Het is ook niet als aanmerking bedoeld hoor, meer van ...het is Greys op het moment extra gegundquote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Even algemene mededeling....
Toen we met het idee van een pakje voor Greys kwamen, was er heel erg recent "iets" voorgevallen in Huize Greys, dus we hebben het heul klein gehouden met de mensen die ze ook in het echie kent.
Want Greys kennende zou ze zich nog bezwaarderder voelen als we de hele SC hadden opgetrommeld.![]()
Dus het was niet om ook maar iemand te passeren hier
Heerlijk! Winters warm geurtje.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
En Greys? Is Glögg goddelijk of is hij goddelijk?![]()
En als je dat niet zo vindt dan weet ik wel een baasje ervoor winkwinknudgenudge.
Je begint het al te lerenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Yns, echt... wat heb je superleuke dingen gemaakt zelf zeg!![]()
Complimenten!
[..]
Heerlijk! Winters warm geurtje.
Ik zal hem meenemen volgende week, dan mag je er mee poedelen
Had ik jullie al bedankt voor alle mooie spullen?
Ja?
Doe ik het toch nog een keer![]()
Dat had je een jaar eerder moeten doenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Heuj, sinds ik m gebeten heb 1,5 week geleden heeft ie niks meer binnen gedaan hoor![]()
En Yns had al een heeeeeeel gaaf speeltje voor m gemaakt waar ie nog steeds mee speelt
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Maes het volgende:
Ja ja hier ben ik, wat een dag maaaaaaaaaaaar ik heb net mijn pakketje uitgepakt enecht waar ééééééénig
![]()
![]()
![]()
foto's komen er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij hem gebeten?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Heuj, sinds ik m gebeten heb 1,5 week geleden heeft ie niks meer binnen gedaan hoor![]()
En Yns had al een heeeeeeel gaaf speeltje voor m gemaakt waar ie nog steeds mee speelt
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan Yns niet een klein dwangbuisje voor Sjon haken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Complimenten!
[..]
Had ik jullie al bedankt voor alle mooie spullen?
Ja?
Oehhh die cocoons zijn lief jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij elke post, helemaal rechtsbovenin de post, staat een nummer.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Oognip het volgende:
Hoi
ik heb een vraagje. Hoe kan ik zien als een topic bijna vol is, hoeveel posts er nog geplaatst kunnen worden? Op mijn telefoon zie ik dat automatisch, maar op mn laptop niet.
Rechtsboven je post, achter datum en tijd staat een postnummer.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Oognip het volgende:
Hoi
ik heb een vraagje. Hoe kan ik zien als een topic bijna vol is, hoeveel posts er nog geplaatst kunnen worden? Op mijn telefoon zie ik dat automatisch, maar op mn laptop niet.
Sjonnie de Bijnaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Maes het volgende:
Ja ja hier ben ik, wat een dag maaaaaaaaaaaar ik heb net mijn pakketje uitgepakt enecht waar ééééééénig
![]()
![]()
![]()
foto's komen er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aahw.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Alsof ze m nu serieus nemenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Aahw.
Sjon in een bijenpakje.
Dan word ie uitgelachen door andere honden!
Lekker is hij he? Ik dacht wel dat je die fijn zou vinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Complimenten!
[..]
En nu is het klaar ja. Genieten jij!quote:Had ik jullie al bedankt voor alle mooie spullen?
Ja?
Ik had er nooit bij nagedacht, die sticker op dat boek.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Dizzy-Miss-Lizzy
Och wat vervelend nou, door alle drukte dreigde Santa iemand te vergeten.
Jou!
Gelukkig kwam de oude man op tijd bij zinnen.
Hij had alleen geen idee waar te beginnen.
Maar na een blik op het lijstje geworpen te hebben.
Begon de paniek langzaam weg te ebben.
Het blijkt dat er een klein DML'tje op komst is.
Dat is me nog al een gebeurtenis!
Daarom iets om dat kleine mannetje aan te kleden.
Want de tijd is geweest dat slechts dekens voldeden.
De mama in spé houd van lezen.
Dus de boeken in haar buurt hebben een en ander te vrezen.
Daarom doet SeSa jou een vers exemplaar toekomen.
De man weet zeker dat het gaat goed komen!
Kerstige groetjes uit een koud, koud Lapland.
Secret Santa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve SeSa JJH, dank je wel voor de mooie cadeau's. Ik gokte op het handschrift al op jou en de sticker van de boekhandel in Zwolle en je gedicht bevestigen het. Je pakketje was hier binnen een dag overigens![]()
Ik vind het heel fijn dat je iets persoonlijks voor mijn mannetje hebt uitgezocht. Een echte Fok! F&F SeSa outfit. Ik moet je alleen vertellen dat een foto pas volgende winter zal komen omdat de maat wat groot is. Maar die foto komt er zeker!
en dat maakt t, vind ik iig, zo ontzettendquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er nooit bij nagedacht, die sticker op dat boek.
En ik had geen idee wat voor maat ik moest hebben.
Wat mooi die theepot met kop en schotel!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Maes het volgende:
De doos, nu open en Maes is ook nieuwsgierig![]()
[ afbeelding ]
De pakjes, veeeeeeeeeeeeel![]()
[ afbeelding ]
En dit zat erin, precies wat ik wilde hebben![]()
[ afbeelding ]
De lekkere badspullen nog even apart![]()
[ afbeelding ]
Kom op, ik ben een man!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat maakt t, vind ik iig, zo ontzettend![]()
![]()
Precies!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
Ja tis echt ontroerend liefquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
quote:
Stoppen, ik zit te blozen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tis echt ontroerend lief![]()
Ik zie m zo staan tussen de babytroep in een winkel
Wat ontzettend schattig dat je dan evengoed inkopen gaat doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er nooit bij nagedacht, die sticker op dat boek.
En ik had geen idee wat voor maat ik moest hebben.
Ik meen het echt!quote:
Goed leesvoer!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Dizzy-Miss-Lizzy
Och wat vervelend nou, door alle drukte dreigde Santa iemand te vergeten.
Jou!
Gelukkig kwam de oude man op tijd bij zinnen.
Hij had alleen geen idee waar te beginnen.
Maar na een blik op het lijstje geworpen te hebben.
Begon de paniek langzaam weg te ebben.
Het blijkt dat er een klein DML'tje op komst is.
Dat is me nog al een gebeurtenis!
Daarom iets om dat kleine mannetje aan te kleden.
Want de tijd is geweest dat slechts dekens voldeden.
De mama in spé houd van lezen.
Dus de boeken in haar buurt hebben een en ander te vrezen.
Daarom doet SeSa jou een vers exemplaar toekomen.
De man weet zeker dat het gaat goed komen!
Kerstige groetjes uit een koud, koud Lapland.
Secret Santa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve SeSa JJH, dank je wel voor de mooie cadeau's. Ik gokte op het handschrift al op jou en de sticker van de boekhandel in Zwolle en je gedicht bevestigen het. Je pakketje was hier binnen een dag overigens![]()
Ik vind het heel fijn dat je iets persoonlijks voor mijn mannetje hebt uitgezocht. Een echte Fok! F&F SeSa outfit. Ik moet je alleen vertellen dat een foto pas volgende winter zal komen omdat de maat wat groot is. Maar die foto komt er zeker!
Tissertochoptiet, dus wat rot dat nouquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Bamba het volgende:
JJH heeft meteen goedgemaakt voor het feit dat hij z'n pakket wat later verstuurd heeft![]()
Ik zal elke keer dat ik de kleren aan trek bij mijn kind aan je denkenquote:
Wat een humor hè. Die gasten!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Qwea het volgende:
kabinet halveert opbrengst serious request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |