Oooh wat cute Ynsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Ynske het volgende:
Idd, ik ben de SeSa voor F_R
dit is een trekvogel, dan rammelt hij en wiebelt weer naar de ring toe
[ afbeelding ]
dit is een mobile
[ afbeelding ]
en dit is een muziekdoosje
[ afbeelding ]
Gastmoddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh wat cute YnsZelfgemaakt allemaal?
Mensen die geen sleutel hebben.quote:
Maes dusquote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG Ynske, respect, ik zou bijna een baby nemen zodat ik zulke leuke spullen van je kon krijgen dr voor zeg![]()
En ML ook tof, ik gok op DML
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG Ynske, respect, ik zou bijna een baby nemen zodat ik zulke leuke spullen van je kon krijgen dr voor zeg![]()
Oh-oh!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Echt superknap en wat een geduld!quote:
BIJNA zei ik.quote:
Tombo heeft een bezigheid in het echte levenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar gaat Tombo heen? Die moet de wiki bij houden
Ja en, dat kan niet hoor vanavondquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tombo heeft een bezigheid in het echte leven
Ik loop al een kwartier te struggelen, ik kwam niet eens meer voorbij de OP van het topicquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
No shit mn hele pc hangt vast op die foto's f_r
Huh wat?quote:
Heb de pc naast me ff geleend en de Mr weggestuurd kwam er niet meer doorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop al een kwartier te struggelen, ik kwam niet eens meer voorbij de OP van het topic
Ja die KUT OP OOK ALTIJDquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop al een kwartier te struggelen, ik kwam niet eens meer voorbij de OP van het topic
Ik heb het zelf al aangepastquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Greys komt heul het topic niet in Pm't ze
F_R (of een mod?) wil je ff je post leegmaken met die grote foto's en die kleinere versie uit mijn post gebruiken?
Ruik het aan de doosquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Maes rookt niet.
Maar hoe kom je dr psies bij dat diegene rookt?
Oeh! Leuk!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Catje hoelaat ga je morgen naar het huis? Ik en meneer gaan ook even nml
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het zelf al aangepast
Jij hebt die van Cat nu weer aangepastquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het zelf al aangepast
Ik heb ze zelf opnieuw geuploadquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt die van Cat nu weer aangepast![]()
maar maakt niet uit, dit is ook prima formaat
Mwah....quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bummer dat jij de andere helft van die date niet bent hé
Pak dan ook een Eckte Laptop.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Ik ging maar te gillen in PM
Maar mijn netbookje heeft nog steeds enige moeite met pagina 1, dus die sla ik maar over verder
Sow bij die bodyworlds zag je ook het verschil in longen van niet-rokers en rokers, das best schrikkenquote:
4 uur haal ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Leuk!![]()
Ik had net al telefoon van iemand anders en daar zie ik tegen wat ik ook tegen jou zeg nu: geeeen idee.![]()
We komen in de stad om half 2 en moeten rond half 6 uiterlijk teruggaan. Maar misschien dat we al een trein eerder pakken omdat er weer gepraat wordt over sneeuw en vertragingen.
Ik gok dat we 'ergens' rond vieren bij het huis zijn.
Geef me anders je nummer, dan sms ik wel, doe ik toch al voor half F&F.![]()
Huh!? Halve doos toffifee al leeg?
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga de mijne maar eens van onder de boom vandaan plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |