Hoi meisjequote:
Goeieavond.quote:
Maar er is dus wel een eigen kermisquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de kermis nog niet gezien
Ik wil gewoon dat alles weer gewoon is en baal er weer een beetje van dat dat niet zo isquote:
Ik durfde het ook vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Denken jullie dat ik vrijdag durf te rijden?
En zoniet dan pakken we de treinquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Je hebt 3x keer kort achter elkaar 'neuh' gepost... Nu zie ik hetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een tweede antwoord. Dat is heel wat anders.
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOETquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, heusquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alles weer gewoon is en baal er weer een beetje van dat dat niet zo isMaar komt goed
Helemaal hiernaartoe?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durfde het ook vandaag
Oppassen in de bochten en genoeg afstand houden zodat je genoeg tijd hebt om te remmen![]()
Nee. Dat ga ik er echt niet op wagen met Thijsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zoniet dan pakken we de treinWant die rijden wel weer redelijk
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt 3x keer kort achter elkaar 'neuh' gepost... Nu zie ik het
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOET
Wel weer redelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zoniet dan pakken we de treinWant die rijden wel weer redelijk
![]()
We overleggen morgen wel johquote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heusOoit
[..]
Helemaal hiernaartoe?
[..]
Nee. Dat ga ik er echt niet op wagen met Thijs
Hmm. Sussssspicious......quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Stuart het volgende:
Nee, doe het niet. Je mag maar 10km per uur hoor. Marijke zegt dat je met de trein MOET
Wie doet dat dan ookquote:
Oh miss drama wil weer een drama maken hoorquote:
Ja, ze stuurde me tientallen PM's eroverquote:
Wel hoorquote:
Ja, maar dat moet hevig gesponsord zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar er is dus wel een eigen kermis![]()
het is wel een zeikerdquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh miss drama wil weer een drama maken hoor
Jij heb toch al beslotenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We overleggen morgen wel joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |