Inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaar dat je een heel gekleurde bril hebt als je al zelf als feit ziet dat het daar kak zou zijn.
Bij mij is ook niets meer open hoorquote:
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of ik speel graag met vooroordelen?
Koopavond zo vlak voor Kerst of een avondwinkel of benzinepompquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zouden er dan winkels open zijn?
weet je het echt ALLEMAAL niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
NehOm heel eerlijk te zijn weet ik het nu allemaal even niet
![]()
quote:
Focus darlingquote:
Bij ons is het al een uur of twee dichtquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij is ook niets meer open hoorJa hooguit nog 8 minuten appie en dat red ik niet denk ik in deze kou
Wordt Lada nog gemaakt eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Focus darlingIk zoek een rijke man die me een Lada koopt
Dat haal ik ook niet meer, zelfs niet met de ootooquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij is ook niets meer open hoorJa hooguit nog 8 minuten appie en dat red ik niet denk ik in deze kou
Dat hebben we hier niet. De wekelijkse markt is bv een viskraamquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koopavond zo vlak voor Kerst of een avondwinkel of benzinepomp
Jaquote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet je het echt ALLEMAAL niet?
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt Lada nog gemaakt eigenlijk![]()
ja hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt Lada nog gemaakt eigenlijk![]()
Een tweede antwoord. Dat is heel wat anders.quote:
Hier in 'de grote stad' ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is het al een uur of twee dicht
nou ik niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op het einde ga je toch versnellen he
Oooh, dat is niet zo heel uitgebreidquote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet. De wekelijkse markt is bv een viskraam
Ik mis Tokio.quote:
Hey allergeliefde suikersnoetjequote:
Dan heb je de kermis nog niet gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is niet zo heel uitgebreid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |