Ik was al gevluchtquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is besmettelijk! Ren, nu het nog kan!
Gaat ie reacties spammen. Hebben de FP-moderators weer wat te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is besmettelijk! Ren, nu het nog kan!
Zeg, wat impliceer jij nou precies?quote:
Dat wil niet zeggen dat jij niet vrouwelijk zou zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welles![]()
Ik draag geen rokjes enzo
Lieve lieve Peter, het was een grapjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom nooit, maar dan ook echt nooit in de winkelcentrum.
De schaarse keren dat ik er wel ben geweest ben ik hem niet tegen gekomen
Neuh.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik MPG ooit bij de FP haalde...
Dat het mijn schuld isquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, wat impliceer jij nou precies?
Ik bedoelde of jij er ooit al geweest bent. Want je zou die stereotypering van het mini-gooi wel begrijpen.quote:
Neuh.quote:
Vaak zat, het is hier vlakbij, maar ik denk dat je ziet wat je wilt zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bedoelde of jij er ooit al geweest bent. Want je zou die stereotypering van het mini-gooi wel begrijpen.
hij heeft honger, hij weet heus wel dat we van hem houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve lieve Peter, het was een grapjeEn voor jou zou ik 10 kuub jelly beans kopen als mijn budget dat toeliet
Grapje enzo hequote:
Ja, nou, toen was ik moe en dacht ik er ook even niet aanquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat had ik wel even kunnen zeggen toen je hier wasOh en herinner je me er even aan dat ik jou zsm 8 euro geef?
Voor die tijd was het hier de kweekvijver voor van dat blauw tuig.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dus het is allemaal jouw schuldquote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gekozen, ik ben gewoon verkeerd gewassen.quote:
Shut your mouth boyquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat ie reacties spammen. Hebben de FP-moderators weer wat te doen
Ongetwijfeld, maar iedereen heeft een selectieve perceptie.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vaak zat, het is hier vlakbij, maar ik denk dat je ziet wat je wilt zien.
Snel die PI veranderen he....quote:
Dat klopt, maar ze als feit zien is dom.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar iedereen heeft een selectieve perceptie.
Neuhquote:
Ja inderdaad ik ben nu een zak pistache noten soldaat aan het makenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft honger, hij weet heus wel dat we van hem houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |