Nee, mijn collega is het haasje.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is er, sta je op het kerstmenu?
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben een man en dus bij voorbaat niet subtiel.
Yeah right, alsof FOK! daar nog mee werktquote:
Nee, blijdorpquote:
Mosterd-Maaltijdquote:
Daar doe je het ook voor!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.
In Schiedam heb je Bijdorp, dus das bijna hetzelfdequote:
Ik wil bewakingquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan bang zijn dan ie in de trein wordt overvallen![]()
Ja, ik ben wel okee toch?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gelukkig dat Marijke er is om de vrouwelijkheid in dit topic aan te brengen.
Geen idee maar ik internet op die manierquote:Op woensdag 22 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, alsof FOK! daar nog mee werkt
Ik heb al anderhalve dag met mijn klacht gewacht tot Marijke aanwezig was!quote:
Jij reageerde niet op mijn klacht tutje.quote:
Renkum, een stad? En wat heeft dat met het Gooi te maken? Lopen doe je dat stukje niet hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik word altijd heel droevig van Renkum. Zo'n stad met allemaal mensen die het net niet gered hebben om in het Gooi te mogen wonen en dan daar zo'n nep-kolonie oprichten.
Ik was de enige die naar z'n probleem vroeg, dat bedoelde diequote:
SORRY HOOOR ik kan niet multitaskenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op mijn klacht tutje.
welnee johquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was de enige die naar z'n probleem vroeg, dat bedoelde dieJij bent vrouwelijker dan ik
![]()
Ook al zijn we uit elkaar, ik hou nog wel van je hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve dag met mijn klacht gewacht tot Marijke aanwezig was!
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SORRY HOOOR ik kan niet multitasken
De mensen beweren dat het een stad is.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Renkum, een stad? En wat heeft dat met het Gooi te maken? Lopen doe je dat stukje niet hoor!
Zodra je nieuwe huis er is kom ik zo een keer schnitzels bij jou etenquote:
Vrouwen kunnen multitasken.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SORRY HOOOR ik kan niet multitasken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |