Scherpquote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok op Tombo....Amai deed 't um
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Knelt het?
NSFWMoest dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahem...quote:
Anyone but Tombo, zeg ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die laatste regel pleit juist tegen iemand van het gilde der spellingsnazi's.
Het is ook geen 'knop' he?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
En mooi dat ik die 'nieuwe deel' knop weer niet kreeg.Oók niet na F5.
Iemand wilde heel graag ons laten denken dat het Tombo was en gooide daarom een Amai erdoorheen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem...
[..]
Anyone but Tombo, zeg ik.
Waar moet ik dan kijken?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook geen 'knop' he?
Zit je niet steeds verkeerd te kijken?
Het is een klein linkje boven je invoerscherm. Dus niet een knop zoals normaal onderaan staan.
Serieus, wat is er mis met die laatste regel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem...
[..]
Anyone but Tombo, zeg ik.
Kokhalsend.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met die laatste regel dan?![]()
één van de speeltjes is al goed gekeurd door m'n kat
hier is t wel een knop, is dat alleen bij mods dan een linkje?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan kijken?![]()
Eerder had je toch de nieuw topic en nieuw deel knop? En die laatste is weg.
Ooooooh! Nu zie ik het linkje.![]()
Dat is niet de laatste regel, smurfquote:
Daarom, ik gok nog steeds op Tombolalala!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's wel een fout die je héél snel maakt.
Zelfs spellingsnazi's
Huh, echt?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t wel een knop, is dat alleen bij mods dan een linkje?
wacht, k gooi er ff een printscreen inquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, echt?
Ik dacht dat dat bij iedereen het zelfde zou zijn.
Damn, scrollbalkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste regel, smurf
Scrollbalkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, scrollbalkje.![]()
En nog meer poëzie.![]()
Maar mijn kokhalsend-punt blijft staan!
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht, k gooi er ff een printscreen in
Ja, dabedoellik! Ik had eerst zo'n hendig sjieke knop. En nu een linkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t wel een knop, is dat alleen bij mods dan een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |