Okeequote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
Dankzij Fok! kan ik weer sparen want ik kom de deur niet meer uit om nog geld uit te geven
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
Verrassing: de NS hadden 3 kwartier langer nodig om me thuis te krijgen dan gepland.
Meet gecancelledquote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
Verrassing: de NS hadden 3 kwartier langer nodig om me thuis te krijgen dan gepland.
En dan moeten wij met een cheque aankomen voor je verjaardagquote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
Dankzij Fok! kan ik weer sparen want ik kom de deur niet meer uit om nog geld uit te geven
haaiquote:
MPGquote:
Meisjequote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
[..]![]()
![]()
[..]Dus toch nog wat positiefs
Ik hoop vrijdag van nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen... Is het trouwens nog erg veel chaos met de trein?
Heb je mijn lijstje nog gezien met je cijfersquote:
Ik ga jou zoooooooo hard knuffelen vrijdagquote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan moeten wij met een cheque aankomen voor je verjaardag
[..]
haai
Ik heb een lekkere latte macchiato
[..]
MPG
[..]
Meisje![]()
Ik ga jou zooo hard knuffelen vrijdag
![]()
Yup valt me nog mee maar ik zie later welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je mijn lijstje nog gezien met je cijfers
Mja, wat is chaos? Het rijdt, en als je er van uit gaat dat je 3 uur later aankomt dan gepland, kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen... Is het trouwens nog erg veel chaos met de trein?
Slechts 3 kwartier. Valt alleszins mee dusquote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
Al doe ik er 4 uur over, ik zal en moet komenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga jou zoooooooo hard knuffelen vrijdagIk heb er zo'n zin in
![]()
Ik kon het vragenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan moeten wij met een cheque aankomen voor je verjaardag
[..]
haai
Ik heb een lekkere latte macchiato
Dan rijden er geen treinen. Er valt vannacht 90cm sneeuw in Hoornquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, wat is chaos? Het rijdt, en als je er van uit gaat dat je 3 uur later aankomt dan gepland, kan het alleen maar meevallen.
Kijk, heldin.. wat een instellingquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al doe ik er 4 uur over, ik zal en moet komen
Ik teken voor die 4 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al doe ik er 4 uur over, ik zal en moet komen
Ik ga binnenkort toch maar eens tellen wat ik aan GTBV kan gaan claimen... wordt vast een leuk bedrag met al die halve en hele uren van de afgelopen weekquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Slechts 3 kwartier. Valt alleszins mee dus
Dat laatste stukje wil ik wel lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan rijden er geen treinen. Er valt vannacht 90cm sneeuw in Hoorn
Nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan rijden er geen treinen. Er valt vannacht 90cm sneeuw in Hoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |