Had ik laatst ook eens. Je schiet door dat rooster heen wat verwacht je dan? Misschien eens stoppen met dat zeiken van jequote:
Voor mij zou het wel handig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
Alsof je beter gaat spelen met een dildo op je sticks...
[ afbeelding ]
(sorry voor mijn photoshop skills )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dit is ver van een ode man.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een ode aan jou man, wees er blij mee![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit is ver van een ode man.
Verre van, man.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja man, dat zijn mocro's en jij bent een Kurd![]()
het is het leukst als je ze dan ook nog zwaar in de pan hakt, dan wordt het alleen maar beterquote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Tauch en ik zaten gisteren in een briljante lobby, allemaal stoere smurfjes met grote muilen
grote bek dit dat zus zo stoer.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het is het leukst als je ze dan ook nog zwaar in de pan hakt, dan wordt het alleen maar beterik zoek je op, dit dat zus zo
Trouwens wel mooi als die kleine engelse rotjochies ook zulks onzin uitkramen.quote:
Welkom terug man, we hebben je gemist, alhoewel Bjorentje je plek even had ingenomenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef BobbanzPS het volgende:
Ha, im back for action!
Was ff paar dagen werken, maar de mode; Black Ops - Bobbanz = ON :d
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom terug man, we hebben je gemist, alhoewel Bjorentje je plek even had ingenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |