quote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zombies is toch niet meer leuk als je eenmaal voorbij wave 20 bent het enige wat je dan doet is je route rennen en omdraaien om te schieten
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tot level 20 gekomen
Zo ver ben ik ook nog niet gekomenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedGebruik je de teleporter wel?
Uiteraard, maar ik speel altijd met zijn vieren en er gaat elke keer wel weer iets anders misquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedGebruik je de teleporter wel?
Ik zal met zijn 2en gaan spelen. is makkelijker vind ikquote:Op woensdag 22 december 2010 18:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik speel altijd met zijn vieren en er gaat elke keer wel weer iets anders mis
Gewoon zorgen dat je een route hebt je allemaal wat punten bij elkaar hebt. Juggernaut of hoe dat ook heet halen en de rest op mystery boxen tot je allemaal een ray gun/ thundergun hebt icm een MP40quote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tot level 20 gekomen
Ben geen marokkaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Mist3r90 aan het chillen met zijn matties.
Gastquote:
En toch maar blijven spelen tot 3 uur s'nachts.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet het niet meer
Ik weet het echt niet meer met dit spel
Control+F reeks bedoel je?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand hier al eens kontrolfreeks gehad?
En dan? ik snap het niet helemaalquote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.kontrolfreek.com/
Jonge
Oh okéquote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.kontrolfreek.com/
Jonge
Schijnt dat je dan preciezer kunt aimen maar ik vroeg me af of er mensen hier ervaring mee hebben.quote:
Hebt het even bekekenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schijnt dat je dan preciezer kunt aimen maar ik vroeg me af of er mensen hier ervaring mee hebben.
Ja ik heb er zelf ook geen ervaring mee maar is natuurlijk wel zo dat je veel minder vaak hoeft te twitchen op die manier. Misschien toch maar eens bestellen wat is nou 13 dollarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hebt het even bekekenLijkt me niet dat je er instant preciezer mee kan aimen, het enige wat het doet is de stick langer maken, zodat je minder ver naar een kant hoeft te duwen dan wanneer de stick korter is...
Ziet er wel funky uit, maar lijkt me toch een beetje overbodig en vergezocht
Is natuurlijk wel zo dat je dan wel iets accurater kan bewegen. Maar we gaan het zien ik heb ze besteldquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
Alsof je beter gaat spelen met een dildo op je sticks...
[ afbeelding ]
(sorry voor mijn photoshop skills )
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Misschien heb je dan wel minder last van hitmarkers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
quote:
je hebt gewoon 2 keer hetzelfde stukje achter elkaar geplakt zodat je weer kon gaan haten, hatertquote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef KoningStoma het volgende:
Normaal heb ik dat nooit daar. Dan schiet je gewoon 2 keer als het moet. ...Maar 4 keer?
Je hebt me door. Ik heb ook een gemodde controller, maar niet zoals jullie denken. Ik heb een extra trigger waarmee ik kan doen alsof ik schiet. Ik krijg er uitsluitend hitmarkers meequote:Op donderdag 23 december 2010 01:50 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je hebt gewoon 2 keer hetzelfde stukje achter elkaar geplakt zodat je weer kon gaan haten, hatert
say what?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ik heb ook een gemodde controller, maar niet zoals jullie denken. Ik heb een extra trigger waarmee ik kan doen alsof ik schiet. Ik krijg er uitsluitend hitmarkers mee.
ahh ik dacht al, die jij beschreef ken ik helemaal niet, maar nou weet ik al welke je bedoelt. ik heb overwogen om die ook te kopen, maar toch maar niet gedaan, dat zou nogal oneerlijk worden, dan zou mijn k/d waarschijnlijk boven de 25 liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan er ook tosti's mee bakken
Had ik laatst ook eens. Je schiet door dat rooster heen wat verwacht je dan? Misschien eens stoppen met dat zeiken van jequote:
Voor mij zou het wel handig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
Alsof je beter gaat spelen met een dildo op je sticks...
[ afbeelding ]
(sorry voor mijn photoshop skills )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dit is ver van een ode man.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een ode aan jou man, wees er blij mee![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit is ver van een ode man.
Verre van, man.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja man, dat zijn mocro's en jij bent een Kurd![]()
het is het leukst als je ze dan ook nog zwaar in de pan hakt, dan wordt het alleen maar beterquote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Tauch en ik zaten gisteren in een briljante lobby, allemaal stoere smurfjes met grote muilen
grote bek dit dat zus zo stoer.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
het is het leukst als je ze dan ook nog zwaar in de pan hakt, dan wordt het alleen maar beterik zoek je op, dit dat zus zo
Trouwens wel mooi als die kleine engelse rotjochies ook zulks onzin uitkramen.quote:
Welkom terug man, we hebben je gemist, alhoewel Bjorentje je plek even had ingenomenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef BobbanzPS het volgende:
Ha, im back for action!
Was ff paar dagen werken, maar de mode; Black Ops - Bobbanz = ON :d
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom terug man, we hebben je gemist, alhoewel Bjorentje je plek even had ingenomen
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom terug man, we hebben je gemist, alhoewel Bjorentje je plek even had ingenomen
Gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef BobbanzPS het volgende:
Ha, im back for action!
Was ff paar dagen werken, maar de mode; Black Ops - Bobbanz = ON :d
jeweettogzelfquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef BobbanzPS het volgende:
Godverdomme, die kut napalms die ff lekker door huizen heen kunnen, nog steeds niet gefixed ';s
Dacht alleen PS3quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die 1.05 patch eigenlijk ook voor xdoos?
Een patch voor de xbox zou ook geen slecht idee zijn overigensquote:
dat is volgens mij al gepatchtquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een patch voor de xbox zou ook geen slecht idee zijn overigens.
Hebben jullie ook vaker problemen met het joinen van een party en dat je dan de foutmelding krijgt van gamesession is no langer availeble?
Heb er zelf nog steeds heel veel last van terwijl we toch allemaal onze NAT open hebben staanquote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is volgens mij al gepatcht
in het begin had ik dat heel veel, maar nu eigenlijk nooit meer
mijne stond eerst op open, nu op moderate?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er zelf nog steeds heel veel last van terwijl we toch allemaal onze NAT open hebben staan
Mijne eerst altijd op moderate, en nu op openquote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
mijne stond eerst op open, nu op moderate?
ja hij stond ineens op strict, en toen resette ik m en stond ie op moderatequote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijne eerst altijd op moderate, en nu op open
Dat van die rockets heb ik ook.. is zwaar nep maar dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef Mxbo het volgende:
Hee allemaal,
Zijn er meer mensen die tegen deze problemen aanlopen?
* RPG rocktet verdwijnt als je dood gaat, dus als je al geschoten hebt heeft het geen effect meer.
* Als je met je sniper op de grond ligt wil hij soms niet in 1 keer inzoomen..:S
* RPG doe ene keer meer dmg dan andere keer....:S
Dit zijn enkele dingetjes waar ik me aan erger.
Iets anders waar ik gek van wordt..... RCxD wat een klote dingen.
Dan is je controller een beetje verneukt. Dat heb ik ook. Als ik mijn linker stick niet aanraak dan loopt ie soms heel langzaam naar links. Als je dan op de grond ligt dan kruipt ie dus langzaam naar links en kan je niet inzoomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef Mxbo het volgende:
Hee allemaal,
Zijn er meer mensen die tegen deze problemen aanlopen?
* Als je met je sniper op de grond ligt wil hij soms niet in 1 keer inzoomen..:S
wat een stront filmpje, 0 headshots en iedere keer een 1 vs 1 situatie. nou nouquote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
een montage met veel te chille muziek
Nou een vriend van mij heeft het ook lijkt me een beetje sterk, want het is alleen als je op de grond ligt en als je staat niet.....quote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan is je controller een beetje verneukt. Dat heb ik ook. Als ik mijn linker stick niet aanraak dan loopt ie soms heel langzaam naar links. Als je dan op de grond ligt dan kruipt ie dus langzaam naar links en kan je niet inzoomen.
het ging mij ook om de muziek, wat kunnen mij die kills stelen, die zie ik elke dag als ik zelf speel, behalve die quickscope kills danquote:Op donderdag 23 december 2010 15:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat een stront filmpje, 0 headshots en iedere keer een 1 vs 1 situatie. nou nou
Dat heb ik ook maar dan alleen met een paar dezelfde personen. Zo kan ik Fsmxi bijna nooit joinen en hij mij ook niet. Routers zullen wel botsen ofzo weet ik hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er zelf nog steeds heel veel last van terwijl we toch allemaal onze NAT open hebben staan
dat krijg je met een modded controllerquote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan is je controller een beetje verneukt. Dat heb ik ook. Als ik mijn linker stick niet aanraak dan loopt ie soms heel langzaam naar links. Als je dan op de grond ligt dan kruipt ie dus langzaam naar links en kan je niet inzoomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Ja precies ik heb dat met 2/3 mensen en dat is nogal irritant aangezien ik vaak met hun speelquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Parvus het volgende:
Dat ie heel langzaam naar links gaat had ik bij MW2 ook al wel eens.. Heeft volgens mij niks met de controller te maken, gewoon iets vaags
[..]
Dat heb ik ook maar dan alleen met een paar dezelfde personen. Zo kan ik Fsmxi bijna nooit joinen en hij mij ook niet. Routers zullen wel botsen ofzo weet ik het
ik heb dat ook met Fs geloof ik, bij mw2 was dat al, altijd als Fs host was, kon ik niet joinenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja precies ik heb dat met 2/3 mensen en dat is nogal irritant aangezien ik vaak met hun speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |