Hahah ja idd klopt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Driepink het volgende:
die nurburgtrack is echt grappig
ik schiet de hemel in over het gras bij die chicane (zo heet zo'n ding toch) en hun crashen allemaal op elkaarnet 10sec achterstand.. maar ik heb de top vergeten te verhogen, dus hun hebben me daarna weer gedeeltelijk ingehaald en dan crashen ze weer
Op monza nog wel, slecht slecht..quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Driepink het volgende:
een na laatste race, ik vergeet mn shortcut!eindig ik 3e.. ksta nog wel 1e, maar ook maar met 15 punten..
nee nurburgquote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op monza nog wel, slecht slecht..
ik zie het toch echt regenenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man 1tje daarna.
5 sec voorsprong nu bij de 2de.
Ja monza is de ene laatste. de laatste is die vage circuit man. regen dus.Ik weet niet welke je net hebt geredenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zie het toch echt regenen
regenbanden of intermediate..
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef Sygnus het volgende:
Misschien minder hard rijden? Sjezus, die frustratie.![]()
Ik zal zo eens mijn replay uploaden van de GT-R op SSR5, kon het niet laten om hem nog een keertje te doen.
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
Doe het maar opnieuw idd, ik had net 7.5 sec voorsprong met die 2de race. Het is nu alleen maar makkelijker. Maar 20 laps is zo KK.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
ach ik probeer het maar opnieuw.. hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn..
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef Driepink het volgende:
hup, laatste, race verlaten,,, kk spel!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ken ik ook dat hele godsvergeten kankerkampioenschap overnieuw doen, 100 nog wat punten achterstand!
het kan de pest kankertyfus krijgen, lvl 25, ik gaat lekker endurance ofzo..
ik ben toch niet gek jongen!?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.
Ja maar 20 laps is een beetje veel vind ik met zo'n wagen. Schiet niet op.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.
Vind wel dat dat het spel juist leuk maakt, die uitdaging bij sommige races.
Ik wee nie hoor. maar ik heb monza met race soft gedaan en ook nog EASY gewonnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben toch niet gek jongen!?
ach nou kijk zelf maar wanneer je klaar bent, bij mij staat er in die lijst (wanneer ze alle 6 naast elkaar staan, toch echt een zonnetje met een regenwolk ervoor, net als de laatste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |