abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90322720
die nurburgtrack is echt grappig :')

ik schiet de hemel in over het gras bij die chicane (zo heet zo'n ding toch) en hun crashen allemaal op elkaar :P net 10sec achterstand.. maar ik heb de top vergeten te verhogen, dus hun hebben me daarna weer gedeeltelijk ingehaald en dan crashen ze weer _O-
pi_90323073
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Driepink het volgende:
die nurburgtrack is echt grappig :')

ik schiet de hemel in over het gras bij die chicane (zo heet zo'n ding toch) en hun crashen allemaal op elkaar :P net 10sec achterstand.. maar ik heb de top vergeten te verhogen, dus hun hebben me daarna weer gedeeltelijk ingehaald en dan crashen ze weer _O-
Hahah ja idd klopt. :P

1ste race zit erop.. :r nu op naar de 2de :r :r :r
If not now, then when.
pi_90323356
een na laatste race, ik vergeet mn shortcut! :'( eindig ik 3e.. ksta nog wel 1e, maar ook maar met 15 punten.. ;(
pi_90323375
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Driepink het volgende:
een na laatste race, ik vergeet mn shortcut! :'( eindig ik 3e.. ksta nog wel 1e, maar ook maar met 15 punten.. ;(
Op monza nog wel, slecht slecht.. :P
If not now, then when.
pi_90323389
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Op monza nog wel, slecht slecht.. :P
nee nurburg :P nu monza :P
pi_90323412
he, monza is regen ?
pi_90323530
Vandaag me crappy stuurtje van Logitech binnen gekregen...prijs 3 tientjes. Dacht lijkt me wel leuk voor die prijs. Speel al een tijd met de zogenaamde nikX-Box instellingen en dat werkt perfect, L2 rem, R2 gas en R analoog schakelen en L analoog uiteraard sturen. Vroeger wel met stuur gereden maar dit is toch even wennen. Maar ben er nu wel uit dat ik me ga ori๋nteren op het gebied van stuurtjes voor GT5, want moet wel gas en rem hebben en schakelen met flippers of een echte gearbox.

Iemand tips of ervaringen die je wil delen?
pi_90323782
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Driepink het volgende:
he, monza is regen ?
Nee man 1tje daarna.

5 sec voorsprong nu bij de 2de.
If not now, then when.
pi_90323807
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee man 1tje daarna.

5 sec voorsprong nu bij de 2de.
ik zie het toch echt regenen :O

regenbanden of intermediate..
pi_90323842
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Driepink het volgende:

[..]

ik zie het toch echt regenen :O

regenbanden of intermediate..
Ja monza is de ene laatste. de laatste is die vage circuit man. regen dus.Ik weet niet welke je net hebt gereden
If not now, then when.
pi_90324012
DIT IS GEEN DOEN!!!!!
IK ZIT NU OP MONZA 100000000000000% ZEKER.. REGEN

IK HEB REGENBANDEN ERONDER, EN IK SLIP ALLE GODGANSEKANTEN OP! AL BIJNA EEN MINUUT ACHTERSTAND!:!!:!:!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KKKKKKKKKK SPEL!
pi_90324055
hup, laatste, race verlaten,,, kk spel!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ken ik ook dat hele godsvergeten kankerkampioenschap overnieuw doen, 100 nog wat punten achterstand!

het kan de pest kankertyfus krijgen, lvl 25, ik gaat lekker endurance ofzo..

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2010 01:40:34 ]
pi_90324192
Misschien minder hard rijden? Sjezus, die frustratie. :')

Ik zal zo eens mijn replay uploaden van de GT-R op SSR5, kon het niet laten om hem nog een keertje te doen. :P
pi_90324260
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef Sygnus het volgende:
Misschien minder hard rijden? Sjezus, die frustratie. :')

Ik zal zo eens mijn replay uploaden van de GT-R op SSR5, kon het niet laten om hem nog een keertje te doen. :P
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!

ach ik probeer het maar opnieuw.. hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2010 01:43:33 ]
pi_90324296
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:

[..]

frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.
If not now, then when.
pi_90324318
Grip is uiteraard ook minder, ook met regenbanden.
pi_90324326
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:

[..]

ach ik probeer het maar opnieuw.. hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn..
Doe het maar opnieuw idd, ik had net 7.5 sec voorsprong met die 2de race. Het is nu alleen maar makkelijker. Maar 20 laps is zo KK.
If not now, then when.
pi_90324327
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef Driepink het volgende:
hup, laatste, race verlaten,,, kk spel!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ken ik ook dat hele godsvergeten kankerkampioenschap overnieuw doen, 100 nog wat punten achterstand!

het kan de pest kankertyfus krijgen, lvl 25, ik gaat lekker endurance ofzo..
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.
Vind wel dat dat het spel juist leuk maakt, die uitdaging bij sommige races.
pi_90324355
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.
ik ben toch niet gek jongen!?
ach nou kijk zelf maar wanneer je klaar bent, bij mij staat er in die lijst (wanneer ze alle 6 naast elkaar staan, toch echt een zonnetje met een regenwolk ervoor, net als de laatste..
pi_90324367
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.
Vind wel dat dat het spel juist leuk maakt, die uitdaging bij sommige races.
Ja maar 20 laps is een beetje veel vind ik met zo'n wagen. Schiet niet op.
If not now, then when.
pi_90324390
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Driepink het volgende:

[..]

ik ben toch niet gek jongen!?
ach nou kijk zelf maar wanneer je klaar bent, bij mij staat er in die lijst (wanneer ze alle 6 naast elkaar staan, toch echt een zonnetje met een regenwolk ervoor, net als de laatste..
Ik wee nie hoor. maar ik heb monza met race soft gedaan en ook nog EASY gewonnen.
If not now, then when.
pi_90324449
En nog een tip voor je ga ervoor ZITTEN, dus niet rlxt achterover want dan ga je fouten maken.
If not now, then when.
pi_90324490
Monza en Suzuka hebben wisselende weersomstandigheden...
pi_90324625
En nog eentje, zorg ervoor dat je z.s.m. eerste staat, want dan kunnen ze moeilijker inhalen. Is echt zo.

Als ze je ingehaald hebben en voorsprong winnen ben je er geweest.
If not now, then when.
pi_90324665
Niemand hier die mij kan helpen aan info wat betreft een goed stuur voor GT5. Lees wel veel op internet maar als ik het zo zie zijn die allemaal wel goed. Of spelen jullie niet met stuur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')