Ik ken Humphreys niet, maar goedkoop eten kan ik wel...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef Ladylicious het volgende:
Weet iemand een leuk tentje om te eten met zn tweeën? Iets a la Humphreys oid
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
Van Kerwijk vind ik erg leuk (ossenhaas met aardbeisaus, écht lekker!),
De twee keer dat ik bij de Ponteneur heb gegeten was ik erg tevreden, Oehlala die patatjesquote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef Fallen het volgende:
Villa Nieuwmarkt op de Nieuwmarkt is ook okay. Echt een aantal keer heerlijk gegeten, alleen is het niet zo cheap.
-Miauw-, wat vind jij trouwens van het eten bij de Ponteneur? En zit dat restaurant achter het Badhuis er nog waar je het laatst over had?
Nee echtquote:
2-persoons?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
op een bedje (ja sorry) van geitenkaas
Nee, geen strikvraag, alleen heb ik uiteenlopende reacties gehoord en vind het zelf altijd wel okay. Ben dan alleen wat voorzichtig met mijn eigen mening....quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De twee keer dat ik bij de Ponteneur heb gegeten was ik erg tevreden, Oehlala die patatjes![]()
Maar dit klinkt als een strikvraag dus vertel...![]()
En ja, dat ene restaurant zit er nog. Wilde Zwijnen heet het geloof ikVolgens mij is de kok daar een ex-tv-kok.
http://www.wildezwijnen.com/contact.html
Ja, dat chaotische herken ik wel maar het meisje dat ons beide keren bediende was erg aardig en dat maakte veel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, geen strikvraag, alleen heb ik uiteenlopende reacties gehoord en vind het zelf altijd wel okay. Ben dan alleen wat voorzichtig met mijn eigen mening....
Wat ik jammer vind bij de Ponteneur is vaak de bediening. Chaotisch, gehaast en niet oplettend.
Maar die frietjes!![]()
(Jammer dat ik ze laatst pas kreeg na herhaaldelijk vragen en toen we al klaar waren met eten...)
Wilde Zwijnen... hmmz, die ga ik proberen te onthouden. Ben niet meteen kapot van de kaart, maar wellicht erg lekker.
Ja, belachelijke redenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef Omnifacer het volgende:
Ooit nog eens gesolliciteerd bij de Ponteneur. Zeven jaar ervaring in bar, bediening en keuken, sociale hygiene in bezit, 6 dagen per week beschikbaar, maar ze gaven de voorkeur aan een mokkel van 19 "omdat die al zo vaak geprobeerd had". Lees: die is goedkoper. Vandaar dat ik niet helemaal objectief naar hun bediening kan kijken, maar ik vind die ook niet altijd even goed nee.
Zo jammer want iemand met ervaring kan ontzettend veel uitmaken. Zeker omdat er nog zoveel valt te winnen. Noem me een zeikerd, maar ik vind kopjes / schoteltjeset met een hapje eruit storend, net als vaag bestek en geen servetten. Of smerige peper/zout-stellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef Omnifacer het volgende:
Ooit nog eens gesolliciteerd bij de Ponteneur. Zeven jaar ervaring in bar, bediening en keuken, sociale hygiene in bezit, 6 dagen per week beschikbaar, maar ze gaven de voorkeur aan een mokkel van 19 "omdat die al zo vaak geprobeerd had". Lees: die is goedkoper. Vandaar dat ik niet helemaal objectief naar hun bediening kan kijken, maar ik vind die ook niet altijd even goed nee.
Haha, volledig mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo jammer want iemand met ervaring kan ontzettend veel uitmaken. Zeker omdat er nog zoveel valt te winnen. Noem me een zeikerd, maar ik kopjes / schoteltjeset een hapje eruit storend, net als vaag bestek en geen servetten. Of smerige peper/zout-stellen.
Het hangt er vanaf in wat voor bui ik benquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo jammer want iemand met ervaring kan ontzettend veel uitmaken. Zeker omdat er nog zoveel valt te winnen. Noem me een zeikerd, maar ik kopjes / schoteltjeset een hapje eruit storend, net als vaag bestek en geen servetten. Of smerige peper/zout-stellen.
Goede tip trouwensquote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Omnifacer het volgende:
Zaterdag trouwens in Taverna Barcelona geweest, in de Saenredamstraat. Piepklein zaakje, met authentiek Catalaans eten. Als je een beetje van Catalunya houdt is dit echt een hotspot. Alle spullen worden geimporteerd uit Catalunya, en het eten is LEKKER!
duur? of valt wel mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef Omnifacer het volgende:
Zaterdag trouwens in Taverna Barcelona geweest, in de Saenredamstraat. Piepklein zaakje, met authentiek Catalaans eten. Als je een beetje van Catalunya houdt is dit echt een hotspot. Alle spullen worden geimporteerd uit Catalunya, en het eten is LEKKER!
Voor 14 a 15 euro heb je wel gegeten, of duurder als je wil natuurlijk. Flesje Moritz is 2.50. De tomaquet, als tussendoortje, is tussen de 5 en 9 euro (afhankelijk van wat je erbij neemt).quote:
Gezellig hier in de buurt tegenwoordig. Eerst die schietpartij op de Celebesstraat, nu ditquote:Buit gevonden na gewapende overval
AMSTERDAM - Een juwelier in de Eerste van Swindenstraat is donderdagochtend overvallen door drie gewapende mannen. Na buit te hebben gemaakt, probeerden de drie te vluchten. Omstanders hebben de overvallers echter een tijdje kunnen tegenhouden. Uiteindelijk zijn de drie ontsnapt en op scooters gevlucht. Dit meldt AT5.
Donderdagmiddag heeft iemand de politie getipt waar de daders zich bevonden. Op die plek trof de politie één verdachte aan met een vuurwapen en, waarschijnlijk, de hele buit. Deze man is aangehouden en de politie zoekt nog verder naar de twee andere verdachten. (HET PAROOL)
Sloterdijk waar ze bezig zijn het spoor?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef kramer65 het volgende:
Hallo, Voor n fotografie-project ben ik op zoek naar n plek in Amsterdam waar een braakliggend terrein of een bouwput echt vlak naast een mooi park ligt. Heeft iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden in Amsterdam?
Alle tips welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |