Naja ik blijf daar sowieso een aantal dagen, oud en nieuw enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Deze in de gaten houden, dat is het enige wat je kunt doen.
http://www.9292ov.nl/9292ov4.asp
En hopen dat je terug kunt.
Lol, dan heb je iig een goed excuus.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Naja ik blijf daar sowieso een aantal dagen, oud en nieuw enzo
Alleen weet ik niet of ik terug kan zijn voordat de school begint![]()
Stiekem niet zo heel erg eigenlijk als ik er een paar daagjes vastzit
We weten het na morgenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
Volgens buienradar valt de sneeuw wel mee volgens mij? Of zie ik dat gewoon verkeerd?
http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx Komt wel wat gezelligs uit Belgiëquote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
Volgens buienradar valt de sneeuw wel mee volgens mij? Of zie ik dat gewoon verkeerd?
Denk dat je het verkeerd ziet....quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef fotostarter het volgende:
Als de treinen blijven rijden vind ik het helemaal topquote:Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Denk dat je het verkeerd ziet....
Afgelopen dagen toen de sneeuw hier in Limburg viel
waren de neerslag gebieden lichtblauw... nu zie ik toch aardig wat donkerblauw op
de naderende neerslag (zelfs tot rood)
Ik hoop dat er aardig wat naar onder komt komende avond/nacht.
Zodat er niet meer gestrooid kan worden.
Weer iemand die keihard loopt te schreeuwen om zoveel mogelijk sneeuw, maar als het hem niet uitkomt wordt het toch allemaal andersquote:Op woensdag 22 december 2010 20:19 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Naja ik blijf daar sowieso een aantal dagen, oud en nieuw enzo
Alleen weet ik niet of ik terug kan zijn voordat de school begint![]()
Stiekem niet zo heel erg eigenlijk als ik er een paar daagjes vastzit
Duurt een tijdje, valsnelheid van een 1 m/s.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou volgens de radar al moeten sneeuwen hier in Maastricht, maar nog niets../.
De sneeuw valt daar waarschijnlijk wel al maar is nog niet beneden aanbeland, het gaat daar heus zo sneeuwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
En voor de 3de keer in 2 dagen klopt buienradar niet. Het zou nu moeten sneeuwen in Kerkrade. Ik heb Roda JC - PSV op staan en zie geen sneeuw.
Pas dus geen vlok in Adam terwijl het volgens de radar 2 uur lang sneeuw had. En in Eindhoven sneeuwde het wel op een gegeven moment maar volgens de radar was het het uur daarvoor ook aan het sneeuwen.. not.
Elke keer komt de radar niet overheen met live beeld van de plaatsen waar het sneeuw voor geeft
Iemand die een verklaring heeft? Buienradar lijkt nogal problemen te hebben met sneeuwval. Regen klopt meestal wel.
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef lezzer het volgende:
Daar zou ik maar niet op rekenen
Is Roel_Jewel online? Of ben ik de eerste die de sneeuw gaat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |