En EC is ook om, zat er al in natuurlijk. Tot en met maandag winter, daarna is het over. Helaas.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Idd, bijna alle voorspellingen geven temps onder 0 aan tot het nieuwe jaar.... Behalve morgen en overmorgen misschien 1 graad boven 0 is sommige delen van het land.
zo wordt de dooi steeds verder uitgesteld, zou het niet nu al hard moeten dooien afgaande op kaarten van vorige week?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:34 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
En EC is ook om, zat er al in natuurlijk. Tot en met maandag winter, daarna is het over. Helaas.
Lol, ja verborgen stoeprandjes springen er altijd zomaar voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef kepler het volgende:
Fietsen wordt wel steeds vervelendervandaag bijna op mn plaat door een verborgen stoeprandje in de sneeuw
Ook begint de onderste laag weer aan te vriezen
Waarom woon ik ook in het zuiden?quote:
Ziet er wel verdomd heftig uit die bui. Zitten wat donkerblauwe/rode plekken in enzo. En aan de grote te zien, zou het ons hele land in een dik pak sneeuw kunnen bedekken. (als de richting een beetje meezit)quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ja verborgen stoeprandjes springen er altijd zomaar voor.
Incoming:
http://www.buienradar.nl/
Euh, Groningen is ook al weer wit...?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Waarom woon ik ook in het zuiden?
Idd, ik denk dat we in het Noord-Oosten onze borst ook wel nat kunnen maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Ziet er wel verdomd heftig uit die bui. Zitten wat donkerblauwe/rode plekken in enzo. En aan de grote te zien, zou het ons hele land in een dik pak sneeuw kunnen bedekken. (als de richting een beetje meezit)
Hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euh, Groningen is ook al weer wit...?Waar wil je dan gaan wonen? Aruba? Jamaica? Bahama's?
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef kepler het volgende:
Fietsen wordt wel steeds vervelendervandaag bijna op mn plaat door een verborgen stoeprandje in de sneeuw
Ook begint de onderste laag weer aan te vriezen
Precies! Let it snow, let it snow, let it snow!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
HahahaWe kunnen niet om dat witte goedje heen
Ach ja, nog twee dagen en dan een prachtige witte kerst
Jep, dat zit er dik in. Nou ja, dan maar wat eerder vertrekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:43 schreef Drassss het volgende:
Zucht wat een drama op de weg morgenvroeg denk ik.
Hele harde dooi (als in +5 tot +10) is niet echt voorspeld, wel temperatuur boven nul. Ik denk dat het er nu toch van gaat komen, maar hoop van harte dat ik helemaal fout zit.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef kepler het volgende:
[..]
zo wordt de dooi steeds verder uitgesteld, zou het niet nu al hard moeten dooien afgaande op kaarten van vorige week?
Vooral voor het zuiden & oosten. De randstad zal weinig overlast hebben denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jep, dat zit er dik in. Nou ja, dan maar wat eerder vertrekken.
We zijn in elk geval prima sneeuwrijdersquote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vooral voor het zuiden & oosten. De randstad zal weinig overlast hebben denk ik.
Die kom ik prima op hoor. Schuin of niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:43 schreef kepler het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen stoeprandjes
één operrun van EC maakt nog niet dat het hele model om is.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:34 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
En EC is ook om, zat er al in natuurlijk. Tot en met maandag winter, daarna is het over. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |