Yep volgens het kaartje hier ook 20-50 cmquote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Misschien het uiterste oosten van Nederland ook zo te zien
Waarom komt er volgens de meeste weer websites toch veel minder sneeuw dan al die kaartjes? Je zou zeggen dat er achter die weer websites toch wel redelijke experts zitten?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:12 schreef Temlin het volgende:
[..]
Yep volgens het kaartje hier ook 20-50 cm
zal het in milimeters zijn?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
achterhoek hoeveel? 20-50...poeh... das best wel weer wat
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef LadyS het volgende:
Helaas,zo goed al niks hier (=Haarlem) morgen
Of kijk ik verkeerd?quote:
Ik baal daar van :| Ik hoop gewoon dat het nog een klein stukje naar links komtquote:Op woensdag 22 december 2010 18:49 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Het gaat er idd allemaal net langs als ik het zo goed zie![]()
![]()
Als je ziet hoe lang die bui is dan zal me dat niet verbazen. Gewoon 24 uur sneeuw als je de 24 uurs radar moet geloven.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Limburg krijgt 20 tot 50 centimeter te verwerken..![]()
Dat kompt heulemaal niet deze kant op.....quote:Op woensdag 22 december 2010 18:56 schreef YazooW het volgende:
Neeeeeeee, kijk die zooi vanuit Frankrijk deze kant op komen dan
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kompt heulemaal niet deze kant op.....All1 t zuid oosten en het oosten krijgt daar helaas mee te maken.....
![]()
![]()
Zou graag nog een pak sneeuw er bij hebben hoor ik vind t wel gaaf. Helaas zal t weinig van Zuid Holland en Noord Holland halen zoals het er nu uit ziet...quote:
Sneeuw is idd gaaf, alleen doe maar vanaf vrijdagavond, aangezien ik morgen en vrijdag nog de post moet rondlopen... Het is nu al zo'n dikke bende hier...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou graag nog een pak sneeuw er bij hebben hoor ik vind t wel gaaf. Helaas zal t weinig van Zuid Holland en Noord Holland halen zoals het er nu uit ziet...
Hoe verder Oostwaarts, hoe meer er ligt. Pa komt net uit Leer (.de). In Leer lag zo'n 10cm.quote:
Buurmanquote:Op woensdag 22 december 2010 18:36 schreef Temlin het volgende:
seasushi woont wel heel dicht bij mij in de buurt.
Ik denk dat wij hier de 10 ook wel gaan halen als het zo door blijft sneeuwen, dan volgen er morgen wel weer foto's voor de sneeuwlozen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hoe verder Oostwaarts, hoe meer er ligt. Pa komt net uit Leer (.de). In Leer lag zo'n 10cm.
Geen enkel probleem op de weg trouwens. Ik weet niet waar sommigen die verhalen vandaan halen. Winterbandjes ook nog zat in Duitsland. Wederom een setje voor de familie meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |