quote:Op donderdag 23 december 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
Even een vraag-van-de-dag vraag:
Waarom is het als je zelf aan het poepen bent er helemaal niets echt vies ruikt het echt helemaal geniaal geweldig ruikt![]()
![]()
, maar als je het toilet oploopt waar net iemand anders heeft gepoept het zo smerig en vies ruikt?
Ik verwacht dat dit geen fysiologische oorzaak heeft. (alhoewel alles wat psychologisch is ook fysiologisch te verklaren valt, tot een bepaalde hoogte dacht ik zo)
Nee dat is het niet, als ik gezopen heb en de dag erna een windje laat word ik daar niet echt vrolijk van. En zoals AMDB zegt, als ik op het toilet zit stoort de geur me totaal niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef Sander het volgende:
Zelfde reden als dat je eigen scheten niet stinken; het lucht op te scheten / zitten kakken en daarom neem je de geur voor lief.
Er iets tegen hebben is dan ook een brug te ver voor mij, eerder een soort ongepaste trots met een ondertoon van schaamte dat ik zoiets heb kunnen produceren.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets tegen mijn eigen scheten
nu ben ik benieuwd naar de reactie van yasquote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets tegen mijn eigen scheten
Dat omschrijft het eigenlijk best goed. Alhoewel de trots niet altijd ongepast is. Soms is hij terechtquote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er iets tegen hebben is dan ook een brug te ver voor mij, eerder een soort ongepaste trots met een ondertoon van schaamte dat ik zoiets heb kunnen produceren.
Soms, maar je raakt er aan gewendquote:Op donderdag 23 december 2010 15:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd naar de reactie van yas
En zo werd het kindeke Swarmahoer geboren!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Soms, maar je raakt er aan gewend
Ik heb laatst zo'n enorme stinkscheet gelaten dat IB vond dat ie een naam verdiende
Het was één vinkje en een if statement. Die vijf minuutjes kon ik wel missen voor een flauwe optiequote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef IrishBastard het volgende:
En hoe werkt dat dan? Ik zie het nut niet
Oh, hij doet niet echt ietsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Het was één vinkje en een if statement. Die vijf minuutjes kon ik wel missen voor een flauwe optie
Oh hij doet het wel hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, hij doet niet echt ietsIk denk al
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <?php if($wikileaks) { $ip = '127.0.0.1'; $uid = 0; } else { $ip = thalia_ip(); $uid = $user->uid; } ?> |
ach het was vermakelijk ondanks de schrale opkomst , dat gorillapak trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |