Of een boswandeling, ook tofquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het strand doe ik liever in de herfst of lente. Uitwaaien. Rustig
.
Aww...... we warmen je wel op in 't cafe hoor snubbebupsje van mequote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijdag wordt een hel om in de stad te komen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me kleding is een voordeel bij mij
ik wordt er niet vrolijk van
wat is daar het voordeel van
overal zand, fijn?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen zoals jij en ik zijn toch uitstekend geisoleerd tegen kou
Ik wil er zo tussenin. De voorzomer. Zo ergens in Meiquote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat moet jij een kuttijd hebben in de zomer
ik heb dan weer hooikoorts dus in dat is voor mij dan weer minder jaquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er zo tussenin. De voorzomer. Zo ergens in Mei
Zomer is fijn, maar in NL is heet vaak erg benauwd.
En ik ben allergisch voor zweetDus dan blijf ik aan het medicijnen.
Maar met de zomer ben je minder afhankelijk.
Treinen rijden beter, minder files en zo.
Kun je doen wat je gepland had.
DAT haat ik van de winter, die afhankelijkheid.
Dat vind ik het vervelendste van de hele zomer.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
klamme nachten en dus slechte slaap
is wel wat aan te doen toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat vind ik het vervelendste van de hele zomer.
Mijn slaapkamer staat gelukkig aan de koele kantquote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat vind ik het vervelendste van de hele zomer.
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ergste aan hitte dat ik zweetplekken krijg in lichte shirts... niet dat ik dan stink maar het ziet er niet uit... en ik weet dat er spul is om alles dicht te kitten maar dan komt het er op andere plaatsen twee keer zo hard uitgezwommen
Ik heb 's nachts de ventilator op me gericht staan, dat helpt wel een beetje.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is wel wat aan te doen toch?
Leuk toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb misschien andere vrienden gevonden die mee willen. Twee vriendinnen eigenlijk, maar dat klinkt zo wijverig
Die had ik bij mijn ouders thuis ook, en daar kreeg ik het vervolgens in mijn slaap zo koud van dat ik automatisch de dekens over mijn lijf trokquote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts de ventilator op me gericht staan, dat helpt wel een beetje..
Ík ga in januari met 3 vriendinnen naar Praag, hoe verwijfd is dat dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb misschien andere vrienden gevonden die mee willen. Twee vriendinnen eigenlijk, maar dat klinkt zo wijverig
Als het mannelijke types zijn valt het meequote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ík ga in januari met 3 vriendinnen naar Praag, hoe verwijfd is dat dan..
kei gaaf, lijkt me mooi Praag in de winter.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
[..]
had de kerstman je al post bezorgd ?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kei gaaf, lijkt me mooi Praag in de winter.
Op naar de Pinochio
ja ik ben bediend, dank daar voorquote:Op woensdag 22 december 2010 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had de kerstman je al post bezorgd ?
zwaait uitbunding naar de keizerstadquote:
fase 2 komt vrijdag avond welquote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik ben bediend, dank daar voor
op zich niets maar ik vind het beeld van één homo met een hele harem hags er omheen stom.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef welkominspace het volgende:
wat is er zo verwijfd aan leuke dingen doen met je vriendinnen?
voor email en sms heb je TNT helemaal niet nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Baltar het volgende:
Gewoon geen kaarten sturen, scheelt een hoop stress!
Nieuwe baan, wilde niet meteen (lees 3/4 jaar) meteen gaan FOKken, dus vandaar. Zal vanaf nu weer vaker hier een bezoekje afleggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zwaait uitbunding naar de keizerstad![]()
hoe gaat het met je?
en niet zo vaak zo lang wegblijven hoor
je moet idd geen leger van domme blondjes om je heen hebben neequote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
op zich niets maar ik vind het beeld van één homo met een hele harem hags er omheen stom.
Als je een jurk aan gaat trekken is dat verwijfd ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
[..]
O dan moet je niet bij welcomeinspace zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
op zich niets maar ik vind het beeld van één homo met een hele harem hags er omheen stom.
ach gewoon 6 weken antibiotica en iedereen mag hier weer alles van de dokterquote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nieuwe baan, wilde niet meteen (lees 3/4 jaar) meteen gaan FOKken, dus vandaar. Zal vanaf nu weer vaker hier een bezoekje afleggen.
Heb ik nog spectaculaire zaken gemist, of is het SSDD?
Lekker een fris windje tussen de beentjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Als je een jurk aan gaat trekken is dat verwijfd ja.
voor je het weet heb je een blaasontstekingquote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Lekker wat lucht tussen de beentjes..
Erik heeft ineens een sociaal leven.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nieuwe baan, wilde niet meteen (lees 3/4 jaar) meteen gaan FOKken, dus vandaar. Zal vanaf nu weer vaker hier een bezoekje afleggen.
Heb ik nog spectaculaire zaken gemist, of is het SSDD?
Gaat die ventilator ook mee?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Lekker een fris windje tussen de beentjes..
en Mieke heeft de vierdaagse afgelopen zomer WEL uitgelopenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik heeft ineens een sociaal leven.
Vlarp en Steve zijn inmiddels verloofd.
G_E is zelfs getrouwd, met z'n GL.
Yuri kan zwaaien
Nuno en ik hebben het bijgelegd
Stroek is zijn geheugen kwijt
Steve kennende komt dat wel goed. Hij draagt jurken waar Chanel nog jaloers op wordt.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je een jurk aan gaat trekken is dat verwijfd ja.
blijf erbij dat hetero's dom bezig zijn door dat soort vakken te mijden,dames in overvloed daarquote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan moet je niet bij welcomeinspace zijn.
Die werkte als visagist en vond dat gewoon een beroep voor mannelijke mannen
Die snapt dit soort statements niet
O jaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Mieke heeft de vierdaagse afgelopen zomer WEL uitgelopen
Oehquote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve kennende komt dat wel goed. Hij draagt jurken waar Chanel nog jaloers op wordt.
En jij hebt die ene functie nog geaccepteerd?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik heeft ineens een sociaal leven.
Vlarp en Steve zijn inmiddels verloofd.
G_E is zelfs getrouwd, met z'n GL.
Yuri kan zwaaien
Nuno en ik hebben het bijgelegd
Stroek is zijn geheugen kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
En dan op zijn Marilyn Monroe's over zo'n luchtrooster lopenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OehIk zie nu Steve in een designer zomerjurkje en dan commando eronder
Ik heb er de benen voor hè, dan kan het.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve kennende komt dat wel goed. Hij draagt jurken waar Chanel nog jaloers op wordt.
If you got it, flaunt it.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb er de benen voor hè, dan kan het.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
En jij hebt die ene functie nog geaccepteerd?Ja. EN nee op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereldquote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch he, als je eenmaal in een rijdende trein zit, lekker warm, dan is reizen in de winter echt prachtig.
daarin heeft een homo toch juist bovengemiddelde interesse ?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereld
Helaasheidquote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de trein reis je langs de achterkanten van de wereld
Ik hoor net dat die film op imdb door 53,8% van de stemmers met een 10 wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Black swan schijnt echt heel sterk te zijn he.
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dat die film waarbij die seksscene is uitgelekt?
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Is dat die film waarbij die seksscene is uitgelekt?
Nee waarschijnlijk niet maar het is wel slim voor de hype natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.
voor een beter resultaat moet je er wel grind in stoppenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Zo, administratie is afgerond, voicemailtekst aangepast, afwezigheidsmelding voor email ingesteld, ik stop d'r mee voor de rest van het jaar. Eindelijk kerstvakantie!
* G_E gaat sneeuwballen tegen de ramen van Ang3l's flatje gooien.
Schadeclaims kunnen bij jou ingediend worden?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor een beter resultaat moet je er wel grind in stoppen
ik had niet gezegd bakstenenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Schadeclaims kunnen bij jou ingediend worden?
Nee nu krijg je allemaal van die domme tietengeilers die de ballen verstand hebben van Arronofsky films en dan achteraf gaan zeiken dat het over ballet gingquote:Op woensdag 22 december 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aronofsky kennende gaat het daar ook helemaal niet om.
Op het matjequote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Oeps.
Ik had met de mail-update de CC ipv de BCC aangeklikt.
Nu ziet iedereen in de mailinglijst elkaars mail adres
Heteroversies van Yuri, die dan zeggen dat die scene maar een minuut duurde, je niets zag en de film verder saai was.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nu krijg je allemaal van die domme tietengeilers die de ballen verstand hebben van Arronofsky films en dan achteraf gaan zeiken dat het over ballet ging
Ach de bazin vond het niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Requiem for a dream ook de scene waarin Jennifer Connelly (met een andere vrouw?) en een dildo met twee uiteinden aan de slag gaat gebruikt zijn als promotie?
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Requiem for a dream ook de scene waarin Jennifer Connelly (met een andere vrouw?) en een dildo met twee uiteinden aan de slag gaat gebruikt zijn als promotie?
bedankt dat je me keihard laat lachen in een volle treinquote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Shortbus was briljantquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Bij nader inzien was the Fountain maar stom.
Zat geen sex in.
Jah. Maar zonder sex ookquote:
Controllers mogen geen fouten maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach de bazin vond het niet zo erg.
Maar je wil echt niet weten wat voor reacties je krijgt:
Wat een domme fout!! Jeeezus! ZUCHT
of
Dat is wettelijk strafbaar hoor wat je doet!!
Ja alsof ik gvd expres dacht laat ik ff de CC ipv de BCC aanklikken in de lijst zodat jullie elkaars adressen allemaal zien en gezellig kunnen daten!
Dit was niet voor mijn controllersfunctiequote:Op woensdag 22 december 2010 17:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Controllers mogen geen fouten maken.
Dat s al maanden bekend.quote:
Ik heb behoefte aan menselijkheid... just like a real little boy...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Verzin eens iets nieuws om ons mee te vervelen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zowaar zin in het kerstbal.
But you're not, blanche, you're not a real boy!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan menselijkheid... just like a real little boy...
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Ang3l het volgende:
But you're not, blanche, you're not a real boy!
Die's vast met Betty Crocker aan het flirten.quote:
The bitch's been cheating on me!?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Ang3l het volgende:
Die's vast met Betty Crocker aan het flirten.
O dear.... me and my big mouthquote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
The bitch's been cheating on me!?
Don't lick your fingers. Its not polite.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'll have their sweet red gravy on my hands
Of hij had azijn nodig voor een gerecht!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Moet ik je stropdas voor je strikken?
Ik ben de liefheid zelve.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij had azijn nodig voor een gerecht!
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben de liefheid zelve.
Ik ga niet naar buiten om het op te meten, maar het ziet er dik uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:51 schreef wonderer het volgende:
Hier is het eindelijk ook wit, laagje van een halve centimeter
Ja, apart is dat he? Alles zo zacht en glad en ongerept.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is nu wel op z'n mooist, een nog aangeroerd sneeuwdek.
Door de ongerepte sneeuw knerpen.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, apart is dat he? Alles zo zacht en glad en ongerept.
Ongerept is echt een woord dat daarbij past. Net als knerpen. Maar zodra het knerpt, is het niet ongerept meer.
Terecht, volgens mijquote:Op donderdag 23 december 2010 03:57 schreef welkominspace het volgende:
ja,ben zelf ook heel benieuwd![]()
beetje bang zelfs
Dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op donderdag 23 december 2010 05:04 schreef welkominspace het volgende:
ja,daarom is het prima als snack
het zal vast gezonder zijn dan een zak chips of een berg chocolade hoop ik
Ja... hoezo?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:21 schreef welkominspace het volgende:
in amerika worden dat soort "maaltijden" toch vrij veel gegeten?
Daarvoor moet je niet hier zijn nee. De paprika's kosten inmiddels bijna vijf dollar per pondquote:
geen verse worst ?quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
ik heb grootste deel van m'n leven helemaal geen vlees gegeten
ik eet het nu eigenlijk alleen als het echt bijzonder is ofzo.
of als het ergens in verwerkt zit.
een lekker karbonaadje of biefstukje eet ik soms wel.
maar ik vervang vlees in gerechten vaak door paddestoelen of noten ofzo
Hij houdt meer van vlugge visquote:
Ik wou dat mijn vent daar in meeging, die paddestoelen of noten...quote:Op donderdag 23 december 2010 05:57 schreef welkominspace het volgende:
ik heb grootste deel van m'n leven helemaal geen vlees gegeten
ik eet het nu eigenlijk alleen als het echt bijzonder is ofzo.
of als het ergens in verwerkt zit.
een lekker karbonaadje of biefstukje eet ik soms wel.
maar ik vervang vlees in gerechten vaak door paddestoelen of noten ofzo
als jij degene bent die kookt gewoon zeggen dat ie maar vreet wat de pot schaftquote:Op donderdag 23 december 2010 06:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn vent daar in meeging, die paddestoelen of noten...
Zo werkt het niet. Niet hier in huis tenminste.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als jij degene bent die kookt gewoon zeggen dat ie maar vreet wat de pot schaft
whehe,baas boven baasquote:Op donderdag 23 december 2010 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Niet hier in huis tenminste.
Ik vind het zelf ook vervelend om iets te moeten eten dat ik echt niet lekker vind. Dus eten gaat gewoon in overleg.quote:
Ja, als we allebei andere dingen zouden lusten, ja. Maar er is genoeg dat we allebei lekker vinden en dat eten we dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:21 schreef welkominspace het volgende:
denk niet dat ik lang met iemand kan leven die niet hetzelfde eet als ik
zou helemaal gek worden om daar steeds rekening mee te houden
Eerst maar eens uitvinden wat "perfectie" dan precies is. En dat kun je alleen maar doen door eerst "genoegen te nemen" met iets minders zodat je kunt leren wat je echt wil.quote:Op donderdag 23 december 2010 06:36 schreef welkominspace het volgende:
dan je wil
Streven naar perfectie is al een levensdoel op zichzelf
maar je moet niet blijven hangen in die zoektochtquote:Op donderdag 23 december 2010 06:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerst maar eens uitvinden wat "perfectie" dan precies is. En dat kun je alleen maar doen door eerst "genoegen te nemen" met iets minders zodat je kunt leren wat je echt wil.
Soms word je ook gewoon moe van zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 06:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar je moet niet blijven hangen in die zoektocht
Aw. Kusje d'rop.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Aaauuaaahhuuuaaahhiuiuaaaauuuuw.
Ik ga vandaag de hele dag niet meer slikken.
Dan loopt m'n bek maar over van t kwijl.
En eten slaan we maar over
Drinkenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Aaauuaaahhuuuaaahhiuiuaaaauuuuw.
Ik ga vandaag de hele dag niet meer slikken.
Dan loopt m'n bek maar over van t kwijl.
En eten slaan we maar over
wie zijn die lui in je UI eigenlijk?quote:
Ja zit al aan het drinkontbijt.quote:
Ja, House en Wilsonquote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wie zijn die lui in je UI eigenlijk?
ik vind het wel op house en wilson lijken maar weet het niet zeker![]()
quote:
maar house lacht op dat plaatje!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, House en WilsonEn mijn naam staat ook in het lettertype van de show.
Las laatst dat dat helemaal niet zo goed is voor je keelpijn. Ja het is stroperig en ff verzachtend, maar de suikers en zo schenen dan weer averechts te werken.quote:
Ik zit aan de African Honeybush en de Antafluquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind heel koud of heel warm drinken altijd het fijnste met keelpijn!
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef welkominspace het volgende:
gewoon lekker gaan slapen man
Lekker, de cappu wordt nu de kamer ook daadwerkelijk binnengebracht :-)quote:
We hebben het wel goed voor met uquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lekker, de cappu wordt nu de kamer ook daadwerkelijk binnengebracht :-)
Dat is altijd goed om te horenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We hebben het wel goed voor met u
Heb jij al een pláátje aangevraagd bij het ráám?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request wordt Serious Snow
......want mennnn zegt dat jij hele dagen aan de lijn hangt op allerhande dingen in te dienen!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Serious Request wordt Serious Snow
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik heb gewoon een plaatje aangevraagd via het internet
Stone Sour - Through Glass... geen idee of ie al gedraaid isquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En hebben ze 'm al gedraaid? En: wát voor plaatje was het?
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef Stroekie het volgende:
Zo direct naar christine le duc om afscheidscadeautjes zoals een mankini voor een collega te halen
Nope.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stone Sour - Through Glass... geen idee of ie al gedraaid is
Nu zit er weer viezigheid in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!
Queenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef welkominspace het volgende:
Queen
Wat een bijzondere stem heeft/had die Freddie ook
Dat hoor je vooral aan het eind als ie lalalala doet
Onzin, zoet, en dus ook suikers, bijv. Winegums zijn ontspannen voor je keel en stembanden, en dus ook pijnverlichtendquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind heel koud of heel warm drinken altijd het fijnste met keelpijn!
Ik zeg dat ik het het fijnste vind... dus dan is het voor mij geen onzin!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Onzin, zoet, en dus ook suikers, bijv. Winegums zijn ontspannen voor je keel en stembanden, en dus ook pijnverlichtend
Vieze nep-chocoladequote:
Als je met 'wat' daggeren bedoelt, dan ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:14 schreef welkominspace het volgende:
ik volg je niet hoor
je hebt dus gewoon een kaart gekregen van een gozer waar je wat mee hebt(gehad/gedaan)?
als je met 'daggeren' neuken bedoelt wel jaquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je met 'wat' daggeren bedoelt, dan ja.
Penispasta en een zweep jaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat het voor de vrijdagavond met TMM in het Dorint is!
kan niet, zit nog in de verpakking. Alleen borat z'n mankini heb ik gepastquote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu zit er weer viezigheid in mijn hoofd
in een te volle treinquote:Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat was JUIST de perfecte tekst op deze kaart
Jullie moeten toch echt eens teruglezen of een beter geheugen ontwikkelen
Waar is stroek als je m nodig hebt?!
Had je ook een ijsbeerquote:Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat was JUIST de perfecte tekst op deze kaart
Jullie moeten toch echt eens teruglezen of een beter geheugen ontwikkelen
Waar is stroek als je m nodig hebt?!
Dat wordt een spannende nacht zo te horen, en alleen omdat ang3l het zo graag wilquote:
Gaat Steve weer vreemd met je?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Hij begon met:
Lief Maresmuisje, je was lekker vann.....
etc
Wie denk je?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist al vantevoren dat die kaart van Steve zou komen! Ik zat in het complot! Ik was maffia!
Da's dan een keuze van Kaal of Kammenquote:
Jouw leven is net een filmquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Altijd spannend in Amsterdam naar de film, er zat al een rumoerig groepje meiden in de zaal maar tegen het einde van de film werd het echt rumoerig, er kwam een groepje jongens binnengestormd en ik dacht dat er een vechtpartij ontstond, vrijwel direct stormen er een tiental politieagenten de zaal in, bleken de jongens overvallers op de vlucht te zijn.
Buiten wemelde het van de politie.
Net als in de film...
Ik maak wat mee
Volgend jaar komt er iemand uit de kast! En daarna krijgt er iemand een kind! En dan wint iemand de Oudejaarsloterij!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ouch. Hoewel een gebroken bovenarm beter is dan kanker, lijkt me. Er zit dus vooruitgang in!
Nah ja, verschil is dat hij er niet aan dood gaat ja...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ouch. Hoewel een gebroken bovenarm beter is dan kanker, lijkt me. Er zit dus vooruitgang in!
Jawel, ik heb gezien dat in ieder geval 3 van die jongens (jaar of 16) afgevoerd werdenquote:
Ik vind het wel geinig.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi van lelijkheid of gewoon afschuwelijk?
http://twitpic.com/3ittog
Erg lelijk. Zou ik niet mee kunnen samenwerken of door geholpen willen worden bij een bedrijf.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi van lelijkheid of gewoon afschuwelijk?
http://twitpic.com/3ittog
En waarom zou je er niet door geholpen willen worden?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Erg lelijk. Zou ik niet mee kunnen samenwerken of door geholpen willen worden bij een bedrijf.
Als ik in een winkel de keuze had, vielen deze altijd af.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waarom zou je er niet door geholpen willen worden?
Wat een vreselijk hautaine houding![]()
Niet dat ik het erg mooi vind, maar ik vind dit wel wat ver gaan...
En wat vind je dan van mensen die liever niet willen samenwerken met of geholpen worden door een homo, een vrouw, een dik iemand? Of een vrouw met een hoofddoekje, of een handicap?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ik in een winkel de keuze had, vielen deze altijd af.
Stel: twee kassa's met een even lange rij. Dan stoot zo'n verminkte kop me af en kies ik voor de normale caissière.
Dat vind ik wat ver gaan, ik vroeg hem wel of hij geen moeite had werk te vinden, maar het zijn straatartiesten, vuurspuwersquote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Erg lelijk. Zou ik niet mee kunnen samenwerken of door geholpen willen worden bij een bedrijf.
En als je niet de keuze hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Als ik in een winkel de keuze had, vielen deze altijd af.
Stel: twee kassa's met een even lange rij. Dan stoot zo'n verminkte kop me af en kies ik voor de normale caissière.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Peet het meent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we willen namenNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
heb jij ooit de Nederlandse musical Mac Beth gehoord?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat Peet het meent...
Nope. Cast?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij ooit de Nederlandse musical Mac Beth gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |