Mooi, maar ik neem het spul wel mee. Heb je nog wat te doen. Als ik het helemaal bont maak, neem ik ook de 101 mee maar die ga ik denk ik vergeten. Abo loopt in maart af trouwens, willen we een ander blad, houden we deze of zeggen we op?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent zelfs met lege handen altijd welkom
Het is een ecoprogramma. Zuinig enzo. Normaal is 2,5 uur. Een uur langer dan onze oude machine. Maar de was is wel echt schoner
Huh? Naar mijn weten was het een deal voor 2 jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mooi, maar ik neem het spul wel mee. Heb je nog wat te doen. Als ik het helemaal bont maak, neem ik ook de 101 mee maar die ga ik denk ik vergeten. Abo loopt in maart af trouwens, willen we een ander blad, houden we deze of zeggen we op?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Lovechild het volgende:
Hmm, had meer strippen op de kaart dan ik dacht. De bus it isZal wel ruim op tijd vertrekken.
oh, in dat geval moet ik het nog eens nalezenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Huh? Naar mijn weten was het een deal voor 2 jaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef nectarientje het volgende:
oh en sauna met dit weer is echt zalig!
Ik heb net ook maar even een mailtje de deur uit gedaan wanneer we weer gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
..
afgelopen zondag naar pijnacker geweest
geen idee.. ik heb een autoquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar even een mailtje de deur uit gedaan wanneer we weer gaanIs Pijnacker met het OV te bereiken?
Snel verkopen voordat ze niet meer te gebruiken zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef CaLeX het volgende:
Over strippenkaarten gesproken, ik heb nog anderhalve roze liggen
Iemand intresse??
Wat heb je voor kaart?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef GotC het volgende:
Strippenkaarten kan je toch nog gebruiken tot 1 februari 2011?
Overigens, ik moet nog steeds m'n OV chipkneuskaart 'aanmelden' oid.
Maar dat moet toch ook op een andere plek kunnen dan CS?!
quote:
Zo'n kaart op naam enzo. Maar heb het automatisch opwaarderen erbij gedaan..en daarvoor moet je langs de..winkel?iets?quote:
De logica ook he... Je kunt het dus beter achteraf op je kaart zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Zo'n kaart op naam enzo. Maar heb het automatisch opwaarderen erbij gedaan..en daarvoor moet je langs de..winkel?iets?
quote:Wanneer kan ik automatisch opladen op mijn kaart zetten bij een balie van een OV-bedrijf en wanneer bij een ophaalautomaat?
Antwoord
Het antwoord hangt af van de manier waarop u automatisch opladen heeft aangevraagd.
U heeft automatisch opladen tegelijkertijd met uw persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd
Dan kunt u automatisch opladen alleen bij een balie van een OV-bedrijf op uw kaart laten zetten. Uw persoonlijke OV-chipkaart, gekoppeld aan uw bankrekeningnummer, wordt per post aan u verzonden. Deze kan verkeerd bezorgd worden of kwijtraken. Als u zich zelf meldt met uw kaart, weet de baliemedewerker zeker dat u de eigenaar bent. Neem daarnaast de bevestigingsbrief die u ontvangen heeft mee. De baliemedewerker kan om uw legitimatiebewijs vragen.
U heeft al een persoonlijke OV-chipkaart en vraagt dan automatisch opladen aan
U kunt automatisch opladen snel en gemakkelijk op uw OV-chipkaart zetten bij een ophaalautomaat. Zoek een ophaalautomaat bij u in de buurt. Let op: NS-kaartautomaten zijn geen ophaalautomaten.
Is er geen ophaalautomaat in de buurt? Ga dan naar een balie van een OV-bedrijf. Neem uw OV-chipkaart en de bevestigingsbrief die u ontvangen heeft mee. De baliemedewerker kan om uw legitimatiebewijs vragen.
Nu moet je toch ook een strippenkaart kopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh dus vanaf volgend jaar niet meer het OV zonder OVkaart??
Moet ik godver weer verplicht zo'n ding kopen voor die ene keer dat ik een keer met de bus of tram ga.
Mja..is niet onwijs logisch he? Dat zeiden ze iig niet bij het aanvragen (dat je daarna alsnog langs een winkel moest)quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De logica ook he... Je kunt het dus beter achteraf op je kaart zetten
[..]
Nu kan je nog kaartje in de tram kopenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu moet je toch ook een strippenkaart kopen?
Owh, en: http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/quote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja..is niet onwijs logisch he? Dat zeiden ze iig niet bij het aanvragen (dat je daarna alsnog langs een winkel moest).
Thanks voor de info
Grootste nadeel is dat je alleen met je eigen kaart langs mag gaan, en dat ik dus niet flap zn kaart mag 'aanmelden'
Binnen 5 km is er gewoon niks hierquote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en: http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Dat kan straks niet meer?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Nu kan je nog kaartje in de tram kopen
Ik zie het ja. Mijn god, wat een wanproduct is het toch ook hequote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Binnen 5 km is er gewoon niks hier
Edit: 10 ook niet!
Edit: 25 ook niet!
Edit: Buiten 50 km ook niet
KANSLOOS!
Dan wordt het dus op de gok naar de balie van NS of HTMquote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Binnen 5 km is er gewoon niks hier
Edit: 10 ook niet!
Edit: 25 ook niet!
Edit: Buiten 50 km ook niet
KANSLOOS!
hier nog zo'n gevalletje..quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh dus vanaf volgend jaar niet meer het OV zonder OVkaart??
Moet ik godver weer verplicht zo'n ding kopen voor die ene keer dat ik een keer met de bus of tram ga.
tja ik vind het maar achterlijk. Normaal koop je een kaartje en klaar. Nu moet ik zo'n achterlijke kaart laten aanmaken, geld erop zetten wat ik niet gebruik en dan maar hopen dat ze niet gaan besluiten dat je binnen een bepaalde periode je geld moet opgebruiken (net als bij een prepaid belkaart). Voorts zou het qua privacy nog niet goed geregeld zijn kortom,...welkom in Nederland.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier nog zo'n gevalletje..
ik ga vanavond maar eens op zoek naar alle losse strippen die ik nog heb...
Bind je handen vastquote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef GotC het volgende:
Jeez, iemand tips om van m'n oor af te blijven? Wreef altijd een paar keer per dag over die fistel (dan kwam er pus-achtig spul uit), die gewoonte is..moeilijk om af te leren blijkt
Ik heb gaatjes in mijn oren van oorbellen van 20 jaar terug... die gaan nooit dicht en daar komt soms ook nu muk uit.... bah!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef GotC het volgende:
(dan kwam er pus-achtig spul uit), die gewoonte is..moeilijk om af te leren blijkt
Ja maar ja maar dat is niet handig nuquote:
Blehquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb gaatjes in mijn oren van oorbellen van 20 jaar terug... die gaan nooit dicht en daar komt soms ook nu muk uit.... bah!
Ik moest eigenlijk meteen aan zo'n kraag voor dieren denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef GotC het volgende:
Jeez, iemand tips om van m'n oor af te blijven? Wreef altijd een paar keer per dag over die fistel (dan kwam er pus-achtig spul uit), die gewoonte is..moeilijk om af te leren blijkt
Gatver!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb gaatjes in mijn oren van oorbellen van 20 jaar terug... die gaan nooit dicht en daar komt soms ook nu muk uit.... bah!
Jij moet echt eens een andere hobby gaan zoeken hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan zo'n kraag voor dieren denkenAnders zorgen dat je wat anders aan t doen bent met je handen, of oorwarmers opzetten!
Herkenbaar hoor. En ik heb 12 11 van die gaatjesquote:
11????? fucking hell,... das niet zuinig!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. En ik heb 12 11 van die gaatjes
Ik ben zeker wat anders aan t doen, dankzij een bepaald iemandquote:Op woensdag 22 december 2010 14:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan zo'n kraag voor dieren denkenAnders zorgen dat je wat anders aan t doen bent met je handen, of oorwarmers opzetten!
Ik heb zo'n tik dat ik continue met mijn vinger tegen mijn wimpers zit te pielen.....quote:Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben zeker wat anders aan t doen, dankzij een bepaald iemand
Maar als ik dan even naarSerious Request
kijk, dwaalt die hand gelijk naar m'n oor
Moet ik je weer een tik op je handen geven?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik gebruik er nog maar 2 hoor. Heel soms 4. En die 12e is overledenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
11????? fucking hell,... das niet zuinig!
Ik gebruik er (uiteraard) geen een meer... maar ze willen echt niet dichtgroeien. Als ik dat dan tegen sommige mensen zeg zitten ze me heel glazig aan te kijken en dan zeggen ze dat die van hun zo dicht groeiden. 'Wat heb ik daar aan?!'quote:Op woensdag 22 december 2010 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik er nog maar 2 hoor. Heel soms 4. En die 12e is overleden![]()
Niksquote:Op woensdag 22 december 2010 15:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik gebruik er (uiteraard) geen een meer... maar ze willen echt niet dichtgroeien. Als ik dat dan tegen sommige mensen zeg zitten ze me heel glazig aan te kijken en dan zeggen ze dat die van hun zo dicht groeiden. 'Wat heb ik daar aan?!'
het is voor een goed doel !!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is voor een goed doel !!
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
En nu moet ik ze dus wel een paar dagen laten zitten
coole foto!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Niet, Sander is cool!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Sander is echt vervelend af en toe. Vraag me af of ie thuis ook zo is of dat zn vriendin m al getrained heeft
Hilarisch duo, Sander & Ramon. Die laatste ziet er overigens totáál niet uit zoals ik in mn hoofd had. De klus in het kantoorartikelenmagazijn was ook erg lollig. En ja, ik kan stiekem erg lachen om dit soort flauwigheidquote:
Ikquote:Op woensdag 22 december 2010 18:15 schreef GotC het volgende:
Die in het magazijn is echt hilarischDie woordgrapjes!
Ik ook!!quote:
Werkelijk fantastisch, erg goed over nagedacht. Ook altijd leuk om te zien als 'men' zelf moeite heeft om niet in de lach te schietenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef GotC het volgende:
Hahahaha!
Ik vind dit werkelijk het beste filmpje van 2010
auw cola, neus....auwquote:Op woensdag 22 december 2010 18:29 schreef GotC het volgende:
Hahahaha!
Ik vind dit werkelijk het beste filmpje van 2010
Welkom!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:02 schreef mister_popcorn het volgende:
Hallo!
Binnenkort (per februari) verhuis ik naar het Haagse, archipel buurt.
Nu ben ik op zoek naar een goede sportschool daar in de buurt. Let wel, goed is in mijn geval de aanwezigheid van vele losse gewichten / stangen ed, de afwezigheid van veel machines en rare fitness freaks.
bvd!
Die ijsbaan is verplaatst naar Nederlandquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe het met die ijsbaan op het malieveld zit? Die zou er toch vanaf december zijn, maar voorlopig zie ik alleen maar kermis?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo echt niet kunnen slapenquote:
Ik pak de hamer zo wel.quote:
Doe ze dan uit!quote:
De boel moet eerst weer Tot rust komen.quote:
Dat gaat bij mij altijd een stuk sneller zonder oorbellenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef MissMSX het volgende:
De boel moet eerst weer Tot rust komen.
Shitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ijsbaan op het Malieveld is dit jaar helemaal afgelast. Zou eerst half december zijn, toen in januari en toen kregen ze het helemaal niet rond. Ze hebben de sponsors die ze hadden wel vastgelegd voor december 2011 en hopen dat die mega baan op het Malieveld te kunnen doen.
Dank, en dikgedrukte is niet overal (godzijdank) waar. Maar zal eens kijken naar die FitforFree, al ben ik bang dat die keten wel ken.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom!
Tsja..waar sporten..
Ik (en Flappekz, en tuintegel) ga gewoon naar FitforFree in Wateringen (of eventueel ADO stadion).
Afwezigheid van veel machines+rare fitness freaks? Dan moet je thuis sportenVeel machines vind je in eigenlijk alle sportscholen!
Ach, ik ben er wel tevredenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dank, en dikgedrukte is niet overal (godzijdank) waar. Maar zal eens kijken naar die FitforFree, al ben ik bang dat die keten wel ken.
Bleh, half 8 is dan wel heul vroegquote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef nectarientje het volgende:
ik ben wakker, MOET m'n werkmail in via de werklaptop omdat ik dingen zoek die niet in mn webmail staan, laadt die pleurissite niet.. Zit je dan nerderig te doen om half acht![]()
Heb je nog wel wat kunnen slapen GotC?
Zo lang!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Nadat mn wekker ging heb ik nog heerlijk 2 uur geslapen...
Dat verklaart wel wat jaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Bleh, half 8 is dan wel heul vroeg
En sliep rond half 3..
[..]
Zo lang!
Je wekker ging af..zeg maar 10 min lang. Dat weet ik nog wel. Toen gaf ik je een duw, zette jij de wekker uit en draaide je weer om
Ja dan moet ik er ook uit!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat verklaart wel wat ja
Zet me dan ook onder de koude douche!
Ik ben vannacht al heen en weer geweest!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel, maar jij kan dan weer lekker terug
Nee.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lopen jullie trouwens ook met mobiel door het huis om te communiceren (all stars) of praten jullie ook weleens ??![]()
Thuis altijd via msn en irc enzo... praten is overratedquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Lopen jullie trouwens ook met mobiel door het huis om te communiceren (all stars) of praten jullie ook weleens ??![]()
Alles?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef GotC het volgende:
Wij delen nu eenmaal graag alles met jullie
"Hallo mobiele eenheid! Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?":Dquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thuis altijd via msn en irc enzo... praten is overrated
Ai, klinkt naar. Succes en beterschap!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:24 schreef tuintegel het volgende:
Goedemorgen allen. Strompelend naar de dokter straks ... buikpijn wordt alleen maar erger
. Of ik ben het gewoon spuugzat... letterlijk
Ircquote:Op donderdag 23 december 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Thuis altijd via msn en irc enzo... praten is overrated
dankzij irc gaan chep en ik trouwenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Nog steeds geen verbetering TT?Hopen dat de dokter iets kan doen dan..
[..]
IrcUndernet
Goeie ouwuh tijd..
Praten jullie gewoon dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Lovechild het volgende:
Ooh ik heb een heel ouderwetsch huwelijk zie ik alWe communiceren weleens via MSN maar that's it. We hebben elkaar wel indirect via internet leren kennen
![]()
Balen zeg, TT. Hoop dat er niet iets al te vervelends uitkomt en dat je met de kerstdagen gewoon weer jezelf bent
Nou, dan hoop ik maar voor je dat ie vandaag of morgen nog binnenkomt...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef GotC het volgende:
Verdorie..ik heb alle cadeautjes, behalve 1. Die voor Flap. 6!! december besteld. Zucht.
Anders wat?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar voor je dat ie vandaag of morgen nog binnenkomt...
Ja, nix natuurlijkquote:
Ik dacht al zoiets ja, maar wilde het je graag even horen zeggenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, nix natuurlijk![]()
Ik heb namelijk een vreselijk grote bek, maar ik durf helemaal nix...
Wat zei de dokter?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef tuintegel het volgende:
wat in het vat zit verzuurd niet.. of zoiets
Ik dacht al dat je zoiets dacht jaquote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets ja, maar wilde het je graag even horen zeggen
Smart boyquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je zoiets dacht ja
Owh bahquote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik moet nog, kan pas om vier uur terecht ...
* MissMSX schuift tt een kop warme chocomelk in d'r handjesquote:Op donderdag 23 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
dus ik lig nu op de bank met een dekentje en mini is met mijn moeder lekker naar het tuincentrum toe
Thnxquote:Op donderdag 23 december 2010 13:21 schreef Slayage het volgende:
vanavond een stukje verloren haagse traditie in andere tijden
De Haagse kerstbomenjacht
Een samenscholing van gezelligheid
Den Haag kent een mooie traditie in de aanloop naar Oud en Nieuw: kerstbomen ‘rausen’. Halverwege de jaren 80 liep de situatie uit de hand en raakten jeugdbendes verwikkeld in complete ‘kerstboom oorlogen’. In samenwerking met gemeente en welzijnswerk slaagde de politie erin de ergste excessen in te dammen. Andere Tijden over grote fikken, gesmolten rolluiken en het uitdelen van rode kaarten.
Andere Tijden, donderdag 23 december, 21.25, Nederland 2
Toch die borstvergroting bij jou?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:36 schreef GotC het volgende:
Sterkte TTHoop dat de dokter je kan helpen en je je snel weer beter voelt!
Enne, Flap krijgt nog een cadeautje hoor. De grootste onder de kerstboom vrees ik
quote:Vanaf maandag 10 januari 2011 start HTM met het plaatsen van tweets met actuele reisinformatie
Hmmm butt dus. Sterkte gewenstquote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef tuintegel het volgende:
Geweest .. Ik schijn ook koorts te hebben , nu moet ik medicijnen halen en morgen weer langs . Hij denkt aan een ontstoken dikke darm en als de pijn vanaf nu erger wordt moet ik langs de EHBO. Nou ik wacht wel tot ik weer bij hem langs kan morgen ..
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef tuintegel het volgende:
Geweest .. Ik schijn ook koorts te hebben , nu moet ik medicijnen halen en morgen weer langs . Hij denkt aan een ontstoken dikke darm en als de pijn vanaf nu erger wordt moet ik langs de EHBO. Nou ik wacht wel tot ik weer bij hem langs kan morgen ..
Gelukkig welquote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef tuintegel het volgende:
Dat is snel binnen ! Ze kunnen het wel
Is waarschijnlijk mn sinterklaasUIprijsquote:Op donderdag 23 december 2010 17:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig welZe hebben er lang over gedaan, aangezien t 6 december was besteld.
Overigens ook een klacht over luie postbodes. Ik keek om 12 uur in de brievenbus: Niks. Lekker thuis aan het rommelen geweest, komt Flap binnen met een brief dat we er niet waren volgens de pakketpostbode
. Nu moet hij naar het postkantoor om het op te halen. Kan ik niet doen, aangezien het op zijn naam staat.
Wat is de moeite om effe aan te bellen zeg..
PMquote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef nectarientje het volgende:
Jaaa lieve medeHageneesjes, ik heb gisteravond een vochtplek op mijn plafond ontdekt dat ws veroorzaakt wordt door een of ander lek in het dak. Nu ben ik vandaag wel een beetje aan het googlen gegaan naar een dakreparatie-iets in (de buurt van) Den Haag maar van de 3 die mij betrouwbaar leken nam er 1 niet op en waren er 2 gesloten wegens vakantie.. Ik ben niet op zoek naar een Pool met goed gereedschap maar ik wil dat het fatsoenlijk gefikst wordt en dat als de sneeuw weg is, het hele dak even goed nagekeken wordt. Heeft een van jullie misschien een fijn, betrouwbaar adresje waar ik dit kan laten repareren?
Jij weet ook werkelijk voor ALLES wel een mannetje he?quote:
Ai, dat klinkt niet pluisquote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef tuintegel het volgende:
Ja dat zeiden mijn ouders ook , maar voorlopig blijft het hetzelfde net als vanmiddag en wordt het niet minder maar ook niet erger.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet ook werkelijk voor ALLES wel een mannetje he?
[..]
Ai, dat klinkt niet pluis
Wel naar de EHBO gaan als het erger wordt hoor. Je wilt echt geen fucked up darmen. Kan je misschien wel nooit meer Mac'en
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja dat zeiden mijn ouders ook , maar voorlopig blijft het hetzelfde net als vanmiddag en wordt het niet minder maar ook niet erger.
Dus ik ga ervanuit dat ik mij morgen beter voel.
Ik ken zelf helemaal niets maar een goede groep kennissen doet wonderenquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet ook werkelijk voor ALLES wel een mannetje he?
It's not what you know, it's who you knowquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ken zelf helemaal niets maar een goede groep kennissen doet wonderen
Leuk om te kijken! Heerlijk dat haagsquote:Op donderdag 23 december 2010 13:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
ThnxMisschien zie ik mezelf nog wel
quote:21:11:31 23-12-10 Melding : 3 personen hebben nek van gans om willen draaien, Kinderboederij t Akkertje Julialaantje 15 a te Rijswijk Zh
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [LAAG]
Eenheden : [1530875] Persinformatie Politie Haaglanden
Afschieten.....de 3 mensen dan he, niet het gansje....arm beest.quote:
Ok ok..quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:38 schreef GotC het volgende:
Oh ja..we haddenik had geen sigaretten meer
He shit, je bent net een dag te laat. Ik had daar gisteren zooooooooooooooo'n zin in!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!!
iemand een niet-te-onderdrukken behoefte om laminaat te leggen??
TT hoe is het vandaag met je buik??
hehehehquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He shit, je bent net een dag te laat. Ik had daar gisteren zooooooooooooooo'n zin in!
Ik ben in een flauwe bui vandaagquote:
Oei, succes meis...dat gaat geen pretje wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:14 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond proberen aan de andere kant van het land te komen. Eens kijken of dat binnen 3 uur lukt met de NS
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef tuintegel het volgende:
Ik baal een beetje.. Vanmorgen doorgestuurd naar het ziekenhuis en dus ja het einde van de dikke darm is ontstoken met als gevolg: een week rust , antibiotica en een vloeibaar dieet. Fijne feestdagen mevrouw.. Oh en vrijdag terugkomen de 31e .
Nou ik vroeg hem wat de kans op verdere ontsteking wAs als ik gewoon een beetje zou eten. Dan zou het waarschijnlijk een operatie worden als het nog verder ontsteektquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:20 schreef nectarientje het volgende:
Oei TT!! Heftig, sterkte![]()
gepureerde hertenbiefstuk dan maar?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef tuintegel het volgende:
Ik baal een beetje.. Vanmorgen doorgestuurd naar het ziekenhuis en dus ja het einde van de dikke darm is ontstoken met als gevolg: een week rust , antibiotica en een vloeibaar dieet. Fijne feestdagen mevrouw.. Oh en vrijdag terugkomen de 31e .
Nee , ik ben er normaal gesproken te jong voor zei de man . Maar het kan . Ik denk te weinig vezels .. Maar goed ik eet toch wel redelijk gevarieerd vind ik zelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:23 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
! Sterkte meissie.. hadden ze nog gezegd hoe je aan die ontsteking kwam?
Gemalen vlees schijnt nog best ok te zijn
gemalen vlees = gehakt ...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:23 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
! Sterkte meissie.. hadden ze nog gezegd hoe je aan die ontsteking kwam?
Gemalen vlees schijnt nog best ok te zijn
Brul creme!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gemalen vlees = gehakt ...
maar TT.. wel goed voor jezelf zorgen!
even naar de AH gaan en alle smaken mona toetsjes inslaan..
en creme brulee.. en .. en...
Dat is een goede monatoetjes! Alcohol zei ik net ook tegen mijn moeder gotc, dan zuip ik mezelf gewoon klemquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gemalen vlees = gehakt ...
maar TT.. wel goed voor jezelf zorgen!
even naar de AH gaan en alle smaken mona toetsjes inslaan..
en creme brulee.. en .. en...
en mag je ijs??quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is een goede monatoetjes! Alcohol zei ik net ook tegen mijn moeder gotc, dan zuip ik mezelf gewoon klem.
Maar inderdaad toetjeskerst
Jij bent echt goed! Het enige wat ik kon bedenken waren toetjes ijs en soep!quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en mag je ijs??
(dat is tenslotte vloeibaar in je buik...)
en met kerst zijn er toetjes in alle soorten en maten!
en Soep! dat mag je ook!!heerlijke kreeft soep oid??
aardappelpuree moet ook kunnen...
nu nog een vloeibare vlees/vis/vega actie bedenken.. gesmolten kaas???
mweh.. kaas is wel een beetje vet.. maar.. ga lekker door de supermarkt lopen en pak alle pakken/flessen en andere dingen beetj met dingen die vloeibaar zijn.. misschien ragout??quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij bent echt goed! Het enige wat ik kon bedenken waren toetjes ijs en soep!
Ik ga even een boodschappenlijstje maken!
Oh het mag alleen niet te vet zijn maar dat zijn de opgenoemde dingen ook niet toch?
oeh.. appelmoes!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef GotC het volgende:
TT:
recepten vloeibaar voedsel
Kooktips voor eten na kaakoperatie
Het gaat mij ook niet perse om de kerst... Maar ik ben wel een grote eter.. Sterker nog , ik eet gewoon echt veel .Dus dat moet ik zeven dagen zien te overbruggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Ahw, tt, dat zuigtMaarja, Kerst is voornl. gezelligheid, je zit niet 24 uur te eten natuurlijk
Sterkte ermee
* Atreidez gaat de stad even onveilig maken
Wat lief van jullie , dat jullie zo meedenken! Dat maakt het wel minder vervelend!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:10 schreef GotC het volgende:
TT:
recepten vloeibaar voedsel
Kooktips voor eten na kaakoperatie
Zolang je maar niet te beroerd bent om hulp te vragen he.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat lief van jullie , dat jullie zo meedenken! Dat maakt het wel minder vervelend!
ik heb nu : yakult , tomatensoepjes (kon geen kreeftensoep vinden en de rest van de soepen zaten allemaal dingen in) , wat monatoetjes , spinazie inderdaad, sapjes , ochtendontbijt en optimel framboosquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:08 schreef GotC het volgende:
Oeh! En Fruitontbijt, die drank!
Spinazie a la creme?
OEH! En ragout (zoals eerder gezegd) met goed doorgekookte rijst! Dat is mijn feel-good-eten, is echt hap slik weg
Smoothiesquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:26 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb nu : yakult , tomatensoepjes (kon geen kreeftensoep vinden en de rest van de soepen zaten allemaal dingen in) , wat monatoetjes , spinazie inderdaad, sapjes , ochtendontbijt en optimel framboos. Verder heb ik een blender dus ik kijk even hoever ik kom..
. Het was zo druk dat ik een beetje gefrustreerd raakte...
Fruit pureren moet goed gaan .
nu moeten alleen mijn darmen die nog vindenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Lovechild het volgende:
Gelukkig heb je de zonnige kant weer gevonden, TT.
Ja, snap ik. Je bent er nog niet natuurlijk. Ik hoop dat het snel beter gaat en je na de 31e niet meer terug hoeft.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nu moeten alleen mijn darmen die nog vinden.
Oeh, oeh... een rooie met witte bontrandjes?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Lovechild het volgende:
Oeh, oeh...nog even vertellen: ik heb een jurkje gekocht voor de kerst
Oeh!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Lovechild het volgende:
Oeh, oeh...nog even vertellen: ik heb een jurkje gekocht voor de kerst
Even geduld nogquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh!Wat voor? Hoe ziet ie eruit?
Ik ben gek. Ben al helemaal aangekleed, opgetut enzo voor vanavond
Even?quote:
Mazzelpikquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Even?
Kwam er net achter dat t cadeautje voor X nog niet ingepakt was!Hebben nu nog maar 50 cm cadeaupapier, dus goed gegokt
Dat is toch leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh!Wat voor? Hoe ziet ie eruit?
Ik ben gek. Ben al helemaal aangekleed, opgetut enzo voor vanavond
Dat ben ik al aan het doen , niets en op de bank hangenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Mijn reis van vandaag in 3 stappen overleeft.
Stap 1: auto sneeuwvrij maken en uit parkeervak krijgen (45 minuten en dank voor buurman voor het duwen)
Stap 2: Aldi en Hoogvliet doorkruisen zonder oudjes te vermoorden en alle boodschappen naar auto krijgen. Geloof wel dat mn arm liever gewoon een dag achter de computer had gezeten
Stap 3: Boodschappen thuis krijgen en auto weer parkeervak in. Bonuspunten voor een parkeerplek precies voor de deur, waar ik zo in kon rijden
Nu niets meer doen, behalve op de bank hangen, filmpje kijken en eten
* GotC staart naar de tv...quote:
Preciesquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is toch leuk
Bijna niks is heerlijker dan voorpret
Verzuimd om mijn aflosser te laten weten dat het een teringzooitje is en dat ik afgelost moest worden in Loosduinen ipv Leidschendam. Dus ipv 11.15 was ik om 13.30 vrijquote:
Klinkt als ieder willekeurig bedrijfquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Verzuimd om mijn aflosser te laten weten dat het een teringzooitje is en dat ik afgelost moest worden in Loosduinen ipv Leidschendam. Dus ipv 11.15 was ik om 13.30 vrijterwijl ik het al 2 keer had gevraagd of het geregeld was
eenmalig vind ik nog kunnen, maar van mijn 8 laatste diensten is dit al 5 keer gebeurt, daarbij in 2 weken 30 uur overwerk en diensten die officieel niet eens mogen ivm overschrijden van rijtijden.14/15 uur ipv maximale van 10,5 uurquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt als ieder willekeurig bedrijf
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oeh, oeh... een rooie met witte bontrandjes?
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb even getracht een plaatje te plakken, maar het plaatje wilde niet meewerken. Dus dan maar even zo
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef GotC het volgende:
Nou, ik hou op met t starenEen uur opgelet, mja. Het is natuurlijk druk bij de sms
Ik heb mijn sms alleen het eerste jaar voorbij zien komen geloof ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef GotC het volgende:
Nou, ik hou op met t starenEen uur opgelet, mja. Het is natuurlijk druk bij de sms
Een leuke outfit als ik t zo hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dan met zwart bolerootje, had ik nog, legging en laarzen
Wilde zeggen dat ik het 2 januari wel zal aandoen, maar dan zijn jullie er geloof ik niet he?quote:
Misschien ik welquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat ik het 2 januari wel zal aandoen, maar dan zijn jullie er geloof ik niet he?
dan kan je het alsnog wel aan doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat ik het 2 januari wel zal aandoen, maar dan zijn jullie er geloof ik niet he?
Ja, tuurlijk. Ik ga het ook aandoen dan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan kan je het alsnog wel aan doen
ik zal van de weeg nog een pm sturen naar iedereen of ie wel of niet komt..
evt agenda wisselingen kunnen dan nog even vermeld worden
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef nectarientje het volgende:
Mijn moeder belde net dat het daar enorm noodweer is dus ik hoef niet voor uren de trein inen tegelijk ook wel
moet nog even laminaat afleggen...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef Lovechild het volgende:
Probeer het uit, zou ik zeggen, Bar
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Goed he?!
Ik vind het ook zulke helden
Ja, ik ook! Er komen ook zulke supervette acties voorbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookZijn 3 geweldige mannen, en ik ben toch ook wel trots op Nederland als ik dit soort bedragen hoor
Ik kijk heel even hoe ik me voel , dus onder voorbehoud . Maar als ik mij goed genoeg voel kom ik zekerquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan kan je het alsnog wel aan doen
ik zal van de weeg nog een pm sturen naar iedereen of ie wel of niet komt..
evt agenda wisselingen kunnen dan nog even vermeld worden
Op dit punt zit ik nu ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Nu niets meer doen, behalve op de bank hangen, filmpje kijken en eten
het verkeer in de fred is idd vreselijk, voetgangers die blind oversteken, autos die langsrazen, autos die dubbel staan, overal fietsers, daarbovenop ook nog eens een tramspoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Op de Frederik Hendriklaan automobilisten elkaar het licht in de ogen niet gunnen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na de ikea direct door naar de AH.. hopelijk zijn er nogal wat dingen in de 35 %
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ok thanks voor de waarschuwing..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Succes bar bij de Ikea. Zou je goed dik aankleden het waait echt flink.
U riep?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
ICT nerdjes, allen hier verzamelen om mij te helpen
Iemand die mij kan helpen mijn externe HDD te fixxen van virussen
Das echt een ernstig catchy nummer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo even heeeeeerlijk eten... dan naar huis en keihard de muziek aan. De buurt zal weten dat ik vakantie heb.
Ja echt he.. heerlijk om keihard aan te hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das echt een ernstig catchy nummer.
Ik zorg goed voor m'n poesjes, allemaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
AaaaawwwSterkte Necta en vertroetel je poes maar goed (komt wel erg fout over
)
Kleine pluis kwam me eens op 1 januari om 10u met een 3kwart opgegeten pure chocoladereep begroeten. Half uur later zat ik bij de dierenarts. Was ook een leuke binnenkomer voor het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:33 schreef nectarientje het volgende:
En inderdaad.. altijd op dit soort dagen, precies na sluitingstijd van je eigen dierenarts..
bijenkorf en hema zijn gesloten dus denk de rest ook,,quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef zlakto het volgende:
Volgens koopzondag.nl is het centrum zondag open, maar dat klopt toch niet?
Goed hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:15 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben heel sterk geweest gisteravond.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
Thuis!Klaar met alle verplichtingen!
Yup, wel een flinke inspanning zo alles bij elkaar. Dus vanaf nu verplicht relaxen.quote:
En jij? Hoe'st met de zieke kat?quote:
Ik verveel me de vinketering maar het gaat beter met het katjequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik verveel me de vinketering maar het gaat beter met het katjeHij eet weer voorzichtig, wil ook drinken, medicatie zit erin
Decadente kutbeesten ook af en toe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:53 schreef nectarientje het volgende:
yupHij wilde vanmorgen ook eerst niet drinken maar gekookte tonijn met kookvocht is blijkbaar niet te versmaden
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Decadente kutbeesten ook af en toe.
Een lot uit de loterijquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef nectarientje het volgende:
Wat heb je gekregen van de kerstman?
Vraag is of dat een winnend lot is of nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
ja, daar ben je nu al een paar jaar mee getrouwd
Oeh, dat is altijd lekker zo voor het slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:13 schreef nectarientje het volgende:
Daar kom je bij de trekking dan wel achter toch?
Je mag het lot meerdere keren gebruiken!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
Oeh, dat is altijd lekker zo voor het slapen.
Het aantal miljoenen neemt dan toch af per trekking.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef nectarientje het volgende:
Je mag het lot meerdere keren gebruiken!
Steeds kleinere winkans dus..quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Het aantal miljoenen neemt dan toch af per trekking.
Yup!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |