Maar zit er nou een bon voor de garantie bij of niet? Anders vervalt mijn bod van 375 euro. Want dan vind ik hem te duur.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:38 schreef Peem het volgende:
Foto's zijn erbij toegevoegd!
Plus Rekkie, dat voordeel, in the end bezorg ik hem/haalt iemand het op, vertrouw zelf versturen ook helemaal niet dus de datum van registratie zou niet moeten boeien.
Verder is er nog geen prijs bij waar ik het voor zou doen, sorry!
mvg,
-PEEM
Ik geloof wel dat hij gewonnen is maar ik hecht best wel wat waarde aan een bon voor de garantie,quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Peem het volgende:
Nope, zit er niet bij. Wel genoeg om aan te tonen dat het gewonnen is (foto's, krant waar het in stond, affisches.. M'n ma vind het fijn dat soort dingen te bewaren lol)
Verder mag je hem te duur dan vinden, ik vind het bod toch te weinig =)
mvg,
--Peem
Ja volgens mij ookquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef fokexpert het volgende:
Heb je niet gewoon garantie op het artikel rechtstreeks bij apple?
Ja dat klopt, maar ze vragen wel altijd om een bon. Dat was tenminste zo bij mij iPhone die ik in totaal 3x heb moeten opsturen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef fokexpert het volgende:
Heb je niet gewoon garantie op het artikel rechtstreeks bij apple?
Ja idd. Mijn 3Gs is al 2 keer vervangen voor een nieuwe en ik krijg volgende week mijn 3e iPhone 4 alweer sinds augustusquote:
Sorry, dan doe je toch echt iets fout. Enige echte *zwakke* puntje van de iPhones is de vochtigheid.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja idd. Mijn 3Gs is al 2 keer vervangen voor een nieuwe en ik krijg volgende week mijn 3e iPhone 4 alweer sinds augustus
Dat lijkt me niet want het heeft me nooit een euro gekost. Telkens gewoon een fout van het apparaat zelf. De garantie van Apple is goed maar ik vraag me af of dat ook zonder bon zo is.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef Peem het volgende:
[..]
Sorry, dan doe je toch echt iets fout.
Er is geen bon nodig voor apparaten van Apple die draadloos werken om garantie te krijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:52 schreef Peem het volgende:
Je hebt inderdaad eerste jaar garantie bij apple (en 90 dagen telefoon ondersteuning) maar daar is wel een bon bij nodig. Hoe het met de garantie zit van dit toestel, is dat ik ermee naar de betreffende winkel kan waar het gewonnen is als er wat kapot aan is. Ben bereid dat één keer te doen maar dan houd het ook opJe mag uitgaan van Apple's kwaliteit.
mvg,
--Peem, die veelste eerlijk is
Dan moet je misschien de eerste post lezen "Mijn prijs is 450 euro, Anyone?"quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Zeg dan gewoon wat je er voor wil hebben. Scheelt een hoop gelul. Goedkoopste internet prijs is 475,- dus voor 420 doet ie m vast wel weg.
Zoeken ze zo op in het systeem aan de had van het serienummer indien je je bon niet bij hebt (l)quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:10 schreef Peem het volgende:
[..]
Dan moet je misschien de eerste post lezen "Mijn prijs is 450 euro, Anyone?"
Verder @Uchiha1911 in het algemeen is de bon niet nodig voor de garantie, maar wel omdat ze de standaard garantie een jaar verstrekken, en aan de bon bijv kunnen zien hoelang dat jaar nog geldig is =)
mvg,
--PEEM.
Nice try.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
375 meteen afhandelen graag. Mits met garantie.
Waar af te halen?
deze toevallig?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef Peem het volgende:
Nope, zit er niet bij. Wel genoeg om aan te tonen dat het gewonnen is (foto's, krant waar het in stond, affisches.. M'n ma vind het fijn dat soort dingen te bewaren lol)
Verder mag je hem te duur dan vinden, ik vind het bod toch te weinig =)
mvg,
--Peem
nope.quote:Op zondag 26 december 2010 08:33 schreef Danny het volgende:
[..]
deze toevallig?
http://www.oudurk.nl/inde(...)=37:nieuws&Itemid=71
pricewatch van tweakers staan alleen winkels die betalen aan tweakers.quote:Op zondag 26 december 2010 16:46 schreef Peem het volgende:
Ik hoef hem niet 123 kwijt SharpWelke webshop is hij 475? 489,61 geeft de Pricewatch aan namelijk =P
dat mag natuurlijk, maar ik vrees dat je vraagprijs aan de hoge kant is. Als je idd in urk woonde zou 't nog aan te rijden zijn voor me (vanuit zwolle), maar 'ergens in overijssel' is qua benzinekosten een wat ruim begrip.quote:Op maandag 27 december 2010 23:06 schreef Peem het volgende:
Ik mag ook een keer *schop* doen, hoop ik.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Peem het volgende:
ok, voor 420 mag hij weg, heb er nu genoeg van
quote:
*ahum*quote:
al gebeld met de luchtvaartmaatschappij?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef draaijer het volgende:
Ik heb die van mij in het vliegtuig laten liggen
Dus 405 met ophalen
Laat maar weten. Dan ga ik zo even geld voor je pinnen
Meerdere malen. Maar ik heb het idee dat deze goodies gewoon bij de arbeidsvoorwaarden horen. Wat een blamage dat schiphol lost & foundquote:Op zondag 2 januari 2011 13:16 schreef Danny het volgende:
[..]
al gebeld met de luchtvaartmaatschappij?
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:12 schreef draaijer het volgende:
Ik heb die van mij in het vliegtuig laten liggen
Dus 405 met ophalen
Laat maar weten. Dan ga ik zo even geld voor je pinnen
Mijn 1e iPad aan mijn vrouw gegeven omdat ik die 2e van mijn werk kreeg. Zij heeft die van haar met mijn broertje geruild voor een notebookquote:
410 en dat is het.. Mijn auto rijdt 1 op 6 en ik moet toch 60km rijden om daar te komen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Peem het volgende:
Draaijer, dat moet erg fucked zijn :/ 405 is me toch te laag, sorry. Tevens is het mogelijk door dat gedoe op schiphol dat ze er nog niet aan toe zijn gekomen? Positief blijven =P
Verder geen baat bij een Macbook, hoe mooi ze ook zijn. Mijn Macbook Pro ben ik al mee gehuwd
hoofdprijs van 450? Hij kost wat duurder in de winkelquote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
Ik heb wat gemist.dus ff recap: Wat is het laaste bod en waar woont die gast?
begrijp ik goed dat hij geen bon heeft maar de doos is wel gesealed(zegt nog niks,want sealen kan iedereen,dus altijd openmaken die doos om de inhoud te checken) en hij wil ondanks dat het gewonnen is de hoofdprijs van 450 euro?
![]()
doe nou niet joh. als hij 'm niet wil verkopen, dan toch niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Copycat het volgende:
Voor dat tientje vind ik je nu ook wel erg zeikerig hoor.
Desnoods krijg je dat van mij.
Ik vind het sneu voor Draaijer. Maar ook weer niet zo dat ik de mijne opoffer.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Danny het volgende:
doe nou niet joh. als hij 'm niet wil verkopen, dan toch niet?
mja, maar ik gun peem dat tientje nietquote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Draaijer. Maar ook weer niet zo dat ik de mijne opoffer.
Als je zo moet gaan denken met elk ding, 'het is maar 10 euro'quote:Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef Copycat het volgende:
Voor dat tientje vind ik je nu ook wel erg zeikerig hoor.
Desnoods krijg je dat van mij.
Ik zie af van mijn bod van Euro 410,- !quote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef Peem het volgende:
[..]
Als je zo moet gaan denken met elk ding, 'het is maar 10 euro' =P Je mag me zeikerig vinden, ik heb de prijs ver genoeg omlaag gedaan naar mijn meningFijne avond
Dus 420. en thanks admiraal.
Het is inderdaad een stuk slimmer hem daar te halenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik zie af van mijn bod van Euro 410,- !
Ik ga over een week naar Miami (voor 2 weken) en daar kost dezelfde uitvoering USD 499,- x FX rate = EURO 373,88Waarschijnlijk is daar zelfs al de iPad 2 te verkrijgen
Ik had 'm graag willen hebben, maar zoals eerder aangegeven. Mijn wagentje rijdt 1 op 6 en dat had me dus zo'n kleine Euro 40,- aan diesel gekost. Dus helaas
Je mag hem vrij van import kosten kopen. Je kan tot ca. Euro 500 importerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef Peem het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stuk slimmer hem daar te halenEn nee, de iPad 2 zal daar niet dan al te verkrijgen zijn.
Vergeet niet de iPad daar uit te pakken -douane bull- (en niet te vergeten in het vliegtuig, sorry)
enjoy!
http://www.douane.nl/part(...)zigersbagage-05.htmlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je mag hem vrij van import kosten kopen. Je kan tot ca. Euro 500 importeren
Top thanksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.douane.nl/part(...)zigersbagage-05.html
430 euro
tussen 430 en 700 euro is er een speciaal tarief (mits je zelf bij de douane aangeeft dat je iets aan te geven hebt)
http://www.douane.nl/part(...)e-07.html#P165_11707
Overigens geldt dus wel dat je naast die ipad min of meer niets meer kunt meenemen verder omdat je anders invoerrechten én BTW moet betalen over wat je meeneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |