Doet die jongen goedquote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dit is betreffende vrouw
[ afbeelding ]
Ok, Nice!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
WOOOOOWquote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn grenzen aan wat je van iemand kan verwachten qua beheersing. Dit is er één van.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Ringo het volgende:
Een man die zijn vrouw slaat. Castreren die hond.
Onzin. Ophangen die vrouwenmishandelaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan wat je van iemand kan verwachten qua beheersing. Dit is er één van.
Ach, ik kan me best voorstellen dat het je rood voor de ogen word als je zoiets ziet.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Ringo het volgende:
Ik zou ook gewoon zijn doorgegaan als er iemand de deur van mijn slaapkamer vernielde en daarna wat stond te kijkenquote:Nadat hij de deur ingebeukt had, zag hij de seks voor zijn neus gebeuren.
Echt wtf?quote:Hij hoorde geluid boven en ontdekte dat de slaapkamer op slot zat. Nadat hij de deur ingebeukt had, zag hij de seks voor zijn neus gebeuren.
Dat is in Groot-Brittannië vrij normaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Big-Ern het volgende:
Het zegt weer genoeg over het type vrouw: 25 jaar met al kinderen van 6 en 8 jaar!
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ach, ik kan me best voorstellen dat het je rood voor de ogen word als je zoiets ziet.
Het is niet onder dwang gebeurt, de jongen vond het goed:quote:Op woensdag 22 december 2010 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Echt wtf?Je hoort iemand de deur openen, en daarna beuken en gaat gewoon door?
![]()
Verder, leuk om te zien dat na al die mannen die seks hadden met kinderen en dood moesten men nu wel goed kan reageren
De reden waarom kinderen geen seks mogen hebben met ouderen is omdat ze dit niet zelf kunnen beslissen.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is niet onder dwang gebeurt, de jongen vond het goed:
Sprak het orakel.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:58 schreef Zith het volgende:
[..]
De reden waarom kinderen geen seks mogen hebben met ouderen is omdat ze dit niet zelf kunnen beslissen.
De vrouw, Susanne Divers (25), leerde de jongen kennen tijdens een feestje. Ze werd door anderen uitgedaagd om de jongen te zoenen en ging daar op in.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:58 schreef Zith het volgende:
[..]
De reden waarom kinderen geen seks mogen hebben met ouderen is omdat ze dit niet zelf kunnen beslissen.
Wat is je punt man, wat is je punt.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
De vrouw, Susanne Divers (25), leerde de jongen kennen tijdens een feestje. Ze werd door anderen uitgedaagd om de jongen te zoenen en ging daar op in.
In de dagen die daarop volgden, stuurden de twee elkaar pikante sms'jes en naaktfoto's. Dat vonden ze echter nog niet genoeg en al snel begon de jongen te spijbelen van school, zodat hij de vrouw thuis kon ontmoeten. Gedurende twee maanden volgden er geheime vrijpartijen bij Divers thuis.
Agh, de vrouwen willen toch gelijke rechten?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Ringo het volgende:
En meisjes lopen geestelijk toch nog wat voor op die leeftijd?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Sprak het orakel..
Het is een gezonde jongen van veertien, geen hulpbehoevend mongooltje.
Wat een milieu.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
De vrouw, Susanne Divers (25), leerde de jongen kennen tijdens een feestje. Ze werd door anderen uitgedaagd om de jongen te zoenen en ging daar op in.
euh, toen ik 14 was kon ik wel 8x achter elkaar afrukken.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef tuintegel het volgende:
Veertien is wel wat jong om seks te hebben met een elf jaar oudere vrouw . Wat kun je zien in een "kind" van veertien ook. Ze had er misschien nog vier jaartjes mee moeten wachten
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:34 schreef Chinless het volgende:
andersom is wel goed dan? hij 25 en zij 14?
Onzin.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee.
Verschil:
Veel jongens van 14 die een vrouw van 25 penetreren, zullen dit als aangenaam ervaren.
Veel meisjes van 14 die door een man van 25 gepenetreerd worden, zullen dit als onaangenaam ervaren.
Nee dat is heel anders, je bent zeker van de pedo partij?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:34 schreef Chinless het volgende:
andersom is wel goed dan? hij 25 en zij 14?
Respect voor die 14-jarige......quote:Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
I would say: Please abuse me!!!
Waarom? Hulde voor deze man, hoeren moeten geslagen worden!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Ringo het volgende:
Ja, je schrikt je als ouder natuurlijk lam als je je veertienjarige zoon met een 25-jarige vrouw betrapt.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Sander het volgende:
Geniaal topic, vooral in het licht van de zaak in Amsterdam. Het had andersom moeten gebeuren zeg
Meisjes van 14 hebben heel graag seks heb ik gemerktquote:
dan ben je behoorlijk afgeleefd... je leeftijd nu is?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:08 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
[..]
euh, toen ik 14 was kon ik wel 8x achter elkaar afrukken.
een kutje beffen kon ik die 2 jaar daarna wel een dik uur volhouden en ik was voor alles in.
nu na 2 of 3 keer wil ik een biertje en slapen
Een man van 25 is ook fysiek veel sterker dan een vrouw van 25, net als dat een jongen van 14 sterker is dan een meisje van 14, wat is je punt?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
Natuurlijk is het wat anders. Man en vrouw zijn niet gelijk. Een man van 25 is gemiddeld genomen fysiek veel sterker dan een meisje van 14. Jongens van 14 kunnen heus een meid van 25 wel aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |