abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90276103
*O*
pi_90276147
sjow dat deed je snel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90276158
Ja die zit vol energie nu :D

Leuk Groofs :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_90276167
:P
pi_90276245
Groof, leuk!! *O*
  woensdag 22 december 2010 @ 09:00:29 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90276258
Wat leuk Groof! And may all your christmasses be wild :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 09:00:58 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90276284
hahahaha die TT :D
>:O

Leuk Groofs, vertel!

En ik kreeg vorig jaar een kant-en-klaar koekhuisje van B. Ik ben toch beter in het opeten dan in het maken en als ik het zo lees had dit helemaal een ramp geworden met mij :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90276320
Goed, kan deze ochtend geschrapt worden?

Vanmorgen, vijf minuten voor vertrek naar werk check ik mijn tas. Shit, waar is mijn portemonnee? Ineens herinnerde ik me weer dat ik hem in het zijvakje van mijn tas had gepropt, omdat mijn tas zo vol zat na het boodschappen doen bij AH. Daarna niet meer gebruikt.

Vanmorgen eerst bij het KDV gevraagd. Niks gevonden. Toen naar het station gelopen, twee keer op mijn plaat gegaan (AU!). Bij de tweede keer erachter gekomen dat mijn bekkenbodemspieren niet meer zijn wat ze geweest zijn. Weg vervolgd met aanvriezing tussen mijn benen. GETVER! Vervolgens op station gevraagd, ook niks gevonden.

Toen naar AH. En wat denk je? Gevonden! Met alles (incl behoorlijk wat contant geld) er nog in! Begin ik dus spontaan te janken midden in dei supermarkt, van opluchting.

't Is dus goed afgelopen, maar wat weer een kutochtend.

Dit was mijn spreekbeurt. doei
pi_90276342
oei Sorbo, geen prettig ochtendje dus ! Wel heel fijn dat je portemonee gevonden is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90276356
oeh, ochtendstress Sorbo..
Maar gewoon een *O* voor je gevonden portemonnee ;)
pi_90276392
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer. :*

Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat ;) . Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
pi_90276471
Oh, ik geloof dat ik even terug moet lezen Groofs. :D

En ja, wel fijn dat ie terug is. Zat echt veel in wat ik echt niet kwijt wilde raken.
pi_90276539
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh wat een kutochtend Sorbo. Gelukkig heb je hem weer. :*

Enne, ik vertel binnenkort wel meer. Eerst maar eens kijken waar dit heengaat ;) . Ik ben in elk geval in totale verwondering dat zo'n jongen vrijgezel kan zijn en ook geïnteresseerd is in mij.
Dat laatste vind ik niet zo verwonderlijk. Een intelligente, mooie vrouw. What's not to like?!
pi_90276599
ooooow Groof spannend!! Ben benieuwd naar de details :s)

Sorbootje c_/ even diep ademhalen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90276656
Ik denk dat ik naar de fles grijp! ;)
pi_90276685
tjee sorbo, dat is mazzel en ik kan mij je opluchting goed voorstellen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90276733
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.

Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauze :') Wat is dát vervelend zeg..
pi_90276788
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:24 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ja en weet je, nog zoiets stoms, ik had gisteren de rekening van de kerstborrel met collega's voorgeschoten en dat bonnetje (om te declareren) zat óók in die portemonnee.

Nu straks nog even schoon ondergoed kopen in mijn pauze :') Wat is dát vervelend zeg..
schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 22 december 2010 @ 09:35:03 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90276982
Groofs wat leuk O+ O+

Sorbo wat een opluchting dat je al die spulletjes terug hebt *O* en straks opluchting deel 2 met schoon ondergoed ;)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90277061
Groof, dat klinkt leuk en spannend! O+

Fijn Sorbo, je porto terug hebben. :Y
Ik haat het als je alle passen opnieuw moet aanvragen en dat dat dan ook nog geld kost vaak. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90277157
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

schoon ondergoed? Ja Bah, Dat vind ik ook altijd zo vervelend :P
:P Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
pi_90277196
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:43 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

:P Tegen beter weten ga ik het tóch uitleggen. Ik was een FLOTS urine verloren toen ik viel. Dát was vervelend.
das ook echt heel vervelend, spreek helaas uit ervaring...
Heb je al eens bekkenbodemtraining gevolgd ? Helaas hielp dat hier voor geen meter
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_90277233
He bah, Sorbo, wat vervelend. :{
Nouja, wel een excuus voor iets moois! Er zat nog veel geld in je portemonnee zei je. *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90277265
Haha Oeke, jij weet hoe je iemand aan het shoppen moet krijgen :D

Muks, heb nog nooit zo'n training gevolgd, maar ik moet nu toch maar eens oefeningen gaan doen denk ik. Merk het steeds vaker, ook met niezen bv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')